Zero Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 jag claimade 070407 kl 13 så det tog fyra dygn:evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 spelar roll om ni fått det eller inte, bonusen e slut Spelar stor roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doope Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 jag claimade 070407 kl 13 så det tog fyra dygn:evil: Jag gjorde det några timmar senare men har inte sett röken av den än!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rocksven Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Bara jag som inte fått något mail om att Cashback-bonusen är avbruten? Jag har inte heller fått något mail om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lallen84 Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Jag claimade min bonus den 8e april och inte fått den utbetald än. Är ju fortfarande väldigt många som väntar på att få $5000 $2500 $1000. Vad har expekt att förlora på att inte betala ut någonting mer överhuvudtaget? Med tanke på all dålig publicitet de redan fått kan de ju spara nåra $100k vilket de säkert kommer göra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bogus Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 jag claimade innan den 10onde och jag har inte fått nåt mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygges Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 är det någon som fått säkra besked om att vi som klarat oss innan den 10e april och spelat 100 000 fpp innan dess kommer att få bonusen utbetald. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 är det någon som fått säkra besked om att vi som klarat oss innan den 10e april och spelat 100 000 fpp innan dess kommer att få bonusen utbetald. Någon som vet? En jävla massa i den här tråden. Har du läst den överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flexnip Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 stämmer det att man hade 600fpps på kontot när man startade?, isåfall sitter jag i skiten att det fattas 450fpps :, om dem kunde kontrollera mitt fpps saldo efter mitt mail den 9 april, men NEDÅ, det ska ta flera dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundvall Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 är det någon som fått säkra besked om att vi som klarat oss innan den 10e april och spelat 100 000 fpp innan dess kommer att få bonusen utbetald. Någon som vet? Nu har denna fråga dykt upp femtiotusen ggr. Jag har skrivit femtioelva gånger i denna tråd att expekt har sagt att alla ska få sin del av bonusen. Sista datum man får räkna är dock 10e april. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygges Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Verkar mest vara kansken och eventuellt, om det nu ar så j..la klart vad tjatar alla om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pendse Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Nu har denna fråga dykt upp femtiotusen ggr. Jag har skrivit femtioelva gånger i denna tråd att expekt har sagt att alla ska få sin del av bonusen. Sista datum man får räkna är dock 10e april. Expekt sa även att man skulle ha 30 dagar på sig så länge man började innan den 31/3. Så det går tydligen inte alltid att lita på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Jag fick konkreta besked om att jag hade tid på mig till 29 april att spela klart, så sent som nåt dygn innan bonusstoppet. Mao det som Expekt säger är inget att ta till banken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Är det någon som får svar per mail idag? Maila kl 12, inget svar än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ezkash Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Det handlar ju inte om att man inte fattar det, det handlar ju om hur otroligt klumpigt dom har hanterat det. En massa kunder som hamnar i kläm, helt i onödan.Om dom bara hade krävt att man reggar sig för bonusen så hade dom ju bara kunnat stoppa nya registreringar så fort smärtgränsen var nådd. Eller helt enkelt haft ett först till kvarn tänk hade också funkat. Vi är ju kunder, icke att förglömma. Vill man ha nöjda kunder eller missnöjda kunder om man driver ett företag? Problemet är nog att de inte fattade vad de gjorde, hade de räknat o sett att de skulle torska minst $3000 på varje spelare hade den aldrig släppts. Om det är som du tror så skulle de lagt undan typ $1 000 000 för pytsa ut det bland några spelare. Nä, tror inte det var så de hade tänkt ut det... Nån som vet hur det går med det andra fiaskot (FPP racet)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Har dom någon live support/telefonsupport man kan nå? Har letat på sidan men kan inte hitta. Någon som har Nr/länk isåfall får gärna skicka ett pm lr posta här. //Fredrik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygges Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Om det nu är så klart som du säger vad tjafsar alla om. Kommer alla få ut sin bonus så är det väll slutdiskuterat. Att de kunde avbryta bonusen när som helst visste väll alla om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AGGRESSOR01 Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Underbara autosvar Hej, Tack för ditt e-mail! Vi arbetar för tillfället på att uppdatera FPPs resultaten och ber om ursäkt för denna förseningen. Vänligen återkom om du har ytterligare frågor eller funderingar! MVH Denise Granquist Poker Support Expekt.com Ltd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundvall Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Verkar mest vara kansken och eventuellt, om det nu ar så j..la klart vad tjatar alla om eum? Du kanske har missat att dom avslutade bonusen 20 dagar för tidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygges Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Ja men det stog klart o tydligt om du läste igenom bestämelserna. Men det som är katastrof är om de inte kompenserar för vad spelare redan spelat in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hume Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Avslutade bonusen igår, skickade in mejl ungefär vid midnatt och fick bonusen för en kvart sedan. Lider med er som inte hann upp till 100k fpps, enda egentliga anledningen att jag skyndade mig var för tveksamheten om legend-statusen skulle försvinna den tionde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Även att det är mycket tråkigt för många att expekt avbrutit promotionen så förstår jag inte riktigt varför inte alla la in den stora grindväxeln när frågeställningarna om VIP gick ut den 10:e kom upp. Sen även så kunde man ju förstå att expekt inte kunde låta hela sverige och deras moster cleara den här bonusen då dom backar sjuka pengar per person, sen nu sitter ni som att månen ramlat ner och ni inte i era sjukaste drömmar kunde sett detta hända. sen till heltok: är du förvånad att folk backar på $59orna ska du nog se över kunskapen angående rake på dom, jag backade typ 300 dollar på mina 220 st men det var enbart pga jag dingade en $750 bonus också. Den enda jag hört talas om som plussade på ett samplesize över 200 var sorken. Slutligen så hoppas jag att ni lyckas gå runt deras avslut pga att dom skickade ut mailet så korkat, typ att dom ger er några dagar till eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bpc009 Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Jag är upprörd över det här, men jag förstår varför de har gjört det. Hoppas att vi alla bara få någon bonus öht. ska jag ta ut pengarna som jag har i expekt nu eller vänta till jag få bonusen? halften kanske? tänker ni att det spelar någon roll? jag vill gärna spela på expekt längre så pengarna gör ingenting just nu. vad ska ni göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundvall Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Jag är upprörd över det här, men jag förstår varför de har gjört det. Hoppas att vi alla bara få någon bonus öht. ska jag ta ut pengarna som jag har i expekt nu eller vänta till jag få bonusen? halften kanske? tänker ni att det spelar någon roll? jag vill gärna spela på expekt längre så pengarna gör ingenting just nu. vad ska ni göra? Herregud. Du får göra precis som du vill. Jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arne123 Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 När hade dom tänkt att uppdatera resultatet till fpp racet?? Sen förstår jag inte varför vissa får vänta 150 timmar på sin bonus och vissa får vänta 10 timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts