Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De har säkert både hängslen o svångrem i sin T&C men kan man verkligen avbryta en promotion bakåt i tiden?

 

De som inte förutsåg att den skulle bli avbruten, är verkligen poker erat spel...? :roll: Det var ju helt omöjligt att de skulle fortsätta att loosa $3000 på varje spelare. Vilken medioker lowlimitspelare som helst klarar ju att fixa den här bonusen.

 

Hur blåst är den som kom på den här bonusen på Expekt? Vad gick snett? Om man inte var legend, hade de plussat då? Isf var det ju inte så lyckat att köra FPP racet samtidigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men visst måste man få bonus för de FPP som man redan spelat in även om man inte skickat in och claimat den före 10 april?

 

skulle expekt vara så jävliga så att man inte får de har de väl tom tjänat på den här bonusen, eftersom så många som inte skulle spelat har rakat massor och inte får nån bonus alls

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

> Hej expekt.

>

 

> Jag spelade klart bonusen den 10onde april, kommer jag fortfarande att få

> den?

>

> Med vänliga hälsningar

********

Hej,

 

Tack för ditt email!

 

Ja du kommer få bonusen. Återkom till oss med dna datum så betalar vi ut detta.

 

Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss!

 

Med vänliga hälsningar,

Maja Eriksson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

 

Verkar som att de som clearat innan 10onde kan vara lugna iaf.

 

Hur f-n gör du för att få svar?!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men visst måste man få bonus för de FPP som man redan spelat in även om man inte skickat in och claimat den före 10 april?

 

skulle expekt vara så jävliga så att man inte får de har de väl tom tjänat på den här bonusen, eftersom så många som inte skulle spelat har rakat massor och inte får nån bonus alls

 

Så kan det inte vara. Då är dom ju helt dumma i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick till slut svar av deras pressansvarige... (tror jag iaf)

---------

 

Hej Verdi,

 

 

 

Tack för ditt mejl.

 

 

 

Den uppkomna situationen är självklart mycket tråkig, men jag kan glädja dig med att din bonus kommer att betalas ut under de närmaste dagarna.

 

 

 

Jag hoppas att du fortsätter spela hos oss!

 

 

 

Mvh

 

 

 

Dan, Expekt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick detta svar:

 

Hej XXXXX,

Tack för ditt e-mail!

 

Jag förstår din frustration i detta fallet och kommer vidarebefodra dina åsikter till relevant avdelning.

 

Du har under denna tiden ackumulerat XXXXX FPPs vilket ger dig $XXXX

 

Jag har vidarebefodrat ditt bonusärende.

 

Vänligen återkom om du har ytterligare frågor eller funderingar!

 

MVH

XXXXXX XXXXXXXXX

Poker Support

Expekt.com Ltd.

 

 

Så det verkar som om dom vidarebefodrar ialf. Det är ju positivt!

Men detta är skandal... Hade varit bra om dom kunde ge 75% av 5000K om man lirat 75 000 fpps liksom. Det hade varit en bra och acceptabel kompromiss. Men att dom skickar mailet två timmar efter.. Dom kunde skickat tre dagar innan och sagt "Cashbackbonusen avslutas om tre dagar"

 

 

Svar till alla: Jaaaa, ALLA kommer få sin cashbackbonus utbetald räknad från valfri 30dagars period mellan 23e februari fram till den 10e april 2007. Så ni behöver inte vara oroliga för det.

 

Men faen vad jag känner mig blåst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla, ingen är blåst så länge det inte visar sig att de klipper alla bonusutbetalningar rakt av! Jag menar, 2500$ är lite i förhållande till 5000$ men det är fortfarande mer än vad någon som får den har rejkat. Och egentligen är det lite cp att ni klagar så mycket över att ni bara får ut 2500$ eller 1000$, det är ju enbart för att ni alla varit megaoptimister som kallt räknat med 5000$ som det känns jobbigt när ni inte får det. Är ju fortfarande en förhållandevis bra bonus.

 

Och har ni spelat för högt så vad ska man säga, man går ju inte och köper en ny bil på kredit bara för att man ska på anställningsintervju veckan efter.

 

Slutligen är det alltid bättre att vara pessimist, var ju givet att bonusen skulle tas bort, trodde inte det skulle dröja så länge bara;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har säkert både hängslen o svångrem i sin T&C men kan man verkligen avbryta en promotion bakåt i tiden?

 

De som inte förutsåg att den skulle bli avbruten, är verkligen poker erat spel...? :roll: Det var ju helt omöjligt att de skulle fortsätta att loosa $3000 på varje spelare. Vilken medioker lowlimitspelare som helst klarar ju att fixa den här bonusen.

 

Det handlar ju inte om att man inte fattar det, det handlar ju om hur otroligt klumpigt dom har hanterat det. En massa kunder som hamnar i kläm, helt i onödan.

Om dom bara hade krävt att man reggar sig för bonusen så hade dom ju bara kunnat stoppa nya registreringar så fort smärtgränsen var nådd. Eller helt enkelt haft ett först till kvarn tänk hade också funkat.

 

Vi är ju kunder, icke att förglömma. Vill man ha nöjda kunder eller missnöjda kunder om man driver ett företag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...