Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu är vi i Alicante efter en 4h bilresa från Barcelona. Danny har ett hus precis vid stranden här som är huur nice som helst. Riktigt soft grindmiljö, ska försöka slänga upp lite bilder på området imorgon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner du en ung svensk i Alicante som heter Emil H? Ska tydligen enligt min farsa :shock: dragit in skitmkt deg. Skulle väldigt gärna vilja veta vad han nickar då! :)

 

Sök på 2cool4school, tyvärr stängdes deras dagbok ner eftersom han var under 18 då :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sök på 2cool4school, tyvärr stängdes deras dagbok ner eftersom han var under 18 då :/

 

Tackar! :)

Han har ju då antagligen dragit in ganska mycket deg om han lira nl1000-5000 för 2 år sen och var 17 :)

Synd att deras dagbok fick läggas ner, det lilla som stod där var ju kul att läsa :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner du en ung svensk i Alicante som heter Emil H? Ska tydligen enligt min farsa :shock: dragit in skitmkt deg. Skulle väldigt gärna vilja veta vad han nickar då! :)

 

Han sitter bredvid mig och grindar lite just nu iaf, thats all I know :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att det känns som att du tar det med ett axelryck:-)

 

Hur mycket har du i honom då?

 

Jo, men jag hade ju glömt att jag hade så det känns ju som freeroll. Har lill % bara så blir inte rik men smakar ju bra med lite liverulle till vegas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men jag hade ju glömt att jag hade så det känns ju som freeroll. Har lill % bara så blir inte rik men smakar ju bra med lite liverulle till vegas.

 

Haha, congrats iaf. Han är ju garanterad minst $176,934 och som mest $655,720 nu med tre spelare kvar. GL till dig och herr Mattsson.

 

edit: tvåa, torsk A9 vs A2 sista handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har vart ute på stan med Danny ett tag, var invigning ev en ny grym restaurang inne i Alicante så vi var där och chillade ett tag och snackade med massa folk. Dom bjöd på vin och lite mat, bästa serrano skinkan! Efter det så drog vi och chillade på ett riktigt mysigt te ställe som hade liveband, grymt soft.

 

Hemma igen nu och tänkte nog spela 1k turren på stars samt 100r, skulle behövas en starsding för att göda kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...