Gå till innehåll

Tag team: Shahin och Othello kör dagbok


Othello

Recommended Posts

  • Svars 3,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag lärde mig/påminde mig om en viktig sak när man grindar.

Lyssnar du på glad musik så blir du lite väl glad o pottar lite för mycket. Man ska lyssna på lugna ballader så man lugnar sig o spelar koncentrerat (=

 

Jag vågar inte lyssna på musik när jag spelar, alla känslor förstärks då. Tilten kommer fortare, gladtilten likaså.

 

När jag spelade othello körde jag alltid med musik, även på turneringar som SM och NM (på VM får man inte lyssna på något).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan min dygnsrytm gått från att gå och lägga sid vid 08, till att gå upp vid 06? Mår jag bra?

 

Äkta dygnsrytm är nöten. Och jag är övertygad om att du mår bra. Träna lite tennis idag så mår du ännu bättre.

 

Dock, att din mamma satt och grindade FL 0.25/0.50 på ditt konto på Stars igår fick oss alla förvirrade. Busto or Robusto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta registrerade partnerskap/pseudohändelse är faktiskt rolig. Jag är f.ö. fisk på kinapoker också. Back 15 punkter i onsdags.

 

Shahin, vad kostar lektioner?

 

Jag skulle skriva något roligt om Othello. Men kom inte på något. Tilt. Humorn bortsupen den med :(. Först super man bort humorn, nästa steg är att ha supit sig normalbegåvad :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst, vi måste få möjlighet att ha större avatarer än 19k här.

 

Definitivt. Jag vill kunna ha en 400x200-banner ovanför varje inlägg med en najs Hasselhoff bild där man ser svettpärlorna på hans håriga bringa... i nuläget tvingas man ju nöja sig med ett mugshot...

 

Jag stämmer in i kören: QoooooooooS!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter det lika mycket eller mer än 20k dollar?

Hur mycket är det i bb?

 

Det är en bra fråga. Spelar allt från 500/1000kr FL, 5/10dollar Omaha, 10/20euro Texas HU.

 

Räkna är min starka sida, men jag orkar inte, o jag skriver aldrig upp nåt så jag vettefan vart jag backa (=

 

Cassano; jag plussar som mest när min dygnsrytm blir sova 22->vakna 07. Den ska eventuellt tydligen vara normal...?

 

För övrigt kör mor min 1-3 euros fullring SnG @ b2b. Hon är även bra på HU, dom kanske ska ta en match? ;)

 

Hon har nästan meriter... Spelat en turnering på ett företagsevent på Klubben o vann den, pokalen står i hennes rum... Själv har man ingen pokal. Men men, visst gynnar man andra lycka...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta registrerade partnerskap/pseudohändelse är faktiskt rolig. Jag är f.ö. fisk på kinapoker också. Back 15 punkter i onsdags.

 

Shahin, vad kostar lektioner?

 

Jag skulle skriva något roligt om Othello. Men kom inte på något. Tilt. Humorn bortsupen den med :(. Först super man bort humorn, nästa steg är att ha supit sig normalbegåvad :(

 

Jag är sjukt billig, 100kr/punkten.

Jag tror det eventuellt kan vara så att du började supa o sen intalade dig själv att du var över averagebegåvad (=

 

Nåt roligt om både Othello och spelet... Första gången jag och Othello gejmade Othello, (kan nästan räknas som vår första date) så NOLLADE han mig!!!

 

Jag visste fan inte ens man kunde sluta på noll poäng i Othello. Ni kan fethaja vem som sov på soffan den natten ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt...

 

 

JOPDFSAJOPDOKF,OP Å

ksd

åpas

dkasåpdasdkåasp damså d

asdasåd

kas

d as

åsa

d¨åas¨åd¨å

as¨lå

d¨lå

¨åsdffsdåpjåsdfopjopgfogfbn9f cmwedmwe weir0+4+80 04912+1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

djupt..

 

 

Det skulle kunna bli mycket djupare men jag orkar inte. Hur ska man sit outta när man vunnit en miljard?!!?+

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...