Gå till innehåll

Unibet - Få upp till $3000 i bonus och markerset!


dannnne88

Recommended Posts

Någon som haft problem att supporten inte ser samma VIP poäng som dig? För på mitt konto står det att jag har strax över 6000 VIP poäng, jag mailade supporten och berättade att jag nu klarat av steg 1 utav bonusen. Fick en stund senare ett mail där dom berättade att jag bara uppnått 5620 VIP poäng, så jag tittade efter igen och det står fortfarande att jag har 6044,5 VIP poäng.

 

Hade du nåra VIP innan du började med denna bonus? Bara de VIP du tjänat efter du signa upp för bonusen räknas.

 

Samma sak hände min. Hade typ 6040 VIP men fick inte första... då insåg jag att de ~350 jag hade innan inte räknades. Vilket supporten bekräftade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 285
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hade du nåra VIP innan du började med denna bonus? Bara de VIP du tjänat efter du signa upp för bonusen räknas.

 

Samma sak hände min. Hade typ 6040 VIP men fick inte första... då insåg jag att de ~350 jag hade innan inte räknades. Vilket supporten bekräftade.

 

 

 

Det löste sig dom hade lite probs... med uppdateringen:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EDIT: Nej, det var bonusen för befintliga spelare jag tänkte på.

 

Bonusen försvinner nog inte förrän denna sida försvinner:

http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/32053-unibet-fa-upp-till-3000-i-bonus-och-markerset.html

 

EDIT2: Fast å andra sidan skriver Unibets representant:

"Hej!

 

erbjudandet gäller månaden ut, till den 30 april. Ni har sedan 30 dagar på er att cleara bonusen från och med registrering.

 

MVH

Unibet"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, det står på deras sida att bonusen betalas ut i följande omgångar:

 

$100 efter 600 VIP

$200 efter 1500 VIP

$200 efter 3000 VIP

 

Har tagit över 600 VIP men inga $100 har kommit på kontot och det har gått tre dagarna nu. Har jag missuppfattat deras struktur eller borde jag inte ha fått $100 vid nuläget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, det står på deras sida att bonusen betalas ut i följande omgångar:

 

$100 efter 600 VIP

$200 efter 1500 VIP

$200 efter 3000 VIP

 

Har tagit över 600 VIP men inga $100 har kommit på kontot och det har gått tre dagarna nu. Har jag missuppfattat deras struktur eller borde jag inte ha fått $100 vid nuläget?

 

Jag fick dem inom mindre än 1 dag....

 

Däremot har jag inte den blekaste aning om hur det ligger till med marker-setet, och inte en enda person som är ansvarig för bonuserbjudanden på detta forum verkar vilja SVARA på hur det ligger till med marker-seten, har inte ens fått en bekräftelse på mailet man skickade till goodies@whatthefuck.nu :evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick dem inom mindre än 1 dag....

 

Däremot har jag inte den blekaste aning om hur det ligger till med marker-setet, och inte en enda person som är ansvarig för bonuserbjudanden på detta forum verkar vilja SVARA på hur det ligger till med marker-seten, har inte ens fått en bekräftelse på mailet man skickade till goodies@whatthefuck.nu :evil: :evil:

 

Samma här =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick dem inom mindre än 1 dag....

 

Däremot har jag inte den blekaste aning om hur det ligger till med marker-setet, och inte en enda person som är ansvarig för bonuserbjudanden på detta forum verkar vilja SVARA på hur det ligger till med marker-seten, har inte ens fått en bekräftelse på mailet man skickade till goodies@whatthefuck.nu :evil: :evil:

 

Samma här. Fram med informationen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade med deras support via telefon och de sa att bonusen gick ut igår och att de inte hade några bonuserbjudanden för tillfället.

 

Men erfarenheterna säger mig att de säger fel rätt ofta i supporten ngn som vet om detta är sant?

 

Reggade mig via länken på första sidan idag och bonusen finns med när man loggar in på sitt konto. Borde ju gälla i sånt fall...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

jag spelar på Unibet och har inte anmält mig till 500$ bonusen plus markerset än men funderar på att göra det. Enda problemet. Jag lirar på 0,25-0,5, går det att få ihop 6000 VIP poäng på bara 30 dagar? Låter ganska mkt om ni frågar mig.

Tack för svar, mvh Ludas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

jag spelar på Unibet och har inte anmält mig till 500$ bonusen plus markerset än men funderar på att göra det. Enda problemet. Jag lirar på 0,25-0,5, går det att få ihop 6000 VIP poäng på bara 30 dagar? Låter ganska mkt om ni frågar mig.

Tack för svar, mvh Ludas

 

För $500-bonusen behöver du samla ihop 3000 poäng om jag minns rätt. Jag gjorde det på drygt 1½ vecka genom att spela NL40 (4-8 bord shorthanded). Valde NL40 på grund av att potten behöver bli minst $4 för att få poäng, jämfört med minst $5 på NL50.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...