Gå till innehåll

Allt om Holdem Manager


hajen

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan inte någon annan än jag klaga lite på dem om att de bör fixa så att programmet fattar tidszoner? Det känns ganska fånigt att behöva välja "last 9 hours" om man vill se de senaste 3, och ännu löjligare att "this month" missar 6 timmar. (Att ange att dagen startar klockan 18 löser inte problemen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har HM också massa problem med uppdateringar osv.?

 

Köpte Pokeroffice men är enormt missnöjd. Har haft det över en månad men ännu inte fått det att fungera. Hela tiden nya uppdateringar som ska släppas så man blir trött på det.

 

Värt att byta till HM?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har HM också massa problem med uppdateringar osv.?

 

Köpte Pokeroffice men är enormt missnöjd. Har haft det över en månad men ännu inte fått det att fungera. Hela tiden nya uppdateringar som ska släppas så man blir trött på det.

 

Värt att byta till HM?

 

Jag har kört bägge men tycker att HM är mer buggig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har verkligen problem med att hitta var mina HH lägger sig, har kollat igenom här på forumet men hittar dom inte. Hur ska ja göra för att överföra mina händer från bestpoker till HM?

 

Lirar inte på bestpoker men kan det inte vara så att du måste välja själv i options på bestpoker så handhistoriken sparas på din dator?

Så är det nämligen på ex Pokerstars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej, ja kollade upp det på supporten! Dom sa att dom skulle lägga sig i C:\Documents and Settings\emil\Local Settings\Application Data\P5\bestpoker\handhistory....... Men jag har inte ens nån mapp som heter documents and settings. Har kollat igenom hela datorn nu känns det som! :(

 

Visa dolda mappar. Verktyp>mappalternativ>visning och bocka i "Visa dolda mappar och filer"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Har redan postat följande stats i Resultat men har efter det blivit väldigt förvirrad över hur jag springer. Skulle vilja få lite program specifik hjälp med hur jag ska tolka mina resultat i HM so here goes:

hmstats.jpg

hmgraf.jpg

 

Jag tycker att grafen och "$ (EV adjusted)" i reports statsen ger helt olika bud om hurvida jag är rungood eller inte. Är jag dum? Kan något HM-pro hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej, har ännu inte fått det att funka! När jag ska skriva mitt heroname så får jag svaret :"you can't select an alias that does not have any players attached to it". Det verkar som om HM inte hittar mig när jag spelar? Ja spelar på bestpoker. Nån som har någon ide på vad det kan va? har meckat med de här ett bra tag nu.... Juste det står att den har överfört filer men inga händer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...