Gå till innehåll

Unibet - Få upp till $3000 i bonus och markerset!


dannnne88

Recommended Posts

  • Svars 285
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej,

Bonusen är bara till för nya kunder. Hur ni samlar ihop till VIP-poäng kan ni läsa här nedan:

 

För varje pokerhand får du mellan 0,5 och 1,5 VIP-poäng.

 

* En pokerhand är en hand där minst $0,25 eller mer tas från potten.

 

Du får samma antal VIP-poäng oavsett om du spelar vid limit, pot limit eller no limit. Beroende på den nivån du spelar kommer du att få mer eller mindre VIP-poäng:

 

* Mellan $0,05-$0,10 och $0,50-$1,00: 0,5 VIP-poäng per pokerhand

* Mellan $1,00-$2,00 och $4,00-$8,00: 1 VIP-poäng per pokerhand

* $5,00-$10,00 och över: 1,5 VIP-poäng per pokerhand

 

Detta är oberoende av om du har lagt in pengar i potten eller inte. VIP-poäng ges även i samband med deltagande i pokerturneringar. För varje $1 i turneringsavgift får du 2 VIP-poäng.

 

Terms and Conditions för bonusarna är som följer, de betalas ut i tre steg, pengarna betalas ut så fort du har klarat av ett av dem.

 

$3000 för 18000 VIP-poäng:

 

Du får $1000 för de första 6000 VIP-poängen,

$1000 till för nästa 6000 VIP-poäng,

och de sista $1000 får du för de sista 6000 VIP-poängen.

Totalt $3000 för 18000 VIP-poäng.

 

$500 för 3000 VIP-poäng:

 

Du får $100 för de första 600 VIP-poängen,

$200 till för nästa 1200 VIP-poäng,

och de sista $200 får du för de sista 1200 VIP-poängen.

Totalt $500 för 3000 VIP-poäng.

 

$100 för 600 VIP-poäng:

 

Du får $10 för de första 20 VIP-poängen,

$40 till för nästa 280 VIP-poäng,

och de sista $50 får du för de sista 300 VIP-poängen.

Totalt $100 för 600 VIP-poäng.

 

Våra Ring games är låsta upp till en nivå av $2/$4, alla bord upp till det är låsta till Unibet-spelare. Alla bord över $2/$4 är öppna för resten av spelarna på Microgamings nätverk.

 

För att spela på oss behöver du ett Microgaming Alias, om du redan har ett sedan förut så ska du använda det.

 

Vi arbetar för tillfället på att sätta ihop ett speciellt erbjudande för våra existerande kunder här på forumet.

 

MVH

Unibet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har följt länken och öppnat ett konto, om jag vill cleare 3000 bonusen, behöver jag göra något speciellt eller äre bara att lira på och skicka mejl när man nått 6000 vip?

 

Den löser ut automatiskt när du har lirat in tillräckligt med VIP. Du kan se din status under "my page" - "VIP & bonus". Du behöver inte mejla när du är klar, men det kan dröja ett tag innan pengarna kommer. För mig tog det max sex timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte ställa Er lite bättre matematiker en fråga, kan redan ursäkta mig.

 

Hur många raked hands kommer jag att behöva (cirka) för att komma upp i 18k VIP poäng? Jag spelar 6st NL100 bord. Är det något värde för mig att spela den?

 

Samt hur mycket ligger deras rakeback på?

 

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte ställa Er lite bättre matematiker en fråga, kan redan ursäkta mig.

 

Hur många raked hands kommer jag att behöva (cirka) för att komma upp i 18k VIP poäng? Jag spelar 6st NL100 bord. Är det något värde för mig att spela den?

 

Samt hur mycket ligger deras rakeback på?

 

Tack på förhand.

 

Exakt 36k rejkade händer (rejk på minst $0,25). Att cleara $1k borde du hinna med "ganska" lätt - $2k så får du slita ganska mycket - och ska du ha $3k så får du lira MYCKET! En bit över 200 timmar får du räkna med om du ska cleara allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt 36k rejkade händer (rejk på minst $0,25). Att cleara $1k borde du hinna med "ganska" lätt - $2k så får du slita ganska mycket - och ska du ha $3k så får du lira MYCKET! En bit över 200 timmar får du räkna med om du ska cleara allt.

 

Tack för det snabba svaret.

 

Hur mycket ligger deras rakeback på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för det snabba svaret.

 

Hur mycket ligger deras rakeback på?

 

De har ju cashback varje månad, som dock bara handlar om några procent. Om du undrar hur mycket RB bonusen ger så vet jag inte riktigt - men för oss som lirar lägre än NL200 ligger den väl runt 50% eller så. Kanske lite mer, jag vet inte riktigt. Jag clearade bara ett steg av bonusen ($1k) och plussade kanske $1,5k på spelet - så för mig var det en ganska trevlig upplevelse. Dock tror jag att den här bonusen lär sabba Unibet rätt hårt. De har en ganska liten spelarbas och om det kommer in några dussin bonusgrinders så blir det nog pannkaka av det hela...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har ju cashback varje månad, som dock bara handlar om några procent. Om du undrar hur mycket RB bonusen ger så vet jag inte riktigt - men för oss som lirar lägre än NL200 ligger den väl runt 50% eller så. Kanske lite mer, jag vet inte riktigt. Jag clearade bara ett steg av bonusen ($1k) och plussade kanske $1,5k på spelet - så för mig var det en ganska trevlig upplevelse. Dock tror jag att den här bonusen lär sabba Unibet rätt hårt. De har en ganska liten spelarbas och om det kommer in några dussin bonusgrinders så blir det nog pannkaka av det hela...
Eftersom bonusen aldrig (i praktiken) överstiger en motsvarande RB på 100% ser jag inte hur den kommer vara skadlig för unibet. De tjänar på den oavsett hur många som utnyttjar den.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom bonusen aldrig (i praktiken) överstiger en motsvarande RB på 100% ser jag inte hur den kommer vara skadlig för unibet. De tjänar på den oavsett hur många som utnyttjar den.

 

Nej, Unibet backar inte på själva bonusen, men jag tror inte att det är så lyckat att de tar in ett gäng bonushoror som dammsuger de dåliga spelarnas plånböcker och sedan drar vidare. Och till viss del tycker jag att det är trist eftersom det blir mindre värde kvar till stackars mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...