Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Bra story TF! Kul att höra att det var lyckat! :D

 

Sambon, numera frugan/yee old ball and chain, blev sjukt het i sin klänning. Hubba hubba yum yum stampa stampa grrrrrrr.

 

Och inte för att på ngt sätt dissa din dam som är en mycket vacker kvinna, särskilt i brölloppsutstyrsel, men är "het" verkligen rätt ord och är dina frustande brunstläten passande på ett bröllop? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Bra story TF! Kul att höra att det var lyckat! :D

 

 

 

Och inte för att på ngt sätt dissa din dam som är en mycket vacker kvinna, särskilt i brölloppsutstyrsel, men är "het" verkligen rätt ord och är dina frustande brunstläten passande på ett bröllop? ;)

Ty :-D Och du, vad man tänker och vad man säger rakt ut är ofta vitt skiljda saker. Vid närmare eftertanke, kanske inte för dig? ;-)

 

Tjusigt, grattis!

 

 

 

Utan tvivel, som ordspråket säger: "När djävulen blir gammal blir han präst."

Spot on!

 

Inte denne djävul. ;)
Jens. Tord bräker på skånska han med. Var nära att le lite extra när jag stod där framför doppelganger-jennez.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jens. Tord bräker på skånska han med. Var nära att le lite extra när jag stod där framför doppelganger-jennez.

 

Alltså... om jag ser på mig själv utifrån så tänker jag "hur kan den mannen inte ha storhetsvansinne?" Jag kommer dock att få det snart. Jag påverkar ju folks liv i en bisarr utsträckning. Du menar alltså att när du stod där framför prällen, redo att lova evig trohet till dina barns mor, så tänkte du på MOI?

 

Vi vet alla att det vore bäst om jag regerade världen men jag trodde samtidigt att alla var hyfsat överens om att det var en utopi. Men jag kan ju inte dra några andra slutsatser än att det är precis vad folk vill?

 

Ok, ärligt nu, hur många av er har ett foto på mig inramat i vardagsrummet? Det är inget att skämmas över, hade bara varit kul att veta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vardagsrummet? Det står i sovrummet mellan två svarta ljus och under ett upp och nedvänt kors. Halloj Antikrist :twisted:

 

Och för sakens skull, nej, inte tusan tänkte jag på dig. Dock gjorde jag faktiskt det första gången jag träffade prästaskrället... Och så har du mage att åka på lundakarnival när du skulle få träffa din riktiga fader :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, ärligt nu, hur många av er har ett foto på mig inramat i vardagsrummet? Det är inget att skämmas över, hade bara varit kul att veta.

 

Vardagsrummet? Det står i sovrummet mellan två svarta ljus och under ett upp och nedvänt kors. Halloj Antikrist :twisted:

 

Jag använder mitt som luftgevärsmål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså... om jag ser på mig själv utifrån så tänker jag "hur kan den mannen inte ha storhetsvansinne?" Jag kommer dock att få det snart. Jag påverkar ju folks liv i en bisarr utsträckning. Du menar alltså att när du stod där framför prällen, redo att lova evig trohet till dina barns mor, så tänkte du på MOI?

 

Vi vet alla att det vore bäst om jag regerade världen men jag trodde samtidigt att alla var hyfsat överens om att det var en utopi. Men jag kan ju inte dra några andra slutsatser än att det är precis vad folk vill?

 

Ok, ärligt nu, hur många av er har ett foto på mig inramat i vardagsrummet? Det är inget att skämmas över, hade bara varit kul att veta.

:shock: :shock: :shock: :shock:

 

 

Vaknat än Jens?

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, sitter du kvar om en dryg månad?
Tja, kan mycket väl tänka mig bli inventarie där inne :-P

 

Ahja, i värsta fall får jag väl dricka bira och CCa ensam. Ska nog gå det med.

 

*SATC2-edit*

 

Haha, ja and i loved it!

 

Bild hämtad från kille som postade om att hans flickvän tvingat med honom på filmen:

 

clockwork_big.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha.. Ja jag såg ett par "stackars" pojkvänner som hade blivit medtvingade på premiären igår. Det får mig att undra två saker:

1. Hur whipped är man som kille om man följer med på en sån film?

2. Hur hemsk är man inte som flickvän om man tvingar sin kille att följa med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha.. Ja jag såg ett par "stackars" pojkvänner som hade blivit medtvingade på premiären igår. Det får mig att undra två saker:

1. Hur whipped är man som kille om man följer med på en sån film?

2. Hur hemsk är man inte som flickvän om man tvingar sin kille att följa med?

Så vi är överens om filmens kvalitéer? ;-)

 

Btw, fan vad jag är bra. Har löst två riktigt jobbiga problem idag. Heja mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vi är överens om filmens kvalitéer? ;-)

 

 

Ha. Som film i sig är SATC2 inget mästerverk direkt, men inte heller sämre än en vanlig komedi i samma genre. Däremot om man gillar serien vilket jag gör, har hela boxen samt förra filmen på dvd, så älskar man den här! :h:

Inget som jag räknar med att en normal straight kille skulle göra mao ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gunn har också boxarna och har väl ungefär samma relation, iaf förr, till SATC som 14-åriga tjejer har till Robert Pattinson. Så. Yeah. Well... Jag vet hur det är :-D

 

Tur man trivs i eget sällskap för verkar inte få med mig nån på ÖlR/CC ikväll. Själv är bäste dräng obv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag roade mig med Red Dead Redemption igår medan det nördades loss på bion. Har lyckats ta mig till Mexico (vilket var ett litet helvete) men hittar fan inte Donkey Lady!

 

Så sinnessjukt bra spel. Små minimissions överallt och vansinnigt mycket oväntade händelser. Igår hoppade det ut en puma från en buske och slaktade både mig och kusen på två röda. :mrgreen: Antagligen var det att jag bar med mig för mycket kött efter en jakttur som lockade fram den.

 

red-dead-redemption-game.jpg

 

/End nörderi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det med övertalningen om att ta er honeymoon i Vegas TF? :)
Det föll på att våra barnvakter inte kan komma ner under sommaren men jag jobbar in det under hösten istället. Upptäckte att det var något jävulusiskt varmt under juni-juli dessutom så om det blir av under okt-november så kanske man till och med överlever :-)

 

FYI, man åker riktigt billigt till staterna med, öööhm, icelandair under juni. ToR för 5,3k. Torde vara väldigt billigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...