Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

Jag hade tyckt det varit okej om man sagt några dagar in i April att de stryper bonusen den 10:e. De måste ju redan då sett vartåt det hela barkade. Men att de låter spelare grinda på som tusan och utan förvarning bara lägga ner känns som en smäll på käften.

 

Är ju ganska lol att man dessutom får mailet 2 timmar EFTER bonusen har strypts med formuleringen: "På grund av den överväldigande populäriteten av våran Cashback-bonus kommer vi att avsluta den IKVÄLL vid midnatt (23:59:59 CET 10:e April 2007)."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag blev klar i lördags men jag har inte fått några pengar. Nu har de till och med slutat svara på mina mail.

 

En idiot hade ju kunnat säga till dem att den här cashbackhistorien var för bra. Tror inte folk hade bangat om de satt 100k FPP för $2,000 heller. Vilket hade varit 100% rakeback för en Legend. Då hade de inte kunnat förlora iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känns nästan lite OT men iaf. kollade mig själv och mina huvudkonkurrenter på 50+9 i sharkscope. alla madbackar. är det fel på ipoker och sharkscope typ att de missar att man får betalt för 3e platserna, eller suger jag och mina konkurrenter stenhårt på sng?

 

Alla mina tredjeplatser är inte med. Jag bokförde mina sista 55 och de saknas på de sista 5 där jag hade två stycken. Jag skyller stenhårt mitt back på SNGs på att jag hade....otur. Just det! Otur!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev klar i lördags men jag har inte fått några pengar. Nu har de till och med slutat svara på mina mail.

 

En idiot hade ju kunnat säga till dem att den här cashbackhistorien var för bra. Tror inte folk hade bangat om de satt 100k FPP för $2,000 heller. Vilket hade varit 100% rakeback för en Legend. Då hade de inte kunnat förlora iaf.

 

 

Jag rejkade 1600$ under mina 100k FPPs, så 2000$ hade vart mer än 100% rakeback för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla idioter. Backade fyra inköp på spelet igår ($1600) men brydde mig inte desto mer eftersom jag ändå skulle gå ordentligt plus med bonusen. Så ser jag det där jävla mailet i min inbox direkt efteråt. Mörker.

 

Har clearat 24k FPP's så jag kommer i stort sett inte få ett dugg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det roliga i det hela är att de går ut med århundradets promotion för att stjäla spelare från Svenska Spel och gud vet vad. Men när de väljer att avsluta så här så kommer de leda till väldigt mycket dålig publicitet. Med resultatet att de även förlorar massa pengar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oh man, jag hade helt missat denna tråd.

 

Inte oväntat att Expekt gör detta dock, märker de att de förlorar typ $3500 på varje bonushora som spelar in bonusen är det klart att de tvingas agera. Dock skulle de givetvis ha räknat lite på det innan vilket de inte verkar ha gjort

 

Trist för er som drabbas, det var ju samma när Bestpoker märkte sin lucka i sin 3x €140 bonus på B2B som de sa var ok att kombinera men när de märkte hur mycket de torskade ändrade de sina regler för €/VIP.

 

Trist, men så kan det gå... När något är för bra för att vara sant så är det just det, för bra för att vara sant.

 

Har full förståelse för irritationen hos er som suttit många långa sessioner och hela tiden trott att det var för att få ut den där jättebonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drog iväg ett mail till pokerredaktören. Hoppas fler gör det samma! Expekt måste ju ställas till svars för det här. Det ska kännas att svika sina kunder.

 

Eftersom Aftonhoran är just det, en hora, lär dom inte skriva allt för elakt om detta eller slå upp det stort. Expekt är ju en av Aftonhorans stamtorskar (annonsörer).

 

Annars väldigt nöjd med mig själv att jag satte mig ner 23.30 igår för att ta mig över 50 000 FPP-strecket innan midnatt med motiveringen "man vet ju aldrig". Återstår bara att se om de betalar ut pengarna. Som sagt: man vet ju aldrig.

 

Mitt i all bitterhet känns det lite som en lättnad att kunna lira var man vill nu och inte behöva gneta på Expekt varje ledig timme på dygnet. Var inne och kollade i klienten och det verkar som om trafiken är väsentligt glesare idag, wonder why...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt i all bitterhet känns det lite som en lättnad att kunna lira var man vill nu och inte behöva gneta på Expekt varje ledig timme på dygnet. Var inne och kollade i klienten och det verkar som om trafiken är väsentligt glesare idag, wonder why...

Ja det är nog absolut inte för att racet är slut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Tack för ditt e-mail!

 

Din cashback bonus (5000 $) är nu utebetalad till ditt pokerkonto, vi ber om ursäkt för förseningen och önskar dig lycka till vid pokerborden och en fortsatt trevlig kväll!

