Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag blev klar med min bonus 5-10 min över 12 och skickade mail och skrev att jag började den 31a och slutade den 11e.. fick svaret:

> >Vänligen notera att cashbackens sista dag är 10 april kl. 23:59 vill du ha

> >istället 10 april som sista dag?

vet inte om jag ska våga tro att dom menar dom har överseende och skriver att jhag hade 100,000FPP kl 00.00 eller om dom skriver att jag hade 99,600 FPP

i värsta fall blire väll sätta på en kent skiva och ta fram bladet..

De kommer ge dig cashbackbonus för 75k poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur räknar de med turneringar som startade innan 00:00 men avslutades efter????

 

Det beror väl på när du fick dina FPP? Tror att du fick de när turneringen startade, men är absolut inte säker. Testa att spela en SnG eller nåt så ser du väl när poängen delas ut. Vid anmälan, start eller slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

** Du som är berättigad till CashBack Bonus får din bonus utbetalad genom att senast 10 maj mejla pokerbonus@expekt.com och uppge ditt poker-alias samt kvalificeringsperiod. Kvalificeringsperioden kan vara upp till 30 dagar lång. Startdatum kan vara mellan 23 februari och 31 mars och slutdatum senast 10 april 2007.

 

 

Måste man skicka om sitt "claim" som man redan skickat till poker@expekt.com?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wtf, börja lira cg nu och fast jag samlat in mer än 115k ffp senaste 20 dagarna verkar det som min status har sänkts, får in mindre fpp. Fick man inte behålla legendstatusen efter 10e eller vadå?! Tjänade in ca 65k fpp förra månaden.

 

Baserat på 3 månader enligt procentfördelningen 50/30/20. Alltså är din VIP-nivå (0.5X65)+(0.3X0)+(0.2X0)=32.5K. Vilken nivå det motsvarar får du kontrollera på deras hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att "kompensationen" är ett skämt.En kompensation är väl något som kunderna ska tjäna på, inte företaget. 50% RB ger ju plus i kassan för Expekt, det kallar inte jag en kompensation. Finns bättre bonusar isåfall. Han jag pratat med på Expekt sa tidigare under dagen att man diskuterade en kompensation och att ett av förslagen man diskuterade var förslaget EAK kom med, att man skulle få den % av 5000 man clearat. Men det blev lång näsa igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att "kompensationen" är ett skämt.En kompensation är väl något som kunderna ska tjäna på, inte företaget. 50% RB ger ju plus i kassan för Expekt, det kallar inte jag en kompensation. Finns bättre bonusar isåfall. Han jag pratat med på Expekt sa tidigare under dagen att man diskuterade en kompensation och att ett av förslagen man diskuterade var förslaget EAK kom med, att man skulle få den % av 5000 man clearat. Men det blev lång näsa igen.

 

Tack för att du försökte, kul att se någon som uppfattar situationen på samma sätt. Du råkar inte ha en syster som: är singel/i min ålder/bor i Umeå/är snygg/intelligent/spelar poker?

 

Känner mig lite stolt att dom diskuterade mitt förslag, synd att dom inte nappade. Då hade jag fått skicka en faktura till Expekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man fick sina 5k till slut. Jag lider med er andra som föll på mållinjen!

Att de avbryter bonusen förstår jag men att de skickar mailet 2 timmar efter att de har avbrutit den är helt galet. De kunde sagt "vi måste tyvärr avbryta bonusen vid den 12:e" eller något liknande. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På NL200 hade jag ca 210% rakeback på cashbacken. 210%/5 = 42%

 

Är man däremot SnG-spelare så blir det exakt 50% rakeback. Hörde även andra som rejkat så lite som kring $1,500. Vet dock inte hur de gjorde. :) Som ett generellt riktvärde kan man väl säga 50% rb.

 

Det är väl faktiskt helt ok. Svårt att hitta bättre avtal om man vill spela på iPoker. Vet inte hur det ser ut på NoIQ.

 

För mig är det dock mest en akademisk fråga eftersom jag inte verkar ha fått den där double-up bonusen och nu orkar jag verkligen inte ha nåt mer med deras support att göra.

 

Edit: Såg att jag inte var kvalificerad till bonusen...

Jag har rakat $908 på 100k FPP.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...