Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej Ramz.

 

Jag tror också Italien kommer krångla sig vidare på något klurigt sätt, men är du inte lite väl snäll mot dom?

 

Spelmässigt tycker jag det här är ett av de sämsta upplagorna av Italien jag sett. Man är ändå van vid att de fint och metodiskt tar sig fram på marken istället för att tjonga långbollar på Toni där uppe. Det har nästan luktat lite England för 20 år sedan i de tidiga matcherna.

 

Må bästa lag vinna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kurwa Toni varför missar han hela tiden. hade bettat på 3-0 Italien till 44ggr så skjuter han i ribbkrysset i sista minuten. Att Italien skulle gå vidare visste jag hela tiden, var inte förvånade sen när dom vinner EM heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reglerna säger ju det så går inte klaga på, men kan hålla med Fjellström om att det känns hårt. Straff samt gult kort för frilägesfoul innan för straffområdet, och frispark samt rött kort utanför straffområdet kanske vore mer fair.

 

Just my 5p

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stackars Ribery, antar att han inte är den som gnäller för lite. På hans miner såg det ut som att han hade sjuuukt ont. Stängde av tvn, sa de något om honom efteråt?

 

Nej dom sa inget. Men Ribery var deras överlägset bästa spelare så det gjorde mkt för matchen. Nu ska jag kolla på Holland matchen, alla hade väl holland till 3.15 antar jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej dom sa inget. Men Ribery var deras överlägset bästa spelare så det gjorde mkt för matchen. Nu ska jag kolla på Holland matchen, alla hade väl holland till 3.15 antar jag?

 

Satte en fin trippel

, underspel på båda matcherna igår och vinst holland idag.. gav 11 i odds =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...