Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Marknadsnissar, affiliates och annat löst folk har en förkärlek att ändra lösenord, inköp m.m vilket skapar en jäkla massa merarbete.

 

Och sure fucking enough... Idag går man på söndagspromenix när Ola får för sig att ha två garanterade paket istället för ett i kvällens $25+2 finnkampssatellit.

 

Jag kommer nu att plocka ner turren och alla ni som är anmälda kommer att kastas ut. Jag förreggar er dock i den nya turren (samma tid, samma kanal) MEN jag höjer nu ett varningens finger. Jag ska dra och träna strax och går något på röven så får ni kontakta Ola.

 

Over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

#1 latmask = jag

 

Jennez: råkade klonka en till Finnkampen-biljett i tisdags i $5.50 freezeout.

Har du lust att byta den andra mot Poker-SM-satelliten istället?

 

(not so hidden brag):

Det blev ingen övervärde i $2.20 satelliten då tack vare att jag hade väldigt svårt att folda...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, jag precis som massa andra var fintad av att Appel lagt upp forumturren en vecka för tidigt. Så jag öppnade Titanklienten, såg att jag fått "10 gratis vi saknar dig-bonus".

 

En bunt H2H SnG senare har jag $235 på kontot, precis lagom för Salzburgsatelliten + växel till nästa veckas forumturre

 

Kul om jag klonkar Salzburg nu med, hade inte ens tänkt spela den.

 

Ganska så skoj att spela upp sig med bankrullekravet "ett inköp" via SnG. Bara man slutar när man nått målet.

 

Edit: Fan vad svårt det ska vara med olika konton då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, jag precis som massa andra var fintad av att Appel lagt upp forumturren en vecka för tidigt. Så jag öppnade Titanklienten, såg att jag fått "10 gratis vi saknar dig-bonus".

 

 

 

Kul om jag klonkar Salzburg nu med, hade inte ens tänkt spela den.

 

 

Edit: Fan vad svårt det ska vara med olika konton då.

 

 

Ibland är det bra att jag är tankspridd :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var hos tandläkaren idag. Vi diskuterade Olas tandsten, enligt honom skulle jag hälsa att "han nog inte är så glad när han är 50 och har tänderna i ett band runt halsen". Jag tyckte det var lite taskigt, men sedan lagade han ett hål och ersatte en gammal lagning och tog bort min tandsten, så halva munnen var bedövad samt att jag hade ont överallt och vid det laget tyckte jag att han var taskigare mot mig än han varit mot Ola.

 

Nu är jag hemma och har ont i munnen och har dessutom feber, och konstiga tankar slår en i feberyran. Som att Angelina Jolie har gått från att vara toksnygg till bara tokig till exempel. Tjejen skaffar ju ungar som vi andra skaffar mjölk. Brad Pitt måste gå runt och konstant fundera på vad fan som hände.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...