Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Ok, pewe och TF, pm:a mig era usernames (alltså inte alias), så skickar jag in er i nästa steg automagiskt.

 

N1 där Grand Bark. :-D

 

Har inte hunnit bli så många dagboksinlägg den senaste veckan, har varit i Köpenhamn. Jag vill inte skriva för mycket om det då en ny höjdare är på g (kanske t.o.m två).

Nu måste jag bara hitta lite tid att redigera ihop det, eventuellt hinns det med i slutet av veckan annars får det bli till helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har redan kvalat in till Irish Open (via annan sajt än Betway, min svikare). Betway kommer utrusta mig med en kamera och en bunt drinkbiljetter, så får jag vara Betways inofficielle sajtrepresentant på plats i Dublin den 9-14 april.

 

Irish Open är Europas näst äldsta återkommande tävling (endast Svenska Mästerskapen i Mörkpoker är äldre) och den är otroligt populär. Spelar du golf så glöm inte klubborna hemma, tävlingen spelas vid Citywest Hotel & Golf Resort, en av Irlands bästa golfbanor.

 

Betway.com arrangerar dagliga feeders till lördagarnas subsatelliter. Huvudsatelliten går den 22 mars och tre paket är garanterade till den gröna ön, värde €5000 (main event buy-in = €3200 + 300, fem nätters hotell och €930 i resepengar).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ola, du brukar ju gilla att beta på kungligheter och sådant, så här kommer en som jag hittade nyss:

 

Victoria & Daniel’s Förstfödda barn - Födelseår

2009 Betsson 100.0

2010 Unibet 7.5

2011 Betsson 2.75

2012+ Ladbrokes 3.5

 

21% ränta på pengarna där. Mina limits var dock slashade vid fotknölarna, men gratis pengar är ju alltid gratis pengar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2011 till 2.75 känns spelbart tycker jag.

 

Hur som helst. Nu på morgonen fick jag ett låååångt mail från Microgaming om varför våra senaste frirullar har havererat. Ola har i sin iver lagt in för mycket finlir, dvs 1 rejkad hand = 100 extrachips, 10 rejkade = 750 extrachips osv. Detta pallade inte systemet med tydligen. Man får bara välja EN sådan förutsättning.

Ola försöker köpa allt i godisaffären men får bara välja en grej. Take your pick Ola och sätt upp dem igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ola, du brukar ju gilla att beta på kungligheter och sådant, så här kommer en som jag hittade nyss:

 

Victoria & Daniel’s Förstfödda barn - Födelseår

2009 Betsson 100.0

2010 Unibet 7.5

2011 Betsson 2.75

2012+ Ladbrokes 3.5

 

21% ränta på pengarna där. Mina limits var dock slashade vid fotknölarna, men gratis pengar är ju alltid gratis pengar :)

 

om man bortser från 2009 som verkligen känns omöjligt så får man 27% känns som man måste betta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittade just den optimala pokersmäcken till Ola.

 

crazycoke.jpg

 

Trodde verkligen #4 var Loket Ohlsson. :)

 

Ola, du brukar ju gilla att beta på kungligheter och sådant, så här kommer en som jag hittade nyss:

 

Victoria & Daniel’s Förstfödda barn - Födelseår

2009 Betsson 100.0

2010 Unibet 7.5

2011 Betsson 2.75

2012+ Ladbrokes 3.5

 

21% ränta på pengarna där. Mina limits var dock slashade vid fotknölarna, men gratis pengar är ju alltid gratis pengar :)

 

Om dom inte får barn då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag blivit mobbad för min skånska dialekt tilräckligt länge, både irl och på nätet (där det verkligen inte borde spela någon roll).

Hur som helst, det folk inte fattar är att det finns olika skånska dialekter. I Kristianstad pratar man på ett sätt (typ som Myssion och affe2000) och i Malmö pratar man på ett sätt. Österlen, Malmö, Lund, Helsingborg och Ängelholm har också egna dialekter.

 

Pang Prego illustrerar detta på ett bra och humoristiskt sätt. Måste dock tillägga att man inte pratar som Björn Ranelid på Österlen, där pratar man mer som i Ystad och Trelleborg.

 

Enjoy!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...