Hemdhes Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 jag spelade 7100 VIP på 24 timmar där för några veckor sen när de hade nått race=)..blandat NL 200 och NL 400 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unibet Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Hej! För att räta ut några frågetecken: Ni har 30 dagar på er att cleara bonusen från och med att ni registrerar er. För att få ditt markerset ska du maila goodies@pokerforum.nu med subject Unibet-bonus samt: 1. Unibet username 2. Den email address du angav vid registrering hos oss 3. Datum för din första realmoney insättning. 4. Namn och adress dit du vill ha ditt pokerset skickat. MVH Unibet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 18 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2007 Hej! För att räta ut några frågetecken: Ni har 30 dagar på er att cleara bonusen från och med att ni registrerar er. För att få ditt markerset ska du maila goodies@pokerforum.nu med subject Unibet-bonus samt: 1. Unibet username 2. Den email address du angav vid registrering hos oss 3. Datum för din första realmoney insättning. 4. Namn och adress dit du vill ha ditt pokerset skickat. MVH Unibet Hur blir det med erbjudande för existerande kunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Hej! För att räta ut några frågetecken: Ni har 30 dagar på er att cleara bonusen från och med att ni registrerar er. För att få ditt markerset ska du maila goodies@pokerforum.nu med subject Unibet-bonus samt: 1. Unibet username 2. Den email address du angav vid registrering hos oss 3. Datum för din första realmoney insättning. 4. Namn och adress dit du vill ha ditt pokerset skickat. MVH Unibet När är sista startdatumet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Hurdå, jag har aldrig heller spelat men jag fick inte mer än 500$ Jag mailade supporten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Jag mailade supporten Och fick svar? Jag har mejlat Unibet kanske ett halvdussin gånger och aldrig fått ett svar inom fyra dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 jag får alltid svart snabbt och bra.. de som fått erbjudandet trots de är kund där sedan tidigare är de som spelat 10k vip i månaden en längre tid..som jag förstod det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Och fick svar? Jag har mejlat Unibet kanske ett halvdussin gånger och aldrig fått ett svar inom fyra dagar... Haha sjuuukt! Har spelat en del där sedan B2B tiden, sedan pausade från sidan i ett knappt år. Återkom och hade en bonus som låg och väntade på 500$ mejlat med unibet rätt intensivt, fått svar inom en 30min varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 jag får alltid svart snabbt och bra.. de som fått erbjudandet trots de är kund där sedan tidigare är de som spelat 10k vip i månaden en längre tid..som jag förstod det Jag fick det här bonuserbjudandet i februari. När den sedan hade löpt ut utan att jag hade lirat något där så ringde de och sa att de skulle återställa den så att den började löpa från slutet av mars i stället + att jag skulle få ett markerset om jag satte in minst $50. Och jag har aldrig spelat in 10k VIP på en månad - jag lirar för lågt för att det ens ska vara rimligt att genomföra. Kan tilläggas att jag lirade ganska mycket på Unibet fram till juni-juli förra året, men var aldrig i närheten av 10k VIP/månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Och fick svar? Jag har mejlat Unibet kanske ett halvdussin gånger och aldrig fått ett svar inom fyra dagar... Fick svar inom 3H Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Jag fick det här bonuserbjudandet i februari. När den sedan hade löpt ut utan att jag hade lirat något där så ringde de och sa att de skulle återställa den så att den började löpa från slutet av mars i stället + att jag skulle få ett markerset om jag satte in minst $50. Och jag har aldrig spelat in 10k VIP på en månad - jag lirar för lågt för att det ens ska vara rimligt att genomföra. Kan tilläggas att jag lirade ganska mycket på Unibet fram till juni-juli förra året, men var aldrig i närheten av 10k VIP/månad. vilka mytomaner de är då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Cleburne, när du clearade $1000 av bonusen spelade du 6 eller 10 manna bord? Jag spelar nämligen själv just nu NL$40-50 och funderar på att cleara $1000 av bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Cleburne, när du clearade $1000 av bonusen spelade du 6 eller 10 manna bord? Jag spelar nämligen själv just nu NL$40-50 och funderar på att cleara $1000 av bonusen. 6-manna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaTTla Postad 18 April , 2007 Rapport Share Postad 18 April , 2007 Jag har iaf tänkt o cleara iaf 2k utav bonusen. Får se hur det går men på fredag hämtar jag ett flak redbull och en stor påse godis och mkt coffe sen kör jag så mkt jag orkar hela helgen. Siktar på över 25 timmar grind 6-9 bord beroende på hur många 1-2 fixxed som är öppna. Vad tror ni om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Någon som vet hur länge denna bonus kommer vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 NÄR är sista anm dag? Unibet kan ni svara på det? för fler vill veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solidus Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 NÄR är sista anm dag? Unibet kan ni svara på det? för fler vill veta! Ja, snälla Unibet, svara på denna frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unibet Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Hej! erbjudandet gäller månaden ut, till den 30 april. Ni har sedan 30 dagar på er att cleara bonusen från och med registrering. MVH Unibet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Vi arbetar för tillfället på att sätta ihop ett speciellt erbjudande för våra existerande kunder här på forumet. MVH Unibet När kommer detta erbjudande ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 få $3000 (21 000 SEK) i bonus.. OCH EN TÄNDARE! fan fuckin tastic Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Får göra en deposit då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Är sngs låsta också till en viss nivå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coachen Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Så vi som redan har konto på Unibet får alltså inget erbjudande? För de verkar ju intressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Så.. Då är allt klirrat.. Bonus på 3000 insatt.. Bara att grinda på då.. Undrar om jag klarar det:) 2/4 borden var inte låsta va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 få $3000 (21 000 SEK) i bonus.. OCH EN TÄNDARE! fan fuckin tastic Dollar är lägre än 7 och man får ett pokerset ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts