Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

oh what a beautiful day....

 

resten av pojkarna åkte hem imorse så jag bytte till ett singelrum, vi hade familjerum innan. Försökte få billigare pris med tanke på att vi ändå bott här en vecka och slösat asmkt deg, dom kunde tyvärr inte ge mig billigare men dom bjöj mig på ett kingsize executive room istället, riiiktigt niiiice :)

 

Fick wake up call vid 15, internet-suget kommer direkt men man orkar ju inte sitta med sladden vid skrivbordet när man precis vaknat. Kommer på att dom andra skulle lämna routern åt mig i receptionen så jag glider ner en sväng. På vägen ner (ca 15 sek) får man 4 st "Bonjour Miseur" och när jag frågar efter routern så får jag en påse med ett A4 papper fasthäftat på med 3cm höga bokstäver där det står:

 

POUR MR JELASSI

DE MR MOLANDER

UNE SAC

 

Så jävla nice service :)

 

Det roligaste var att dom hade lagt ner en forexpåse med en snarkrpay i också lol.

 

 

Nu ska jag gå ner och träna en snabbis och sen så startar spelet vid 17, HEJJA!

 

För oss som inte är über-språkbegåvade, vad betyder de?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

snott nagons dator en sekund har....

 

jag har spelat en hand pa tv-bordet och den fick jag ge upp pa rivern. foldat ner mig till 26k nu och det ar 26 spelare kvar. mitt bord ar det SJUKASTE jag nagonsin spelat i hela mitt liv till 100%. Det ar svart att forklara hur sjuka dom ar men jag kan saga att sista handen innan pausen nu sa utspelades den har handen:

 

En av dom tightaste pa bordet raisar 6.6k pa 800-1600 och den absolut ubertightaste killen pa bordet gar all in for 28k. BB steker 2 min och synar till slut, forsta raisern stekfoldar 99. den tighta killen som gick all in hade AJ och han som synade bakom fr[n BB har J7s :shock:

 

som ni hor sa ar det ingen ide att forsoka sno blindsen eller nagot sadant, forhoppningsvis sa kommer jag hitta en hand efter pausen som kan sta sa jag har lite chips att jobba med. om jag far AA ggr sa kommer jag antagligen ha 200k (beroende pa om dom drar ut eller ej)

 

Ska ga och ata en snabbis nu innan vi fortsatter.

 

PS. nagon kanske kan edita texten sa det ar lattare att lasa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev precis itm. men jag ar extremt short. bubblan varade nastan 3h och jag tror jag fick Jx som bast. Cp barn till chipleaders dom spelade lika tight som en kille med 10bb p[ bubblan nar alla andra ocksa var mongotighta plus att dom gav bort massor med marker till alla andra shortstacks helt gratis utan att satta press pa dom en enda gang.

 

jaja vi far se hur det gar nu, kommer antagligen busta ganska snart, har bara 5-6bb. ar garanterat 13k sa ar even nu iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

degade forsta handen i sb med Ax och tog hem potten upp till 30k stack. Nasta hand sa blir det raise 7k i tidig pos och en kallsyn, jag har KK pa knappen, tapi 30k obv. Forsta raisern degar in sina 60k och viker upp AA, normale. det kommer 4a spader och jag har spader men han har ocksa spader, busta som nr 18 och fick minsta priset. Inte alls tiltad da jag vart kortdod som fan i 2 dagar forutom AA handen dar jag dubblade. Ar ju inte normale att busta KK mot AA nar dom synar preflop med J7 som standad lol.

 

ska promenera tillbaka till hotellet nu, peace...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...