Xaitra Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Kan man endast använda sitt hm manager på 2 datorer, sen måste man köpa ny licens om man köper ny dator och redan skrivit in nyckeln på 2 datorer redan? Nej det måste man inte. Du kan alltid maila HM så nollställer de nyckeln, har själv gjort detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 Samma sak med min, bara lagt av..? har läst lite på Hm's forum och hittat att nyaste betan fixat problemet. Vet dock ej hur länge det kmr funka, men funkade för mig igår iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 16 Juli , 2009 Rapport Share Postad 16 Juli , 2009 har läst lite på Hm's forum och hittat att nyaste betan fixat problemet. Vet dock ej hur länge det kmr funka, men funkade för mig igår iaf. k, tack. Testar den ialla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franken Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Vilket prog är bäst till SnGs? PO, PT eller HM? Gissar att dom flesta av er testat alla tre programmen:) /best regards btw, spelar bara på FullTilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xaitra Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Har något väldigt konstigt problem med HM. Den räknar inte med alla händerna så när jag kollar statistik osv stämmer den inte överens. Jag spelar på pokerstars. Däremot så räknar table managern rätt när det gäller antalet händer och totalt +/- för sessionen men det stämmer inte alls med vad holdem manager visar. Någon som varit med om något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 20 Juli , 2009 Rapport Share Postad 20 Juli , 2009 Funkar HM till entraction/b2b? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 20 Juli , 2009 Rapport Share Postad 20 Juli , 2009 Får inte mitt HM att funka till Stars...Får inte igång autoimporten så min hud startar inte...Har gått in och gjort en egen mapp i Pokerstarsmappen och sen gjort så att dom skall föra in min HH till den automatiskt men inga händer lagras i mappen och jag kan inte hitta va dom hamnar ngnstans? Någon som vart med om detta? Jag e obv superkass på datorer kanske är ett enkelt fel Tacksam för hjälp=) Hokuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Jag lyckades precis lösa detta felet efter att läst på diverse forum. Gå in i "C:\Windows\system32\drivers\etc" och öppna "hosts" med anteckningar. I den filen skriv in "127.0.0.1 localhost" (utan citationstecknen så klart) längst ner och spara filen. Starta sedan om datorn och eventuellt även postgreSQL. Sedan ska det funka, det gjorde det i alla fall för mig. Har samnma problem och prövade det du sa, men det verkar inte funka. Har dock fungerat tidigare men är nu i thailand och kör på hotellets internet, kan det vara där skon klämmer? Vet att det funkar tidigare på detta nät dock. 20 dollar till den som hjälper mig att lösa skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Funkar HM till entraction/b2b? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FelterSkelter Postad 27 Juli , 2009 Rapport Share Postad 27 Juli , 2009 Jag har tidigare kört HHConverter tillsammans med Holdemmanager med utmärkt resultat då jag spelat FL på SvS. Numera spelar jag helst PLO och kör Holdem Manager med Omaha-tillägget. Fungerar utmärkt på Stars och Full Tilt. Men för SvS händer inget. HHConverter verkar konvertera filerna men HM vill inte kännas vid dem. Kan det vara så att HM inte känner igen formatet på filerna? Någon som fått det att lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampouz Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 tja! Börjat spela på Ongame nu fast får inte Holdem manager att funka! Hittar inte ens någon HHfil. Nån kunnig som skulle kunna hjälpa mig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CalleAA Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Ladda ner senaste uppdateringen på HM 1.09 beta 16. Sen gör du som vanligt med autoimport. Sen ligger HHfilerna i c:\document & settings osv. Du kan läsa här hur du ska göra http://www.holdemmanager.net/faq/afmviewfaq.aspx?faqid=148 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampouz Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Ladda ner senaste uppdateringen på HM 1.09 beta 16. Sen gör du som vanligt med autoimport. Sen ligger HHfilerna i c:\document & settings osv. Du kan läsa här hur du ska göra http://www.holdemmanager.net/faq/afmviewfaq.aspx?faqid=148 