Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Vad har man för options med en Step 6-ticket egentligen? Ska erkänna att det ligger utanför min comfort zone att lira en 640dolls-sng även om jag efter Illvilljas coachning nog inte står mig helt slätt. Och nog lockar det att ta ett skott mot Vegas men jag är lite störig på det sättet att jag vill ha kartan klar för mig innan jag tar beslut på vilket håll jag ska gå.

 

Kan jag spela vilken ftp-turre som helst med en Step 6-ticket?

Kan de breaka den till ett par 109-tickets istället?

Cash är uteslutet antar jag?

Kort och gott, vad gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle helt klart satsa på ett Vegas-pkt. Du har ju liksom bara investerat $11 så vad har du att förlora? Kör hårt nu farsan och ta med bruden till Vegas!

 

+1

 

Jens, har du läst mitt PM?

(Skrev jag från jobbdatorn :P)

 

Yes! Svarade också men den sega uppkopplingen på Malta verkade inte orka få iväg det. Svarat igen nu dock. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla deras hemsida för mer info men den körs 20/6 och kostar 640 dolares. 150 paket garanterade. Men ta inte mitt ord för det utan kolla ftp ;-)

 

Yes, kör den. Ju fler paket desto "enklare" att vinna. Sen snabbokar du en biljett och möter upp oss i Vegas. Fan vad många vi blir... Säkert 20 pers sammanlagt. Största gruppen jag någonsin har åkt med men hur fan ska det inte bli nötlyckat som alltid liksom? :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TF - självklart ska du satsa på turren med 150 garanterade paket! Om du inte känner dig i riiiiktigt bra sng-form just nu alltså. GL och hoppas vi ses i Vegas! :-D

 

JohnH - Surt sa räven, kändes som jag va i riktigt bra form igår efter att inte ha spelat på ett tag. Men det gör inget om klonken väntar i Vegas istället :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TF - självklart ska du satsa på turren med 150 garanterade paket! Om du inte känner dig i riiiiktigt bra sng-form just nu alltså. GL och hoppas vi ses i Vegas! :-D

 

JohnH - Surt sa räven, kändes som jag va i riktigt bra form igår efter att inte ha spelat på ett tag. Men det gör inget om klonken väntar i Vegas istället :mrgreen:

 

Vad ska vi lira då? Tycker att vi siktar på $500 turrarna på Caesar's och/eller Venetian, sedan bombar vi $200 turrar på Mirage. Kanske ngt skott på ngt $1500 event eller iaf sattar till dylikt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes, kör den. Ju fler paket desto "enklare" att vinna. Sen snabbokar du en biljett och möter upp oss i Vegas. Fan vad många vi blir... Säkert 20 pers sammanlagt. Största gruppen jag någonsin har åkt med men hur fan ska det inte bli nötlyckat som alltid liksom? :-D
Dönn änd dönn, så får det bli. Bokar in kidsen hos bestemor så joinar partybönan oss också :mrgreen:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajajaj... Idag har jag och Skanke en ödesmatch med NordicBetlaget i fotboll. Det är bottenstrid. Vi ligger näst sist med 2 poäng och vi möter jumbon som har 1 poäng. Seriens sista match och eftersom vi spelar i div 14 handlar matchen helt enkelt om vilket som är Stockholms sämsta lag. Vi klarar oss med vinst eller oavgjort men om vi torskar... vill inte ens tänka på det...

 

Lyckligtvis får vi förstärkning till cupen av ingen mindre än Hasse Eskilsson. Då jävlar! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajajaj... Idag har jag och Skanke en ödesmatch med NordicBetlaget i fotboll. Det är bottenstrid. Vi ligger näst sist med 2 poäng och vi möter jumbon som har 1 poäng. Seriens sista match och eftersom vi spelar i div 14 handlar matchen helt enkelt om vilket som är Stockholms sämsta lag. Vi klarar oss med vinst eller oavgjort men om vi torskar... vill inte ens tänka på det...

 

Lyckligtvis får vi förstärkning till cupen av ingen mindre än Hasse Eskilsson. Då jävlar! :-D

 

Det är bara halvtid i serien, mer matcher i höst.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...