Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

From: MarketingFeedback@expekt.com

 

"Dear Sir/Madam,

 

This email address is only used for feedback purposes.

 

We are happy to receive feedback about our services. Please note that

information sent to this email address will be reviewed to better

understand what suggestions and comments you have about our services."

 

 

LOL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lider med er som drabbas vet själv hur förbannad jag skulle ha blivit, men om detta kom som en total chock för er så är ni nog lite väl naiva det är online poker med T&C där de kan göra precis hur de vill vi pratar om och alla med lite pokerbakgrund borde från början ha fattat att denna bonus var för bra speciellt som de höjde upp alla som ville till legend, tror det var det de föll på går dock inte att bortse från att det är otroligt dåligt skött från expekts sida...

 

Lärdomar av detta kommer det en kannonbonus fixa den snabbt som attan och för inte en massa liv till support och på forum, upptäcker du den sent lägg in i kakylen att den kan komma att ändras.

 

 

but snauen :h: expekt tack för den bästa bonusen pokervärlden någonsin har skådat.

 

 

bra sammanfattning..bästa bonusen någonsin..utan tvekan!..trots ja backade i prinip allt under tiden jag spelade fram den=) men skönt att få en svacka täckt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade ett mail direkt inatt efter "nyheten" kom ut och begärde min cashbackbonus för 86k poäng och fick ett svar några timmar senare att de ska utreda det så ni kan vara lugna. Antagligen sjukt högt tryck på de stackarna som sitter på supporten. Som Myssion skrev så kan inte supporten göra ett skit och kommer antagligen inte ens vidarebefodra era hatmail så om ni ska skicka något konstruktivt så emaila: email@marketing.expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grym dag. Företaget man jobbar på konkar och expekt blåser en på $2500. trevligt....

 

Cassano säger:

grym dag. Företaget man jobbar på konkar och expekt blåser en på $2500. trevligt.... ziddax

Cassano säger:

fyfan

 

Jag kan inte annat än hålla med. Hoppas du hittar nytt jobb snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla skriver att dom alldrig kommer att spela på Expekt igen, frågan är hur många som skulle ha stannat efter att de hade fått sina $5000. Inte jag iaf.

 

Jag nådde min 5K bonus i mars och har valt att spela kvar på expekt och även varit på vip-kväll och blivit erbjuden live turneringsdeal, men ja kommer aldrig mer i mitt liv spela en hand på expekt. Detta av lojalitet till de vänner ja har som tagit ekonomisk risk och försökt komma igång med en pokerkarriär igen, eller helt sonika bara velat få lite br-marginal och därför spelat över sina normala stakes. Det finns absolut inget försvar för det expekt gjort. Hade de, som någon skrev, ändrat slutdatum till 15 april och skrivit ett långt förklarande mail hade nog heltidsspelare som jag kunnat förstå och accepterat det.

 

Nu tänker ja med lojalitet till alla er som slitit och tagit ekonomiska risker för det här pajasftg, aldrig mer spela där och ja hoppas alla andra som nåt cashbackbonusen gör detsamma.

 

Nånstans måste man värna om varandra och inte bara gotta sig för man hann.

 

Många bäckar små..

 

Mvh

Dannesan/2007Kent747

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aldrig i hela mitt liv jag vait mer tacksam över att jag är en tokspelare. Aldrig har jag varit mer tacksam för att jag inte alls följde

bankullekraven!

 

Fick mina 5000 och cashade ut! Phew!

 

Samma idioti som nordicbet. Men nordic bet betalade ut de första 450 iaf. Och man hade ju kunnat hoppas att även dem meddelat i tid att man sen inte skulle få det. Detta gjorde dem ju en ändring i och korrigerade så att alla visste sedan vad som skulle gälla. Och jag tycker expekt kunnat göra samma sak. Att modifiera så att inte kunder kände sig så gundlurade som ni måste känna er nu.

 

Jag kände från dag ett att det aldrig skulle hålla. Spec efter det som hände mig på nordic bet. Därför man skyndade och lirade 20K om dagen. Och tack gode gud för det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sluta gnälla nu.. expekt har varit mer än generösa.. bästa bonusen någonsin

 

Lätt att säga när man är fulltidsspelare och hunnit cleara den. Prova att se saker ur andras perspektiv. Tycker du att Expekt hanterar saken på ett bra sätt när man skickar ut mail där de säger att för 2 timmar sen ströp vi bonusen?

Klart bonusen var för bra för att vara sann men det finns olika sätt att strypa en bonus på..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda sättet expekt kan komma undan det här är att ge någon form av kompensation till alla kunder som känner sig blåsta. Jag väntar ;)

 

Du kan vänta tills döden avlöser dig. Det står ju klart och tydligt att de får göra så här. Håller med om att det är surt, men tror det är mycket låg chans att det blir ngn kompensation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...