Har tankat nya versionen fast det är den där HH filen som jag bannemig inte hittar!? C:\Documents and Settings\me\Local Settings\Application Data\RcIncidents. Eller såhär: C:\Documents and Settings\Hampuzz\Lokala instllningar\Temp\crl Så långt kommer jag sen finns det ingen fil där inne?! Vad kan det bero på ? mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CalleAA Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Har tankat nya versionen fast det är den där HH filen som jag bannemig inte hittar!? C:\Documents and Settings\me\Local Settings\Application Data\RcIncidents. Eller såhär: C:\Documents and Settings\Hampuzz\Lokala instllningar\Temp\crl Så långt kommer jag sen finns det ingen fil där inne?! Vad kan det bero på ? mvh hmmm ok. samma problem som jag hade då. Här har jag min iallafall C:\Documents and Settings\Administratör\Lokala inställningar\Application Data\p5\Betsson\handhistory Antar att du vet att du ska välja att visa dolda filer och mappar. Annars kan du gå in o söka efter p5 eller betsson så kommer mappen upp. Glöm inte att du även ska söka i dolda filer och mappar. Hoppas detta hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampouz Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 hmmm ok. samma problem som jag hade då. Här har jag min iallafall C:\Documents and Settings\Administratör\Lokala inställningar\Application Data\p5\Betsson\handhistoryAntar att du vet att du ska välja att visa dolda filer och mappar. Annars kan du gå in o söka efter p5 eller betsson så kommer mappen upp. Glöm inte att du även ska söka i dolda filer och mappar. Hoppas detta hjälper. Såhär blir det om jag söker på P5: http://data.fuskbugg.se/skalman01/eujrykjgv.JPG Jag testade ta den filen som auto import fast den fick inte in några händer sen la pokerklienten av så det vart inte bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CalleAA Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Såhär blir det om jag söker på P5: http://data.fuskbugg.se/skalman01/eujrykjgv.JPGJag testade ta den filen som auto import fast den fick inte in några händer sen la pokerklienten av så det vart inte bra ! Vet inte var HH ligger då kan variera men ska ligga där du har letat. Testa att ta bort klienten och installera igen enda jag kan komma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 HM import av händer har slutat fungerar för mig sedan jag uppgraderade till v1.08 (beta 1.09 funkar inte heller). blir bara error på varenda hand jag importerar (som jag redan har convertat med hh-conv från svs). nån annan som har samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampouz Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Yes, fixat!!! Jag som tänkte lite konstigt men nu är det klart Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gunnfjaun Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 Mitt hm vägrar fungera mitt everest helt plötsligt. Allt har fungerat perfekt till här om dagen utan att jag gjort några ändringar. När jag får upp table managern finns borden där men inga stats dyker upp. Någon som vet vad som behöver göras? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 Händer inget när du kör Hud Options / Relaunch Hud? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gunnfjaun Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 nej, inga stats dyker upp. I table manager står det även 0/2 även fast det är ett fullsatt 6max bord jag sitter på. det är Hm 1.09 beta 21 jag använder. Försökte med att ladda ner 1.8 (ej beta) men kan endast välja repair vid installation. edit: har uppdaterat till beta 1.09 23a. Även uppdaterat PostSQL. Testade att spela på iPoker där det inte heller fungerar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 Får inte HM och huden att funka med Ongame (Bwin). Hittar HH-mapp och allt men ser inga händer i rapporterna och heller inga HUD som hittas. Behöver lite hjälp således. Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
n3philim Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 Kolla HEM forumet och ladda ner nyaste betan (23) kör sen som admin... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 1.09? Skall testa ty. EDIT: Hittade 23a. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 Det gick ju dj... bra. Fan gör inte annat än fel idag. "Holdem manager har slutat fungera" WTF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts