Gå till innehåll

Tag team: Shahin och Othello kör dagbok


Othello

Recommended Posts

Brag: Jag åt nyttiga saker under gårdagskvällen istället för chips/godis/whatever.

 

Beat: Jag blev ålagd uppgiften att fixa fruktsallad. Efter att ha skurit frukt en jäkla stund tar jag lite av nämnda sallad. Och inser att honungsmelonen smakar helvete. Vet ni hur lång tid det tar att gå igenom en hel fruktsallad och plocka ut melonbitarna (som är snubblande lika äppelbitarna)?

 

Varians: Jag fick äta upp allt själv eftersom alla somnat när jag var klar. Ingen poker spelades.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Brag: Jag åt nyttiga saker under gårdagskvällen istället för chips/godis/whatever.

 

Beat: Jag blev ålagd uppgiften att fixa fruktsallad. Efter att ha skurit frukt en jäkla stund tar jag lite av nämnda sallad. Och inser att honungsmelonen smakar helvete. Vet ni hur lång tid det tar att gå igenom en hel fruktsallad och plocka ut melonbitarna (som är snubblande lika äppelbitarna)?

 

Varians: Jag fick äta upp allt själv eftersom alla somnat när jag var klar. Ingen poker spelades.

 

:lol:

 

Det där är ingen bad beat. Alla vet att honungsmelon är nötlåg. Utöva lite bättre fruit selection nästa gång. Banan, mango, äpple, apelsin och russin tex.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brag: Jag åt nyttiga saker under gårdagskvällen istället för chips/godis/whatever.

 

Beat: Jag blev ålagd uppgiften att fixa fruktsallad. Efter att ha skurit frukt en jäkla stund tar jag lite av nämnda sallad. Och inser att honungsmelonen smakar helvete. Vet ni hur lång tid det tar att gå igenom en hel fruktsallad och plocka ut melonbitarna (som är snubblande lika äppelbitarna)?

 

Varians: Jag fick äta upp allt själv eftersom alla somnat när jag var klar. Ingen poker spelades.

 

:lol:

 

Det där är ingen bad beat. Alla vet att honungsmelon är nötlåg. Utöva lite bättre fruit selection nästa gång. Banan, mango, äpple, apelsin och russin tex.

 

Honungsmelon är ju nutz japp, men defintivt int nötlågen. :D

 

Btw, glöm int ananasen för fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anananananans är gott, det glömde man ju. Nu slutar jag spamma.

 

Sade vi inte att hela dagboken är off-topic. Råkar vi pricka in lite pokersnack är det snarast av misstag. "Do you see why?", som Sklansky hade sagt.

 

På tal om det, det finns inget som får en mer avkopplad än att ta barnen ut till lekplatsen en förmiddag och gunga dem. Det enda bekymren man har är "Har jag pappersnäsdukar med mig?" och "Är den där klätterställningen förenad med livsfara?".

 

Erhm.

 

Tja, man tänker i alla fall inte på jobbet eller poker. Och jag har inte tänkt mkt på poker idag.

 

Ang Svenska Spel: Siten är uppenbarligen riggad till Shahins nackdel, han återkommer nog senare i frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns inga bra omahaböcker, det är vad jag hört. Aldrig läst, sett eller hållt i en pokerbok. Spela ist, nöter du tillräckligt mycket blir du bra.

 

Dagens shorthanded Omaha ser mer ut som Texas kan man typ säga... Det är väl allt jag kan säga.

 

Ang. Svenska spel så är det en fitthorkukslynluder sajt. Punkt. Jag har allt o säga om den men samtidigt ingenting (=

 

Men 90k preflop med QQ94 är väl normale.

 

Om en vecka är sajten gul dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin86 testa bingon på SvS så gular du innan tisdag. Bingo tanterna är grymma på att träffa ;)

 

Var det du som satt och lirade mot JayEm på PLO idag?

 

Har redan bustat halva rullen på Dubbeltriss/Pick 'n click. Orkar inte hitta bingo också (=

 

Inga kommentarer angående JayEm (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar du kontakt med HeFo så får du 30 kr att spela bingo för :-)

 

LOL, alla får 30 kr som reggar sig på bingolotto.se. Tar man kontakt med mig och smörar ordentligt kan man få mer. ;)

 

Ola, sorry för reklamen men du får skylla dig själv som tar upp det. ;)

 

/HeFo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har redan bustat halva rullen på Dubbeltriss/Pick 'n click. Orkar inte hitta bingo också (=

 

 

Sick att du får skrapa så länge!

Efter att jag skrapa ett litet tag så fick jag den här.

 

Särbehandlande jävla skitsajt!

 

Den får jag också ibland, därför man har 4 olika konton.

 

Dom har typ en gräns på 100 triss per dag eller nåt. Sjuk tilt.

 

Men jag är pensionerad nu. Den försvunna miljonen @ Svenska spel kommer bli den funna miljonen @ bingolotto.

 

<-- Duttproffz !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No grind at FTP just nu JB, jag har enbart pengar på Stars. Jag skall ta någon vecka eller två för att se var de bästa PLO-spelen finns eller om jag skall gå mainstream och spela en massa hold'em framöver. Överlag har jag ändå börjat spela mer hold'em, men det är så tråkigt att skriva om...

 

Spelar jag på FTP kommer det vara 1/2->3/6 som jag mest kommer spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...