Gå till innehåll

Tag team: Shahin och Othello kör dagbok


Othello

Recommended Posts

  • Svars 3,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grinden går sådär! Raken känns hutlös!

 

Ni har inga planer på att höjja staksen HeFo?

 

Raken kan vi inte göra så mycket åt tyvärr. Återbetalningsration skall enligt LIs regler vara 50%. Och våra 5kr spel går tio ggr bättre än de som kostar 20kr, så att höja staksen bara för alla poker high rollers skull känns sådär. :)

 

/HeFo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, Får väl kombinera bingon med typ, pick´n Click på SvS då!

 

Är riggen slumpartad eller har VIP kunder farvör?

 

Allt är slumpartat faktiskt. Vi använder samma stabila plattform som SvS. Synd bara att man inte kan multitabla.

 

/HeFo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Är total nybörjare på bingo. Känner mig helt lost. Har en bingorulle på 30kr. Vilken nivå och vilket spel ska jag satsa på?

 

obs! Jag spelar på bingolotto.se (ska jag byta sajt?)

 

Du ska absolut inte byta sajt. The wrath of bingolotto-admins är inte att leka med!

 

Du har lite väl liten rulle, så jag tycker att du ska sätta in 100 kronor till så att du har tillräcklig rulle ((inköp*pi*X-(y/z)(X)) och kan spela jackpot-bingo och klara variansen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som om Shahin eller Othello ens behöver skriva i denna dagbok, inget är förövrigt mer riggat än B2B, möjligtvis Reinfeldts regering

 

Precis som målet var faktiskt. En självunderhållande dagbok. Och så kör vi någon skum variant av "Fråga Ola" ("Fråga Shatello"?). Posta frågor här så får ni ironiska och resultatorienterade svar, antingen av mig eller någon annan.

 

Efter gårdagen har jag för övrigt åsikter om Starsriggen. Har en flush någonsin missat för fi på den siten? För säkerhets skull gulade jag kontot mot en Royal. Just nu försöker jag förtränga det mesta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Serrrrrrrrrrrrrrriöst.

 

Jag borde få rakeback på bingosajten efter all uppmärksamhet (=

 

 

Hade Shahin inte slaskimage pre-dagbok är jag Kalle Ankas moster.

 

Jag är tight EGENTLIGEN. Får bara för mig o spela lite för mycket händer live, semitight på nätet. ;)

 

Othello, flush kommer alltid, därför man själv ska ha flushdraget o inte set eller nåt sånt där tråkigt. Gäller o ha rutin (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mycket begärt om alla byter dygnsrytm o sover 07-16..?

 

Så tomt när jag är vaken på natten... (=

 

Är inte det en normal dygnrytm gick precis upp frågan är bara vad man ska äta nu middag eller frukost ?

 

Jag brukar bli serverad middag men jag kallar det för frukost.. lite senare äter man lunch. Sen på natten käkar man lite mackor o sånt till middag (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ett tag o hitta tråden... Trodde vi fallit ur första sidan, men nej, vi hittade klistret!! (=

 

Bra turnering på Clubofpoker imorrn btw, 30euros med en rebuy tror jag med 100euros bounty på Tiger(fisk)19, Gambler o Bosse.

 

Nickar HATARPOKER, lite larvigt, men fick bli så i utköpens hetta (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mycket begärt om alla byter dygnsrytm o sover 07-16..?

 

Så tomt när jag är vaken på natten... (=

 

Är inte det en normal dygnrytm gick precis upp frågan är bara vad man ska äta nu middag eller frukost ?

 

Jag brukar bli serverad middag men jag kallar det för frukost.. lite senare äter man lunch. Sen på natten käkar man lite mackor o sånt till middag (=

 

Det är juh perfekt då kan man gå hem till någon arbetande vän och äta "nattmat" när han äter frukost.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...