Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Tog flyget hem från Lund idag, hoppas det fortsätter att vara lika bra väder i stockholm som det var där nere innan. Blir lite chill och grind i stockholm nu i någon vecka i alla fall. Är tal om Paris sen har jag hört.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Man kanske skulle grinda turrar ikväll igen?

 

Sebbe kom precis hem från träningsläger på Bosön, han har börjat spela amerikansk fotboll förstår ni. Det verkar vara en jävligt rolig sport men fyfan vad mkt blåmärken grabben har, armarna är helt blåa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt impat av ditt spel i aussie, läggningen med aqen är vacker. En fråga bara, när du hade 78s och ställde snubben med kj, du måste ha blivit väldigt förvånad över hans hand när du kika avsnittet? Du säger själv du spela nästan varje hand, hur kan han lägga den mot dig där, det är lite sickt he he. GG, wp ifall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt impat av ditt spel i aussie, läggningen med aqen är vacker. En fråga bara, när du hade 78s och ställde snubben med kj, du måste ha blivit väldigt förvånad över hans hand när du kika avsnittet? Du säger själv du spela nästan varje hand, hur kan han lägga den mot dig där, det är lite sickt he he. GG, wp ifall!

 

Tycker det är helt rätt , vad ska gubben slå Ramzi med i denna hand förutom just färgdrage ? På en A,K,J flopp med en tidig höjning så står i K,J inte så bra till när han reraisar på nytt. Tycker dock att movet med markerna är rätt roligt , typ dräller in markerna:mrgreen: wp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är helt rätt , vad ska gubben slå Ramzi med i denna hand förutom just färgdrage ? På en A,K,J flopp med en tidig höjning så står i K,J inte så bra till när han reraisar på nytt. Tycker dock att movet med markerna är rätt roligt , typ dräller in markerna:mrgreen: wp

 

Spelar man i princip varje hand skulle jag ifall gå hela vägen med kj där he he.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga om AQ-handen mot Lindgren. Viker du om flopp är Q62r också?

 

Jag vek inte pga flopptexturen. Men detta var en speciell hand. Utan reads så gillar jag ju såklart den floppen du nämnde mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha blev så ägd i lads 50r precis.

 

Först raisar jag med AQ til 2.2k och får en all in på 5.8k bakom, han har QJs och hittar backdoorflush wp. Sen degar jag 7k med A2s och samma kille synar med QQ, kom A på river med han hade redan nötkåk på turn. Läskigt vilken medrigg man kan ha ibland.

 

Minst 2 itms hittills iaf, men det krävs en del till för att jag ska komma even. Men har ju blivit minst ett finalbord båda de dagarna jag grindat innan så det borde inte vara så svårt att fixa ett till. är bara kvar i ongame och ftp 100r

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol bustade första handen i ftp 75k 100fo. 10-20 blinds och utg miniraisa till 40, jag dega in 3k rakt av med AK och knappen synar blixt med JJ som om det vore nuts. Det bästa är att han skriver thx i chatten efteråt, haha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...