Gå till innehåll

Unibet - Få upp till $3000 i bonus och markerset!


dannnne88

Recommended Posts

  • Svars 285
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej!

 

För att räta ut några frågetecken:

 

Ni har 30 dagar på er att cleara bonusen från och med att ni registrerar er.

För att få ditt markerset ska du maila goodies@pokerforum.nu med subject Unibet-bonus samt:

 

1. Unibet username

2. Den email address du angav vid registrering hos oss

3. Datum för din första realmoney insättning.

4. Namn och adress dit du vill ha ditt pokerset skickat.

 

MVH

Unibet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

För att räta ut några frågetecken:

 

Ni har 30 dagar på er att cleara bonusen från och med att ni registrerar er.

För att få ditt markerset ska du maila goodies@pokerforum.nu med subject Unibet-bonus samt:

 

1. Unibet username

2. Den email address du angav vid registrering hos oss

3. Datum för din första realmoney insättning.

4. Namn och adress dit du vill ha ditt pokerset skickat.

 

MVH

Unibet

 

Hur blir det med erbjudande för existerande kunder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

För att räta ut några frågetecken:

 

Ni har 30 dagar på er att cleara bonusen från och med att ni registrerar er.

För att få ditt markerset ska du maila goodies@pokerforum.nu med subject Unibet-bonus samt:

 

1. Unibet username

2. Den email address du angav vid registrering hos oss

3. Datum för din första realmoney insättning.

4. Namn och adress dit du vill ha ditt pokerset skickat.

 

MVH

Unibet

 

När är sista startdatumet???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och fick svar? :shock: Jag har mejlat Unibet kanske ett halvdussin gånger och aldrig fått ett svar inom fyra dagar...

Haha sjuuukt! Har spelat en del där sedan B2B tiden, sedan pausade från sidan i ett knappt år. Återkom och hade en bonus som låg och väntade på 500$ mejlat med unibet rätt intensivt, fått svar inom en 30min varje gång :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag får alltid svart snabbt och bra.. de som fått erbjudandet trots de är kund där sedan tidigare är de som spelat 10k vip i månaden en längre tid..som jag förstod det

 

Jag fick det här bonuserbjudandet i februari. När den sedan hade löpt ut utan att jag hade lirat något där så ringde de och sa att de skulle återställa den så att den började löpa från slutet av mars i stället + att jag skulle få ett markerset om jag satte in minst $50. Och jag har aldrig spelat in 10k VIP på en månad - jag lirar för lågt för att det ens ska vara rimligt att genomföra. Kan tilläggas att jag lirade ganska mycket på Unibet fram till juni-juli förra året, men var aldrig i närheten av 10k VIP/månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick det här bonuserbjudandet i februari. När den sedan hade löpt ut utan att jag hade lirat något där så ringde de och sa att de skulle återställa den så att den började löpa från slutet av mars i stället + att jag skulle få ett markerset om jag satte in minst $50. Och jag har aldrig spelat in 10k VIP på en månad - jag lirar för lågt för att det ens ska vara rimligt att genomföra. Kan tilläggas att jag lirade ganska mycket på Unibet fram till juni-juli förra året, men var aldrig i närheten av 10k VIP/månad.

 

vilka mytomaner de är då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har iaf tänkt o cleara iaf 2k utav bonusen. Får se hur det går men på fredag hämtar jag ett flak redbull och en stor påse godis och mkt coffe sen kör jag så mkt jag orkar hela helgen. Siktar på över 25 timmar grind 6-9 bord beroende på hur många 1-2 fixxed som är öppna. Vad tror ni om det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...