Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Anette bustade mig. Hade sjukaste bordet, det var ju fan ingen som foldade en hand kändes som. jag blev omslagen 9 av 10 potter, antingen pre eller på turn. Kändes svårt o lägga ess hög pre då, men hon hade hittat nöt niorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan vad trååååkiigt, bubblade finalbordet. Hade 5-10 bbs hela tiden efter att jag torskade den där stora potten och lyckades harva mig kvar, men lyckades inte slå upp mig från shortstacken tyvärr. Han som snodde alla mina marker på årets donkspel gav bort allt med 44 på en 7 hög flopp till bordets tightaste spelare. Man blir så jäkla ledsen på sånt där, kan han inte bara låta mig vara så hade jag haft en fin stack.

 

jaja nu får jag krypa ner i sängen och skeda med molle iaf. Får se imorrn när jag blir väckt om jag har ork att spela dag 1a i 10k turneringen här i Paris eller om jag kanske väljer att spela dag2 istället.

 

gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

/RaMz här...

 

vaknade till vid 15.20 och kände efter om jag skulle orka spela turneringen på aviation vid 16, men innan beslutet var taget så vaknade jag upp igen vid 17.00 så då var det redan försent :)

 

Det blev en lunch på stan samt lite shopping istället. Nu ska vi glida iväg och käka en riktigt nice middag med lite vino på La Cantine igen, sen efter det så blir det nog sängdags tidigt för att ladda inför 10kn imorrn.

 

så jävla glad över att jag äntligen hittat ett par byxor som jag verkligen gillar, har alltid vart dålig på att köpa byxor. Köpte min första man-bag idag också, hoppas den kommer komma till användning....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol sova tidigt, trooooliiigt. Blev jävligt bra stök ikväll, tilt som fan att jag tappat min mobil dock, förhoppningsvis så tappade jag den på restaurangen så kan jag få tillbaka den.

 

skönt att molle är tillbaka i rese-crewet mkt sköna kommentarer om att det är nice för pungen med mint-raklödder och sånt.

 

nu blir det sova, gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter nice. men asså, vet inte om man pallar köpa chinos från Diesel?

 

I do. Var inte riktigt meningen dock. Men blev lite som ett missklick då jag inte hittade några sköna jeans och var i stort behov av ett par byxor eftersom de jag hade på mig hade lyckats förvanldla mini-hålet i skrevet till en lång reva. Inte cool.

 

Lira "SM" btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjuk turnering, är sämre spelare här än i en 30$ freezeout på nätet, även om det finns ett fåtal duktiga. var bl a en 60k pott (20k startmarker) på lvl 2 50/100 där qq, kk och aa fick in allt preflop.

 

är dock bust efter att ha vunnit en 3k pott som största på 5timmar.

 

molle är nere på 5k efter ha fått set under set med 10k stack och 100/200 blinds inte ens då klarar dom att få in degen när potten är på 1k till floppen.

 

ramzi går dock fint och har 38k. heja!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ett STORT LYCKA TILL. Efter att ha sett "The Secret" så hoppas jag att denna rad hjälper ;-)

 

ja det var bara positivt tänk hela dagen. Slutade med 55k inför dag2, tror avg ligger runt 45k. Var lugnt och fint spel av mig hela dagen, dom är så sjukt dåliga här så jag orkade inte hålla på och rota omkring så mkt som jag brukar. Är typ 60 pers kvar till imorgon tror jag och 18 eller 24 cashar, 400k till ettan. Morgondagens bordslottning är ganska viktig då det finns några spelare med stora stackar osm är EXTREMT dåliga, så får hoppas att man kommer i pos på en sån gubbe.

 

Tyvärr så har jag inga roliga potter att berätta för jag spelad inga alls, var aldrig all in pre och synade aldrig någons all in. Den största potten jag spelade så synade jag på turn med öppet stegdrag och fick betalt 11k på rivern när den satt. Riktigt skönt att slippa massa flips och sånt som man brukar behöva uthärda i turrar.

 

vi fortsätter spela kl 17 imorgon, hejja mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oh what a beautiful day....

 

resten av pojkarna åkte hem imorse så jag bytte till ett singelrum, vi hade familjerum innan. Försökte få billigare pris med tanke på att vi ändå bott här en vecka och slösat asmkt deg, dom kunde tyvärr inte ge mig billigare men dom bjöj mig på ett kingsize executive room istället, riiiktigt niiiice :)

 

Fick wake up call vid 15, internet-suget kommer direkt men man orkar ju inte sitta med sladden vid skrivbordet när man precis vaknat. Kommer på att dom andra skulle lämna routern åt mig i receptionen så jag glider ner en sväng. På vägen ner (ca 15 sek) får man 4 st "Bonjour Miseur" och när jag frågar efter routern så får jag en påse med ett A4 papper fasthäftat på med 3cm höga bokstäver där det står:

 

POUR MR JELASSI

DE MR MOLANDER

UNE SAC

 

Så jävla nice service :)

 

Det roligaste var att dom hade lagt ner en forexpåse med en snarkrpay i också lol.

 

 

Nu ska jag gå ner och träna en snabbis och sen så startar spelet vid 17, HEJJA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...