Gå till innehåll

Unibet

Officiell Sajtrepresentant
  • Innehåll Antal

    266
  • Gick med

  • Besökte senast

Om Unibet

  • Födelsedag 1983-01-01

Converted

  • Biografi
    Av spelare För spelare!

Converted

  • Hemort
    Malta

Converted

  • Sysselsättning
    Spelglädje

Senaste besökare till profilen

Blocket med senaste besökare är inaktiverat och visas inte för andra besökare.

Unibet's Achievements

Advanced Member

Advanced Member (3/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. Nån mer än jag som har en svart ruta på Unibet? Samma sak när jag försöker lämna klienten. Det är alltså Ja och Nej som inte syns utan man får chansklicka. 

    Värre då när inte korten syns i klienten....

     

  2. Tråkigt att höra att du hade en dåligt upplevelse och att du lämnade Unibet du är välkommen att skicka ett pm om du fortfarande behöver hjälp med något.
  3. Om man har ett konto X valuta så har du alltid samma balans i X om du inte gör några transaktioner, när du spelar poker som vi bara har i Euro till skillnad från andra produkter så ser du hur mycket i Euro din kontobalans är värd och kursen uppdateras dagligen. Jag svarade på ditt pm om möjligheten att öppna ett Euro konto.
  4. Hej DKDKDK, Om ditt konto har en annan valuta en euro så kommer din euro balans att variera något från dag till dag beroende på hur växelkursen rör sig. Om du loggar in på Unibet sidan och skriver ner din kontobalans så kommer den inte förändras. Om du vill kan du jämföra vilka dagar du såg din euro balans ändras med valutakursrörelser, länkar en SEK/EUR graf för senaste veckan: http://www.xe.com/sv/currencycharts/?from=SEK&to=EUR&view=1W Om du fortfarande tror att något är fel så kan du skicka ett pm med ditt användarnamn eller pokeralias så undersöker jag vad som har hänt, alternativt kan du kontakta kundtjäntst.
  5. Det går bra att använda ett personbevis som adressbevis, du kan ladda ner det i PDF from från skatteverket på ett par minuter. Talade med kundtjänst under gårdagen och de har försökt att nå dig för att hjälpa dig med ditt konto och den här situationen. Jag förstår din frustration men jag kan tyvärr inte svara på de övriga kontospecifika frågorna dels för att det är ett öppet forum och dels för att jag arbetar för poker avdelningen och är inte insatt eller involverad i de frågorna.
  6. Fota dokument och skicka in via email går bra.
  7. Jag kan inte kommentera kontospecifika uppgifter på ett öppet forum. Rent generellt om man har ett fall där ett konto kan ha hackats är det extremt viktigt att säkerställa att det faktiskt är kontoinnehavaren man har kontakt med och inte någon annan. Jag förstår att det är frustrerande men att inte säkerställa att det är kontoinnehavaren är inget alternativ heller. Är det så att du får problem med kundtjänst igen låt mig veta ska jag göra mitt bästa för att hjälpa till.
  8. Hej, Jag beklagar att du har haft en dålig upplevelse och om något kan ha blivit fel här så är vi mycket angelägna om att rätta till det. Om du skickar ett pm med ditt användarnamn/nummer så ska jag undersöka vad som vad som har hänt och försöka att hjälpa till.
  9. Kul dagok hoppas att du kommer att få lite bättre flyt fortsättningsvis och att du vänjer dig vid den nya klienten eller till och med börjar gilla den:-) Om du lämnar ett av dina Unibet alias så lägger jag till en €10UO biljett. Lycka till! Dubbelrum med frukost för två ingår i paketet om vinnaren tar med sig en gäst.
  10. Nu har de kommit hem till Andrew, och streamen är igång:-)
  11. Just nu delas det ut lite gratis biljetter i Twitch chatten också så det är inte helt bortkastad tid;-)
  12. Om ni inte har följt Twitch chatten så uppstod det tyvärr en del tekniska problem när vi började streama hemma från Viktor. Just nu är de på väg till en av mina kollegor i taxi och de kommer att börja streama igen så fort de har kommit dit. Vi beklagar problemen, och förhoppningsvis är vi snart tillbaka.
  13. Unibet har väldigt låg rake för NL €0.02-0.04 betalar du 1% i rake (€1 cap och €0.01 minimum rake). Orsaken till att vi har valt att ha en lägre rake är för att vi vill att spelare ska ha en större möjlighet att avancera och kunna spela på högre nivåer. Som nämnts har du också möjlighet att prova klienten med en 100 kronors biljett att spela för direkt när du laddar ner klienten om du inte har gjort det tidigare. Lycka till vid borden!
  14. Då var vi igång med dag 3! OBS! Glöm inte att köpa popcorn om ni är på väg hem, Glimne joinar om några timmar! Blir bra detta.
  15. Hej PF, Efter gårdagens debacle har vi nu överlagt hur vi hanterar detta bäst gentemot er spelare. Först och främst har vi fixat problemet som skapade kraschen. För alla spelare som var aktiva på sajten igår när den gick ner håller vi på att sätta upp en €10,000 frirulle. Vi har dessutom höjt prisutbetalningen på hand 96M, 97M och 98M till samma som 95M var. Detta är en kostnad på €27,000 (enligt EV). Tyvärr kan vi inte gå tillbaka i tiden men hoppas att ni finner ovanstående kompensationer resonabla. Helt orelaterat till gårdagens milestone problem har vi (och många andra operatörer och leverantörer) nedtid på grund av stora internet problem nere på Malta - allt på en och samma gång. Låt mig veta i tråden eller via PM om ni har några frågor.
×
×
  • Skapa nytt...