Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Ramz, du har kanske lite koll på vegas. Om man vill boka nåt av de lite dyrare hotellen på centrum av strippen, vilket ska man ta? Mirage, Bellagio, Caesars, Paris o.s.v. Wynn är lite för dyrt, och caesars är väl på gränsen.

 

Jag har bott på Mandalay, MGM, NYNY och Luxor förutom de du nämner. Mandalay är ju rätt gott.

 

mvh Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ramz, du som är ute och flyger mycket... vilket bolag tycker du är bäst i både klass o pris till Vegas?

 

jag undrar själv om jag ska ta SAS eller Delta. Vad tycker du om dom 2 bolagen?

 

Har du bonuskort på nåt utav dem så är det ju rätt givet vilket som oftast är bäst att boka. Jag brukar köra med StarAlliance bolagen. Då åker man till Chicago, sen byte till Vegas. Funkar oftast bra.

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du bonuskort på nåt utav dem så är det ju rätt givet vilket som oftast är bäst att boka. Jag brukar köra med StarAlliance bolagen. Då åker man till Chicago, sen byte till Vegas. Funkar oftast bra.

 

/Jonas

 

jag gillar oxå staralliance, dock bara flygit med dom till asien och hittar inte dom när jag söker på tex statravel.se.

 

Vilka är nu med i staralliance? BA, Quantas är dom jag känner till...

 

 

Edit: Jonash du har PM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bott på i princip alla mer välkända hotell i Sin City.

Wynn är helt klart bäst följt av Bellagio, men också dyrast och inte prisvärt. Sviten på MGM Signature bodde jag på senaste för 2v sedan, och är det mest prisvärda och största rum jag bott i. Har en kontakt där med riktigt bra priser, skicka ett PM om ni är intresserad. Tror dock minsta bokning är 2v, helst 1 mån.

Gillar man att dra hem schletna strippor kan man i Tropicanas svit med Jacuzzi i vardagsrummet med heltäckningmatta upp till badkarskanten, givetvis också takspeglar i sängen.

 

Vad det gäller flyg har jag flygit med Lufthansa tre gånger. Prisvärt och fungerar utmärkt, men blir ett par byten. Annars kan jag rekommendera Virgin Atlantic om man är ute efter lite högre standard. De flyger direkt ifrån London till Vegas men har ingen samarbetspartner i Sverige. Kräver att man bokar manuellt till London först och måste alltså även rasta bagaget i London. Deras normalstolar är bättre än de flesta bolag jag rest med, och finns även Economy Plus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hälsade vi på varandra i tallinn? jobbade du för pokermagazine? isf har jag koll

 

sätta stek-özkan på ett bord med 10sek response time och han skulle utbränd efter 20min

 

Ja vi språkades en snabbis om ken lennaard nere i restaurangen.

 

Ska be rafiq ordna speedturnering på sps, de flesta skulle svimma eller storma ut i västasiatisk vrede. Mums!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vi språkades en snabbis om ken lennaard nere i restaurangen.

 

Ska be rafiq ordna speedturnering på sps, de flesta skulle svimma eller storma ut i västasiatisk vrede. Mums!

 

 

Jag ska se vad jag kan göra angående en speedturnering, vore sjukt kul. Får höra med Rafiq.

 

(Sorry för OT)

 

/Marcus (SPS)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ramz, du som är ute och flyger mycket... vilket bolag tycker du är bäst i både klass o pris till Vegas?

 

jag undrar själv om jag ska ta SAS eller Delta. Vad tycker du om dom 2 bolagen?

 

Jag har ingen aning, jag är jävligt bortskämd. Jag gillar att flyga sas för dom är trevliga, har bra service och jag har eurobonus kort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ramz, du som är ute och flyger mycket... vilket bolag tycker du är bäst i både klass o pris till Vegas?

 

jag undrar själv om jag ska ta SAS eller Delta. Vad tycker du om dom 2 bolagen?

 

Jag flög med Delta till Atlanta för typ 3 veckor sen och jag kan ej rekommendera dem, tror mer på SAS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lyckades komma 2a i 50r på expekt precis. I HUn så var vi all in med 88 vs 77 när jag täckte honom, så kom d xxxx7, inte så nice med en 2 outare värd 5k där. Sen så grinda jag tillbaka och fick all in igen sen med A4 vs KQ för nästan alla marker och blev utköpt igen.

 

hade en hel del tur innan så förtjänade väl lite otur i Hun men det hade verkligen behövts 5k extra till rullen idag eftersom jag ska skotta 10k euro eventet här i Paris imorrn :)

 

får se om jag orkar spela ftops 300r

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det i 10k på aviation och vad nickar du på fulltilt? mvh

 

ska spela, dock inte bestämt vilken startdag. NN på fulltilt.

 

Jag och mendieta hade en rolig hand precis, hoppas han postar den i sin dagbok, skulle vara intressant att se vad folk hade gjort i hans sits....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand

 

Jag och mendieta hade en rolig hand precis, hoppas han postar den i sin dagbok, skulle vara intressant att se vad folk hade gjort i hans sits....

 

Orka att i genier tänker exakt samma sak och postar om samma hand samtidigt... Kan jag köpa lite av eran genikraft för en billig penning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...