Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Min high score är 11 poäng på en brun åttifshngmans Saab. Men jag kunde i alla fall köra den till skroten.

 

Jag åkte till bilbesiktningen i Lund. Och varför skulle jag inte göra det? Vi bor ju i Lund så jag utgick ifrån att sambon hade bokat tid där. Nehe, det var tydligen i Lomma det var bokat. Hej då med den tiden, om en vecka blir det körförbud.

 

Fast biljäveln går igenom, den är fan i toppskick. Splajsans nya däck till och med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håll tumme nu då, nu börjar EMOP för mig.
Hade 130k med två potter kvar (medel 50 någonting). Floppade triss i nior mot en svensk som jag tiltat upp rejält. Klart att han hade KJ på floppen QT9 och klart han hade drygt 60k i stacken. Och klart att man inte kan kåka när man floppar triss, samma sak i EPT.

 

Nåja, kvar, över medel (knappt), många shortstacks, 18 priser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte vad jag vet, konstigt/upprörande nog. Fanns en finne(?) med kamera i går, så kanske någon finsk sajt (jm_j kanske kan kolla de forumen)?

 

Säger bara en sak - den här turreserien kommer bli jävligt bra. Det var väldigt högt värde nu i Tallinn, med många aggrotomtar och resten passiva förstagångsspelare. Vänta bara tills turen kommer till Malta och Cypern, och byt ut de relativt duktiga skandinaverna mot 100 italienare/israeler/greker... mums!

 

Nu ska jag åka och bubbla i EMPO som sagt. Ni andra ska passa på att bubbla i SM och Finnkampssubsattar på Betway, basta!

 

Såg förrrsten att Betway/Microgaming har lagt upp satelliter till Irish Open. Skitbra! Jag är ju redan inkvalad vi aannan sajt, men vi ska hitta på något med Team Betway där med tror jag, så jag får en anledning att hänga på som inofficiell Betway-hangaround...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till.

 

Gick inte. Förlorade en pott där vi stoppade in vars 20k, sedan antade jag trekvart med blindar 1000-2000/300 och eftersom jag började dagen med 60k så hade jag typ 30k kvar när jag "restealade" med AJ, men han som "stal" hade AK, och jag åkte ut.

 

Inte direkt nöjd, men inte missnöjd ändå. Hade jag bara kommit till dagen med 130+ som jag hade när det var 10 minuter kvar av dag 1 så hade jag såklart mått bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades knö mig in på klienten precis som han tog dina sista chips ;-)

 

Ahja, vi hade väl gjort likadant men det här får Jens lösa när han läser det.

 

Japp fixa så att vi får göra om turren. Satt och folda i typ 20min och väntade på er. Men jag tröttnade på det med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...