Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Tänkte också dra till Barca och lira där. Är det Princess man ska bo på?

Eller ska man kötta på med Hotel Skipper?

 

princess är ganska nice, men deras internet brukar vara rätt dåligt. Jag bor oftast på Hilton bredvid Princess, det är schysst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

du garvar du :) .. men jag tror gubbarna har vinballe allehop sitter o myser bara så tells får man inte men chips om man har en hand

 

mjo du har lite rätt, många är rätt rika och spelar för skojs skull, så nervositets tellsen finns inte där lika ofta. Dock så är dom inte vana pokerspelare så om man får dom att prata under händerna så brukar man oftast kunna snappa upp en del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilka blir de ?

 

18.45 warmup, Party300k

19.30 Betfair50k, T6 Omaha

20.00 Expekt250k, stars100r, Prima175k, Lads100k, ftpBrawl

21.00 parbet(crypto), T6 250k

22.00 mansion100k

22.30 starsmillion

23.00 UB200k

00.00 ftpmillion

 

detta är mitt standardschema iaf, sen kanske man lägger till några andra beroende på. Är det några stora idag som jag inte har me di schemat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18.45 warmup, Party300k

19.30 Betfair50k, T6 Omaha

20.00 Expekt250k, stars100r, Prima175k, Lads100k, ftpBrawl

21.00 parbet(crypto), T6 250k

22.00 mansion100k

22.30 starsmillion

23.00 UB200k

00.00 ftpmillion

 

detta är mitt standardschema iaf, sen kanske man lägger till några andra beroende på. Är det några stora idag som jag inte har me di schemat?

 

500K, FTP, 20:00, FTOPS event 23

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kuuuuk. bustade 11a på Betfair. Var smooth sailing fram till en bra placering såg det ut som, men en kille synade raise med A4s och jag hade 99, floppen kom J78 med alla klöver (jag hade 9c) och jag degade in för typ 3 ggr pot, men han hade ju redan nuts, kom ingen enoutare tyvärr.

 

Tiiiilltttokgosfkbdpfbk torsk 23k pot i ftops min nu, slog om med AKs preflop och han syna ur pos och bettade sedan ut på J23, jag degade in och han hade JJJ. Busta nu direkt efter på flip. Fyfan vilka misärminuter.

 

Aja, har 170k i sunday million iaf och ligger ok till på UB samt Omaha 50r på stars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bust stars 274a, dega 10bbs först in i sb med KT och fick syn av AJ. Är fortf kvar i 50r omaha på stars med 20 pers kvar, rebonius är också kvar där. har även ok stack i mulligan på ftp, men ganska trött nu så vet inte riktigt om jag orkar gå långt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bust stars 274a, dega 10bbs först in i sb med KT och fick syn av AJ. Är fortf kvar i 50r omaha på stars med 20 pers kvar, rebonius är också kvar där. har även ok stack i mulligan på ftp, men ganska trött nu så vet inte riktigt om jag orkar gå långt.

 

Sick att vi båda bustade ur UB med TT mot AQ och hade i det närmaste identiska stackar i 50r PLO (skiljde under 1k).

Hoppas på FT =)

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så nu bubblade jag Omaha finalbordet. Först dega vi in med AJJx på KK4 med mitt färgdrag, fick en tveksam syn av QQxx med färgdrag, kom en sjuk J på turn men en nnu sjukare K på river så jag blecv shortstacked. Sen handen efter all in pre med AQT8 mot KK22 och floppen kommer A79, turn x med mitt färgdrag och river en blank kung igen :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första handen efter vi var itm i muligan så repushade jag 31k med 55 efter en 4.6k raise och fick syn av AT som träffade, gg wp. spelat 17 turrar idag och cashat i 7 med 3.3k euro som största ding och näst största 900 usd lol. Misärsöndagar.....nu får man sova iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...