vuns187 Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Vem har bäst koll på fotboll här på PF? Det finns ju många som tror dom kan, nu är det upp till bevis! Jag har tänkt starta en intern PF liga på aftonbladet.se Skriv er ansökan i tråden om ni vill vara med och visa att ni är lika bra på vara fotbollscoach som ni är på att fiska i poker! OBS! Deadline är imorgon bara så ni vet Snart avgörs det vem som är forumets bästa coach! p.s posta i tråden om ni vill vara med! Edit: Jag har nu skapat ligan den heter "PF ligan 2008" När ni skapat lag så ta klicka på "hem" uppe i vänster hörn sen "mina ligor" sen "sök liga" "PF ligan 2008" sen är det bara att joina Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Mmm, ska nog vara med. Måste man köpa sån där cupbiljett då? Hur funkar det med spelarbyten, får man byta mellan varje omgång? Hur många spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 5 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Mmm, ska nog vara med. Måste man köpa sån där cupbiljett då? Hur funkar det med spelarbyten, får man byta mellan varje omgång? Hur många spelare? Nej behöver ingen cupbiljett, laget kostar 50spänn och du får göra 3 byten varje omgång Efter du gjort ett lag tar du bara "hem" >>> "mina ligor" sen söker du på ligan ( som jag lägger upp inom kort) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
estella Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Tjena! Bra idé, kommer göra ett lag idag, tyvärr kommer jag kanske inte byta så mkt spelare elr bidra med så mkt här eftersom jag åker ner imorrn och förmodligen inte kommer ha tillgång till internet så ofta. Men men, lättare för er att spöa mig då, för se till att ha många portugiser. Vad kommer du döpa "ligan" till då så man kan joina den?? //Lasse ---> såg visst att du hade kommenterat om ligan i inlägget ovan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 I'm in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 5 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Jag har nu skapat ligan den heter: PF ligan 2008 När ni skapat lag så ta klicka på "hem" uppe i vänster hörn sen "mina ligor" sen "sök liga" "PF ligan 2008" sen är det bara att joina Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
estella Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Nu är vi 3 iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Helvete då killar, jag försökte ju dra igång detta för 2 veckor sedan när spelet dök upp, fast ingen verkade nappa. Nu är jag med mina kompisar och klass i en annan ligan och man verkar bara kunna vara med i en liga per lag. Kan posta mina resultat ngnstans, lycka till allihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Det bär ju emot att gå med i en särskriven jävla liga, men visst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 5 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Helvete då killar, jag försökte ju dra igång detta för 2 veckor sedan när spelet dök upp, fast ingen verkade nappa. Nu är jag med mina kompisar och klass i en annan ligan och man verkar bara kunna vara med i en liga per lag. Kan posta mina resultat ngnstans, lycka till allihop. starta ett lag till?? jag har själv 2 lag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 din reklam är jävligt jobbig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Varför spammar du hela forumet? Tror du att du ska komma med på topplistan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Ban imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 gratis e gott: http://emelvan.se/ kanske kan få några fler att joina? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 5 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Varför spammar du hela forumet? Tror du att du ska komma med på topplistan eller? bara några dagböcker hos vänner och folk som jag vet gillar fotboll för att dom ska joina om dom har lust. hela forumet är väll lite överdrivet.. men jag ville bara få in lite folk i ligan, sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Jag tror jag är med, får se om jag fixar ihop ett lag ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Ansökt! "Barton bakom galler" är mitt lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HerrDaniel Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Det bär ju emot att gå med i en särskriven jävla liga, men visst... Instämmer... men jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 sådärja. Nu har man ansökt och är klar. Gl alla! Stoffe United heter mitt lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Vad är det för stakes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vigge Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Ban imo. Börjar bli väldigt trött på dessa typer av inlägg. Har du ingenting att tillföra; låt bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fulpetson Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Jag är med! Betas pågar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m4dh4tter Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Det bär ju emot att gå med i en särskriven jävla liga, men visst... +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Anfield Allstars kommer att ansöka vartefter, sitter och filar på min uppställning nu, bra initiativ Vuns:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts