Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

re_squeeze ftw ^:)

 

lol. alltså, RaMz har säkert en anledning till varför han gjorde som han gjorde. Jag som försöker förstå mig på det här spelet är bara nyfiken på vad..

 

Men en raise-reraise och sen en re_squeeze allin att gå short med k-4..det är som Annette on crack..eller nåt..

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol. alltså, RaMz har säkert en anledning till varför han gjorde som han gjorde. Jag som försöker förstå mig på det här spelet är bara nyfiken på vad..

 

Men en raise-reraise och sen en re_squeeze allin att gå short med k-4..det är som Annette on crack..eller nåt..

 

/Jonas

 

jag hade AK och synade en all in. Jag är som Chris Ferguson på tramadol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du att det är någon skillnad i spelstyrka på speldagarna nu i Cosmo-SM? Det blev inte många startande idag..

 

enligt min agent så är startdag2 den svagaste om man tittar på fältet :) Personligen så spelar jag dag2 för att kanske hinna med att åka till helsingfors och spela om jag råkar busta första dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lyckad tillställning på berns idag, var ganska roligt. Var lite halvsegt i början med en del mingel och champagne osv men sen när vi kom igång så var det skitbra stämning, en riktigt lyckad start för vegas group pokeragent :)

 

Mot slutet så var vi några eftersläntrare som hängde ute på terassen vilket var rikigt mysigt. En del gick vidare till F12, jag var sjukt sugen på det också eftersom vi äntligen har fått bra väder och värme här i sthlm, men måste ju upp relativt tidigt och spela sm imorgon så mitt nya mogna jag tog beslutet att gå hem. Mitt forna jag hade kunnat festa hela natten och sen spela imorgon ändå (om än helt förstörd) men jag har ändå svirat omkring i den här pokervärlden i uppåt 4a år nu så min kropp har faktiskt börja säga ifrån lite, så man kan ju faktiskt ta det lite lugnt ibland :)

 

hejja hejja i sm imorgon

 

peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bustarille kan d vara du på bossmedia?

tänkte bara då han hade nå liknande namn om dig...

 

hehe nä det är inte jag, roligt namn hade kunnat vara jag :)

 

iskall i sm, bustade med 56 då jag raisade all in på river när d låg Q22xA och fick blixtsyn av QQ, oh well theres always next year.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...