Gå till innehåll

Tag team: Shahin och Othello kör dagbok


Othello

Recommended Posts

  • Svars 3,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Btw, är det i den här dagboken man lär sig riktig Omaha?

 

Nej det är i den här dagboken man lär sig plussa på bingolotto, Shahin jag väntar på lite insides i val av ruta o manuell dutt eller auto...

 

Är man nötproffs kör man manuell dutt för extra feeling. Är du fortfarande ny i gejmet rekommenderas autodutt.

 

Funderar på o börja coacha... Nebb har NL coachning, Jessica försöker sig på FL, finns det intresse för bingolotto tro?

 

Jag har 98%ig duttning. Och är alltid nära på o få bingo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt.

 

En lång rad av bisarra spel med efterföljande tilt har just tagit sitt slut.

 

Jag har inte tiltat på över ett nio månader. Men nu har det hänt.

 

Backet är, för att vara mig, stort. Jäkligt stort.

 

Jag gav till sist upp. Jag cashade ut resten av rullen till bankkontot, Cassano-style. Där kommer pengarna investeras i en resa och en schysst födelsedagspresent till tjejen. Sedan får vi se.

 

Jävla skithelg. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt.

 

En lång rad av bisarra spel med efterföljande tilt har just tagit sitt slut.

 

Jag har inte tiltat på över ett nio månader. Men nu har det hänt.

 

Backet är, för att vara mig, stort. Jäkligt stort.

 

Jag gav till sist upp. Jag cashade ut resten av rullen till bankkontot, Cassano-style. Där kommer pengarna investeras i en resa och en schysst födelsedagspresent till tjejen. Sedan får vi se.

 

Jävla skithelg. :(

 

Fyfan snuttigullet! Mitt i min egen tilt var det enda positiva att du gick fram hett som elden. Nu finns det ju ingenting positivt med oktober. :x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt.

 

En lång rad av bisarra spel med efterföljande tilt har just tagit sitt slut.

 

Jag har inte tiltat på över ett nio månader. Men nu har det hänt.

 

Backet är, för att vara mig, stort. Jäkligt stort.

 

Jag gav till sist upp. Jag cashade ut resten av rullen till bankkontot, Cassano-style. Där kommer pengarna investeras i en resa och en schysst födelsedagspresent till tjejen. Sedan får vi se.

 

Jävla skithelg. :(

 

What doesnt kill you only makes you stronger. Och som sagt, du kan hoppa åp mitt bingoprojekt. Omöjligt o busta (=

 

Får återkomma ang. coachningen grabbar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan tänka mig att bli semi-coachad, om ni har tid? Dealen jag tänkte mig var att ni väljer brickor, och jag manuellduttar. Har lirat 4 brickor simultant förr men tror att jag har tankeverksamhet att köra ända upp till 8. Just nu söker jag även en till 21" flat-skärm, för multi screening.

 

 

Om någon kan ge mig en shysst bananodling på random bingosite, så är jag beredd att överge fiskstimmen på PartyBingo! Skicka PM!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni borde bli inrullade och inlagda

 

De bygger bara image i dagboken. Med rätt slaskimage kommer pengarna flöda in i framtida spel. Egentligen är killarna helt vanliga, seriösa och stabila människor som inte gör något större väsen av sig.

 

Kanske..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får det till Matilda Von Anka, men i såfall borde det betyda att farbro Joakim INTE är farbror, utan Morbror! :shock:

 

Japp. Det stämmer. "Farbror" är bara en felöversättning av "Uncle".

 

Sen kan man undra varför Björnligan heter som de gör. De är ju hundar. Lite sick och onödig Kalle Anka-trivia en dag som denna.

 

/Bingo-HeFo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fasen, eran dagbok har dragit ner mig i Bingoträsket!

 

Sitter och nöter Bingo här på skolan mot en massa tanter som jobbar på kommunalkontor landet runt. Fast det är grymt spännande och det kräver lite skills att spela flera brickor utan autoklick.

 

Man drar sig lite mer från att tilta i chatten när man spelar bingo mot tanter 50+ än i pokerrummet.

 

Back to work - bara en bricka till..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får det till Matilda Von Anka, men i såfall borde det betyda att farbro Joakim INTE är farbror, utan Morbror! :shock:

 

Japp. Det stämmer. "Farbror" är bara en felöversättning av "Uncle".

 

 

 

/Bingo-HeFo

 

Okej, sen är ju frågan hur Sir Tjocko Anka lyckades "avla" fram Jonas Von Anka. Kanske var nått krogragg som gick snett? :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag har hittat en bot på SvS Bingo.

 

Gunilla vinner lite för mycket och svarar inte i chatten. Slänger bara ur sig

nb (nice bricka), vnb eller wp med jämna mellanrum (för programmerat).

 

Nu ska jag gula Gunilla!

 

Sitter du med kombodrag, så uppmana till dubbel insats! :twisted:

 

Bingolotto.se finns det 3-4 bottar på mä! Jag går inte ut med deras namn ännu, men dem svarar inte på tilltal när man TILTAR efter att ha blivit utdragen. Kan nån bekräfta/dementera om det verkligen finns bottar på bingositerna? Nån med erfarenhet, Shanin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan nån bekräfta/dementera om det verkligen finns bottar på bingositerna? Nån med erfarenhet, Shanin?

 

Jag kan garantera att vi inte har några bottar. Det är ju därför jag värvar er som live-bottar. :)

 

Däremot har vi många spelare som inte vet hur man använder chatten. :)

 

/HeFo

Ansvarig Bingolotto.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...