Gå till innehåll

PF tävling!!! EM-Drömelvan


vuns187

Recommended Posts

Vem har bäst koll på fotboll här på PF?

 

Det finns ju många som tror dom kan, nu är det upp till bevis!

 

Jag har tänkt starta en intern PF liga på aftonbladet.se

 

Skriv er ansökan i tråden om ni vill vara med och visa att ni är lika bra på vara fotbollscoach som ni är på att fiska i poker!

 

OBS! Deadline är imorgon bara så ni vet

 

 

Snart avgörs det vem som är forumets bästa coach! :)

 

p.s posta i tråden om ni vill vara med!

 

 

 

Edit: Jag har nu skapat ligan den heter "PF ligan 2008"

 

När ni skapat lag så ta klicka på "hem" uppe i vänster hörn sen "mina ligor" sen "sök liga" "PF ligan 2008" sen är det bara att joina

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mmm, ska nog vara med. Måste man köpa sån där cupbiljett då?

 

Hur funkar det med spelarbyten, får man byta mellan varje omgång? Hur många spelare?

 

Nej behöver ingen cupbiljett, laget kostar 50spänn och du får göra 3 byten varje omgång

 

Efter du gjort ett lag tar du bara "hem" >>> "mina ligor" sen söker du på ligan ( som jag lägger upp inom kort)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Bra idé, kommer göra ett lag idag, tyvärr kommer jag kanske inte byta så mkt spelare elr bidra med så mkt här eftersom jag åker ner imorrn och förmodligen inte kommer ha tillgång till internet så ofta. Men men, lättare för er att spöa mig då, för se till att ha många portugiser. Vad kommer du döpa "ligan" till då så man kan joina den??

 

//Lasse

 

---> såg visst att du hade kommenterat om ligan i inlägget ovan..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete då killar, jag försökte ju dra igång detta för 2 veckor sedan när spelet dök upp, fast ingen verkade nappa. Nu är jag med mina kompisar och klass i en annan ligan och man verkar bara kunna vara med i en liga per lag. Kan posta mina resultat ngnstans, lycka till allihop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete då killar, jag försökte ju dra igång detta för 2 veckor sedan när spelet dök upp, fast ingen verkade nappa. Nu är jag med mina kompisar och klass i en annan ligan och man verkar bara kunna vara med i en liga per lag. Kan posta mina resultat ngnstans, lycka till allihop.

 

starta ett lag till??

jag har själv 2 lag ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför spammar du hela forumet? Tror du att du ska komma med på topplistan eller?

 

bara några dagböcker hos vänner och folk som jag vet gillar fotboll för att dom ska joina om dom har lust.

 

hela forumet är väll lite överdrivet.. men jag ville bara få in lite folk i ligan, sorry!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...