Gå till innehåll

Unibet - Få upp till $3000 i bonus och markerset!


dannnne88

Recommended Posts

  • Svars 285
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag reggade mig nyss på unibet och laddade ner klienten med loggan o allt det där för att bonusen ska gälla. men sen när jag loggar in i pokern så frågar den "is this alias xxxxxx" , alltså den hittade mitt alias som jag har på nån annan sida men i samma nätverk. Note: You can only have one Alias on this network

 

så nu... om jag trycker YES och kör med det aliaset på Unibet, funkar bonusen då? eller måste jag köra på helt nick?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag reggade mig nyss på unibet och laddade ner klienten med loggan o allt det där för att bonusen ska gälla. men sen när jag loggar in i pokern så frågar den "is this alias xxxxxx" , alltså den hittade mitt alias som jag har på nån annan sida men i samma nätverk. Note: You can only have one Alias on this network

 

så nu... om jag trycker YES och kör med det aliaset på Unibet, funkar bonusen då? eller måste jag köra på helt nick?

 

Det funkar utmärkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som haft problem att supporten inte ser samma VIP poäng som dig? För på mitt konto står det att jag har strax över 6000 VIP poäng, jag mailade supporten och berättade att jag nu klarat av steg 1 utav bonusen. Fick en stund senare ett mail där dom berättade att jag bara uppnått 5620 VIP poäng, så jag tittade efter igen och det står fortfarande att jag har 6044,5 VIP poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...