Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Okidoki, jag hade :Ks::Kc:. Udda linje att säga syn tre gånger i handen innan man ställer. Synd att han hade AJ och inte AQ.

 

Varit tom på kort idag, men ändå tagit mid vidare till ITM, mest tack vare 77 mot AA, all-in pre (usch vad jag läste honom fel, hoppades på lite foldequity där... :ola:), sjua som första kort :-)

 

Ligger typ femma från slutet mad halva medel, men allt kan hända i morgon. En uppdubbling och man är med igen liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tillhör den skara som inte läst Pokerhandboken av Dan Glimne ännu. Faktum är att jag inte ens bläddrat i den, vilket ju är lite lustigt eftersom jag har en hyfsad mängd pokerböcker i bokhyllan här hemma. Men igår på ICA Maxi hittade jag den för 40 kronor på bokrean och snappade åt mig den blixtsnabbt. Kändes som en liten blindsteal nästan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tillhör den skara som inte läst Pokerhandboken av Dan Glimne ännu. Faktum är att jag inte ens bläddrat i den, vilket ju är lite lustigt eftersom jag har en hyfsad mängd pokerböcker i bokhyllan här hemma. Men igår på ICA Maxi hittade jag den för 40 kronor på bokrean och snappade åt mig den blixtsnabbt. Kändes som en liten blindsteal nästan.

 

You're in for a treat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...