Gå till innehåll

Unibet - Få upp till $3000 i bonus och markerset!


dannnne88

Recommended Posts

  • Svars 285
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Intressant bonus men det finns väldigt dålig info.

 

1) Om jag spelat på unibet tidigare, får jag spela denna nu iaf?

2) Om jag bara har konto men inte spelat, får jag spela?

3) Hur säkert är det att man får bonusen utbetald.

4) Vem på nordicbet eller är det supporten man skall maila vid fågor? Eller är det någon på pokerforum som är ansvarig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha var tvungen att hänvisa till sidan för att supporten skulle veta vilken bonus jag snackade om, fick inte skapa nytt konto iaf men hon skulle prata med den "ansvarige" för bonusen och skicka tillbaka mail om jag skulle kunna få nån bonus så är väl bara att vänta och se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom ringde och frågade mig som gammal kund och erbjöd pokerset + bonus ($1k + 1k + 1k).

 

Jag grindar NL50 6max. Det känns som det kommer ta lääänge. Har ca 800 vip på ~3000 spelade händer (enl pokertracker) och ca 120(?) dollar i rake hittills. (Jag har inte siffrorna framför mig nu).

 

Lite action på nätterna (kl 02-04) där det bara är 8-10 6max bord igång.

 

Edit: Räknade snabbt i huvudet att det borde motsvara ca 70 % rakeback. Kanske är lite ute och cyklar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom ringde och frågade mig som gammal kund och erbjöd pokerset + bonus ($1k + 1k + 1k).

 

Jag grindar NL50 6max. Det känns som det kommer ta lääänge. Har ca 800 vip på ~3000 spelade händer (enl pokertracker) och ca 120(?) dollar i rake hittills. (Jag har inte siffrorna framför mig nu).

 

Lite action på nätterna (kl 02-04) där det bara är 8-10 6max bord igång.

 

Edit: Räknade snabbt i huvudet att det borde motsvara ca 70 % rakeback. Kanske är lite ute och cyklar.

 

Läs min post tidigare i tråden om NL50 vs NL40.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...