Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Okej. Jag kände inte till de flesta spelarnas spelstilar i dåläget. Endel spelar antagligen på andras konton också.

 

Tyckte att det kändes rätt knepigt eftersom jag viker TT, men inte QQ:

Jag hittade vik iallafall och UTG+3 synade bakom mig. Förstås visade de upp TT och AK, och en retlig J kom på floppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

man tycker ju att man borde kunna få spindelfritt rum om man betalar 600e per natt. dödade precis 3 feta spindlar och såg en till som kom undan! blir whine till receptionen imorgon kan jag garantera....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-D

man tycker ju att man borde kunna få spindelfritt rum om man betalar 600€ per natt. dödade precis 3 feta spindlar och såg en till som kom undan! blir whine till receptionen imorgon kan jag garantera....

 

Paris är underbart . . .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow. suttit och läst din dagbok i 4 timmar nu =)

mycket intressant..Måste säga att du verkar vara en grymt skön och ödmjuk kille..synd att jag inte har något kvar att läsa :P...

 

Här har du mer. Kanske du blir färdig till 100 m finalen i Peking om du börjar nu.

 

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/26959-resedagboken-foer-team-gnuf.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man tycker ju att man borde kunna få spindelfritt rum om man betalar 600e per natt. dödade precis 3 feta spindlar och såg en till som kom undan! blir whine till receptionen imorgon kan jag garantera....

 

Hoppas du kan franska då! Annars blir det svårt för dig att få lite respekt för dina önskemål..

Om någon talar till dig på franska och ler kan du vara säker på att de önskar dig till en plats betydligt varmare än du är van vid..dryga fransoser de där!

;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas du kan franska då! Annars blir det svårt för dig att få lite respekt för dina önskemål..

Om någon talar till dig på franska och ler kan du vara säker på att de önskar dig till en plats betydligt varmare än du är van vid..dryga fransoser de där!

;-)

 

schockerande nog så förstår jag faktiskt jäkligt mkt franska, båda mina föräldrar talar flytande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När börjar den där turneringen?

Är möjligtvis intresserad av %-köp.

 

Den börjar onsdag (dvs imorgon). Jag är sjukt osugen på att sälja % pga att det är årets värdemässigt bästa turnering typ med bara massa uberfiskiga fransmän. Men vi får se vad jag bestämmer ikväll, kanske kan finnas liiite över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man tycker ju att man borde kunna få spindelfritt rum om man betalar 600e per natt. dödade precis 3 feta spindlar och såg en till som kom undan! blir whine till receptionen imorgon kan jag garantera....

 

va rätt kul när ramzi stressad som fan sprang runt med en hoprullad pokermagazine i högsta hugg och slaktade spindlar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ramz, du har kanske lite koll på vegas. Om man vill boka nåt av de lite dyrare hotellen på centrum av strippen, vilket ska man ta? Mirage, Bellagio, Caesars, Paris o.s.v. Wynn är lite för dyrt, och caesars är väl på gränsen.

 

Jag är inte nån expert på vegashotell direkt, men jag tror att det beror mycket på vad du vill göra.

Om du ska grinda live osv så är bellagio det givna valet för 5/10+ och 1k-turneringar varje dag.

Mirage är väldigt prisvärt och har ett par bra restauranger. Bra sushi och pizza - iskallt steakhouse. Dock bara lågt cash game och helt sinnessjukt mycket pensionärer. Dessutom ingen vidare klubb vad jag vet.

Paris har jag ingen koll på men måste vara sämre än Bellagio/Mirage?

Ceasars har jag aldrig bott på, men varit där och grindat en del. Bra cash game (dock inte högre än 5/10) och många bra mindre turneringar. Dessutom mkt bra restauranger och uteliv.

 

Ceasars>Bellagio>Mirage>Paris skulle jag säga. Detta lär ju också reflekteras i priserna skulle jag tro.

 

Vore intressant att höra mer åsikter då jag också funderar på att glida över en sväng i sommar. Kan bli tvungen att prova Wynn i år dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte nån expert på vegashotell direkt, men jag tror att det beror mycket på vad du vill göra.

Om du ska grinda live osv så är bellagio det givna valet för 5/10+ och 1k-turneringar varje dag.

Mirage är väldigt prisvärt och har ett par bra restauranger. Bra sushi och pizza - iskallt steakhouse. Dock bara lågt cash game och helt sinnessjukt mycket pensionärer. Dessutom ingen vidare klubb vad jag vet.

Paris har jag ingen koll på men måste vara sämre än Bellagio/Mirage?

Ceasars har jag aldrig bott på, men varit där och grindat en del. Bra cash game (dock inte högre än 5/10) och många bra mindre turneringar. Dessutom mkt bra restauranger och uteliv.

 

Ceasars>Bellagio>Mirage>Paris skulle jag säga. Detta lär ju också reflekteras i priserna skulle jag tro.

 

Vore intressant att höra mer åsikter då jag också funderar på att glida över en sväng i sommar. Kan bli tvungen att prova Wynn i år dock.

 

Wynn är nöten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anton, liverapporterade i tallinn bland annat. Fick nöjet att sitta på samma bord som dig, Abbe och stek-Özkan på sps. :roll:

 

hälsade vi på varandra i tallinn? jobbade du för pokermagazine? isf har jag koll

 

sätta stek-özkan på ett bord med 10sek response time och han skulle utbränd efter 20min

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...