Gå till innehåll

Unibet - Få upp till $3000 i bonus och markerset!


dannnne88

Recommended Posts

För $500-bonusen behöver du samla ihop 3000 poäng om jag minns rätt. Jag gjorde det på drygt 1½ vecka genom att spela NL40 (4-8 bord shorthanded). Valde NL40 på grund av att potten behöver bli minst $4 för att få poäng, jämfört med minst $5 på NL50.

 

Hur kunde du få 3000 VIP när den är på det dubbla? :shock: Skatta dig lycklig isåfall ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 285
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ska man påminna Ola om det eller tar det lång tid för alla? Snart har det gått 4 veckor för mig.

Också, är det siffror på markerna på unibets marker.

Offtopic, är det siffror på betssons marker i VIP-shopen på poker.se?

Vann dagens fråga igår, funderar på ett sådant eller kortlekar från stars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska man påminna Ola om det eller tar det lång tid för alla? Snart har det gått 4 veckor för mig.

Också, är det siffror på markerna på unibets marker.

Offtopic, är det siffror på betssons marker i VIP-shopen på poker.se?

Vann dagens fråga igår, funderar på ett sådant eller kortlekar från stars.

 

Har gått över en månad för mig nu! Inget svar, inga marker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För $500-bonusen behöver du samla ihop 3000 poäng om jag minns rätt. Jag gjorde det på drygt 1½ vecka genom att spela NL40 (4-8 bord shorthanded). Valde NL40 på grund av att potten behöver bli minst $4 för att få poäng, jämfört med minst $5 på NL50.

 

Hur många poäng får man vid en rakad pott på 4$?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt her heller inte kommit. DÅLIGT UNIBET!!

tror ni det är för att jag slutade spela så fort bonusen var klar?....:lol:

 

Nej, jag har fortsatt spelat o dragit in fett med rake, men inget jävla markerset eller ett knysst om vars det är eller så.

 

Pratade ju med Appel här på Poker.se, som hade hand om det. Han sa att han gett en lista med namnen på till Unibet för 3,5 vecka sedan, och sedan skulle Unibet själva skicka ut marker set:en, vilket INTE verkar funka så bra.

 

Känner mig väldigt lurad, då när man trodde att man skulle få markerset:et av Poker.se så kände man en viss trygghet i ev. leverans, men nu...njaaaee!

Tycker PF/Poker.se har skött detta riktigt jävla dåligt, då dom konstant mörkat vad som hänt och ignorerat ALLA poster om frågan i 1 månads tid, det trodde jag inte om detta forum. :evil:

 

Man kan känna sig blåst helt enkelt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

vi kan bara beklaga att det har skett, vi dubbelkollar nu så att allt har gått ut ordentligt. Om nån vill, så kan ni skriva in erat namn + adress i tråden så kan vi dubbel-dubbelkolla att ni verkligen är med på våra listor över de som ska få pokerset.

 

beklagar,

 

 

Unibet Kundservice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har vart ett jävla knussel för mig att få ut cashen. tillslut fick jag skika ned foto på id kort och visa till malta för att dem skulle skicka ut dem:shock: tror dock dem e på väg nu

 

Det är standard, går ju annars bra att scanna in dem och maila, har du provat det?? Många klagar över detta, men jag tycker det är bra, man behöver bara göra det en gång, och det ökar säkerheten markant.

 

Hej

 

vi kan bara beklaga att det har skett, vi dubbelkollar nu så att allt har gått ut ordentligt. Om nån vill, så kan ni skriva in erat namn + adress i tråden så kan vi dubbel-dubbelkolla att ni verkligen är med på våra listor över de som ska få pokerset.

 

beklagar,

 

 

Unibet Kundservice

 

Öhh, tror inte jag går ut med mitt namn och adress i en allmän tråd va?!?

 

PM:a er kanske vore lämpligare, eller? :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja maila in 2 ggr men dem va inte nöjda:shock:

 

Dålig scanner eller handhavandefel?? För mig gick hela processen på 15min, har då en bra scanner o vet hur den funkar!!

 

Dock tog det 1 dygn för dem att godkänna den. Nått som dock varit värre för mig, är deras mailutskick som konstant går till fel mail, eller inte funkar alls!! väntade på första utbetalningen 1 vecka, sedan ringde jag, då visade det sig just att man skulle skicka in Körkort o CC m.m, de hävdade de skickat det på mail, men ej fått ett enda mail, och inget fel på min mail heller.

Då bytte jag mailadress, kollade då inte den gamla på ett tag.

Men sen gjorde jag det i helgen, jaha då hade de skickat info om gratis WSOP turrar jag vunnit plats till p.g.a VIP:5000 so man spelat in, men vad faan hjälpte det när de skickat den infon till fel mail-adress och man upptäckte det 2dagar efter turneringarna varit!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

 

Unibet har alltså ingen uppdatering av ny mail i personuppgifterna gentemot deras mail(spam) register som det verkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag har fortsatt spelat o dragit in fett med rake, men inget jävla markerset eller ett knysst om vars det är eller så.

 

Pratade ju med Appel här på Poker.se, som hade hand om det. Han sa att han gett en lista med namnen på till Unibet för 3,5 vecka sedan, och sedan skulle Unibet själva skicka ut marker set:en, vilket INTE verkar funka så bra.

 

Känner mig väldigt lurad, då när man trodde att man skulle få markerset:et av Poker.se så kände man en viss trygghet i ev. leverans, men nu...njaaaee!

Tycker PF/Poker.se har skött detta riktigt jävla dåligt, då dom konstant mörkat vad som hänt och ignorerat ALLA poster om frågan i 1 månads tid, det trodde jag inte om detta forum. :evil:

 

Man kan känna sig blåst helt enkelt....

 

Jag också. bollen är på deras planhalva nu sa han. Och att Unibet fick min adress för en månad sen typ. Förstår ju så klart att de inte har något med raken att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...