 

Vänligen återkom om du har ytterligare frågor eller funderingar!

 

MVH

Denise Granquist

Poker Support

Expekt.com Ltd.

 

77 timmar och 4 mail tog det måste säga att jag var lite orolig ett tag... men än har dom inte fått kalla fötter allafall, kan även säga att jag var på expekts vip kväll och då sa dom att det absolut inte fanns någa planer att dra tillbaka bonusen.

 

Men men jag skulle nog ändå lägga in i kalkylen om man börjar spela in den nu en liten risk att den ändras eller dras in för den är ju grymt bra just nu men en stor eloge till expekt om dom fixar detta.

 

Lider med er som drabbas vet själv hur förbannad jag skulle ha blivit, men om detta kom som en total chock för er så är ni nog lite väl naiva det är online poker med T&C där de kan göra precis hur de vill vi pratar om och alla med lite pokerbakgrund borde från början ha fattat att denna bonus var för bra speciellt som de höjde upp alla som ville till legend, tror det var det de föll på går dock inte att bortse från att det är otroligt dåligt skött från expekts sida...

 

Lärdomar av detta kommer det en kannonbonus fixa den snabbt som attan och för inte en massa liv till support och på forum, upptäcker du den sent lägg in i kakylen att den kan komma att ändras.

 

 

but snauen :h: expekt tack för den bästa bonusen pokervärlden någonsin har skådat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känns nästan lite OT men iaf. kollade mig själv och mina huvudkonkurrenter på 50+9 i sharkscope. alla madbackar. är det fel på ipoker och sharkscope typ att de missar att man får betalt för 3e platserna, eller suger jag och mina konkurrenter stenhårt på sng?

 

Kollade min roi i SC och räknade efter i tournament history.

Verkar stämma i SC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag saknar 2500fpps och dom vägrar ge med sig högre bonus. så sjukt störande har skickat 2 brev och frågat om dom inte kan va lite shyssta och ge mig nästa steg i bonusen trots att det saknas lite. dom säger bara tyvärr är det inget vi kan göra och att dom hade skrivit i vilkoren att dom får stänga ner den när dom vill. riktigt elaka känns dom nu :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alla med lite pokerbakgrund borde från början ha fattat...

 

Visst är det så. Men då undrar man ju direkt om de på Expekts pokeravdelning har någon pokerbakgrund eller inte...

 

Skickade ett konstruktivt mail till deras marknadsavdelning (email@marketing.expekt.com):

 

"agjaöjfköhahjÖJÖDFAHÖJdfakgöagksdjöga,

 

Tacksam för svar,

MVH

Xxxxxx Xxxxxx"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det var en så sjukt bra bonus tycker jag man nästan borde förstå att man ska försöka ta den så snabbt som möjligt.

Finns många exempel när "för bra" bonusar blivit ändrade, fast där de som varit snabba hunnit ta dem.

 

De har trots allt låtit denna promotion vara uppe i 20 dagar kombinerat med FPP racet så att man fick Legend.

Detta var då den mest generösa bonusen jag någonsin sett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag saknar 2500fpps och dom vägrar ge med sig högre bonus. så sjukt störande har skickat 2 brev och frågat om dom inte kan va lite shyssta och ge mig nästa steg i bonusen trots att det saknas lite. dom säger bara tyvärr är det inget vi kan göra och att dom hade skrivit i vilkoren att dom får stänga ner den när dom vill. riktigt elaka känns dom nu :(

 

Gaah, fattas 2000 poäng till 1000$-nivån för mig såg jag nu. Har skickat 3 mail till olika adresser runt 8-tiden imorse. Inte fått svar på ett enda. Hade man fått mailet om nedläggning åtmintstone igår hade de flesta i alla fall klarat nästa nivå på bonusstegen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag saknar 2500fpps och dom vägrar ge med sig högre bonus. så sjukt störande har skickat 2 brev och frågat om dom inte kan va lite shyssta och ge mig nästa steg i bonusen trots att det saknas lite. dom säger bara tyvärr är det inget vi kan göra och att dom hade skrivit i vilkoren att dom får stänga ner den när dom vill. riktigt elaka känns dom nu :(

 

Är också drabbad 87k FPP... Men hur kommer man i kontakt med livesupporten?..

 

Felciterat men anyone, livesupporten?..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5k kvar, det här var ju lite jobbigt. Vad som är ännu jobbigare är att jag inte ens har fått ett mail om det, trots att jag mailade dem och frågade om cashbacken. Jag har däremot fått ett mindre trevligt mail där det står att jag måste kopiera mina handlingar och skicka in dem. Expekt står högt i kurs nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...