Gå till innehåll
Juster

Juster sommarjobbar (NL100). Nu med video!

Recommended Posts

7 timmar sedan, säger magico :

Tack för svar, låter som att GTO+ räcker alldeles utmärkt för det jag vill göra :)

Kan även jag reka GTO+, extremt mycket bang for the byck (80 dollz) och inga problem att köra samma "filformat" som parametrar i PIO.

+ inbyggd graf, excel funktion, samt "play against solution" samt scripting funktion.

Enda nackdelen är tillgång till material men det kommer man runt enkelt IMO.

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
12 timmar sedan, säger GTOBåten :

Olika solvers använder olika algoritmer. Det finns en extention till Pio som heter JESolver som är rejält mycket snabbare men strategierna avviker också en del innan man kommer väldigt nära 0% exploitability. 

RTA 😄?? Är det nått som gör PIO och speciellt EDGE superior i nuläget mot andra på marknaden? Kanske värt att gå ifrån GTO+

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

JEsolver är ca 4x snabbare än kommersionell PIO, finns icke kommersionell JEsolver som är ca 8x snabbare än kommersionell PIO, men sedan finns det icke kommersionell PIO som är baserad på GPU snarare än CPU som blåser alla tidigare nämnda ut ur vattnet och då ska vi inte nämna neurala nätverk..... :s

Redigerad av killerwolf2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Snabbhet är egentligen bara relevant om du vill göra mkt jobb på kort tid och sitter och hänger på låset när du nått den accuracyn du eftersöker, inte direkt så att ”8xJE” klarar i realtid eller så 

Redigerad av killerwolf2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2 timmar sedan, säger szenna15 :

RTA 😄?? Är det nått som gör PIO och speciellt EDGE superior i nuläget mot andra på marknaden? Kanske värt att gå ifrån GTO+

Jag gillar Pios UI, har knappt suttit i annat än PIO / monker. Du behöver inte dyraste pion IMO. Jag har aldrig ägt den. 

Kör trials och se vilken du föredrar. 

RTA behöver man ingen snabb solver för, se tex hur han tysken GlitchSystem gjorde det (finns tråd på 2+2).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

So far har GTO+ varit riktigt bra. Inte helt listat ut hur man kan jobba med olika bet sizes dock. I pio har jag för mig att man kunde ge pio 3 olika sizes att välja på, så väljer den bästa.

363898029_Skarmavbild2020-10-18kl_22_31_47.thumb.png.2bde43cb3f29cbd80786cd22aaa90b8f.png

Handen får summera pokerhelgen som varit. Stolpe ut. Notera mitt stackdjup som ett par händer tidigare var betydligt högre. 🤦‍♂️Jester var för övrigt det jag försökte döpa min persona till på pokerforum back in the day. Upptaget, så därför fick det bli Juster.

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg