Gå till innehåll

SAJT: Ladbrokes.com


kickboxer

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 590
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Har cashat ut endel från Ladbrokes, och pengarna gick ifrån Ladbrokes 2 januari 2004. Pengarna har fortfarande inte dykt upp på mitt handelsbankenkonto. Har mailat till ladbrokes som visade ett "kvitto" på överföringen, och sa åt mig att prata med Handelsbanken istället.

 

Nu har jag pratat med Handelsbanken som säger att inga inkommande utlandsbetalningar är på ingående. Sedan har jag mailat till Ladbrokes som bara säger att betalningen är gjord, och det är banken som jag ska prata med (igen).

 

Är det någon annan som stött på ett liknande problem, och vet hur man skall lösa det?

 

Vet inte om jag skall försöka kontakta någon svensk representant för Ladbrokes, och göra mig mer förstådd. Vet någon isf hur jag kommer i kontakt med någon sådan? Hittar ingen info om det på http://www.ladbrokespoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blomkrukan Har det funkat att casha ut förut? Det är inte så enkelt att du gett dom fel kontonummer då? Så någon annan lycklig jävel har fått dina pengar? Dubbelkolla dina kontoupgifter på Laddies.

 

Jag har iofs föreningssparbanken, men dit brukar pengarna från Ladbrokes komma inom 24h.

 

Klart oroväckande problem iaf :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blomkrukan Har det funkat att casha ut förut? Det är inte så enkelt att du gett dom fel kontonummer då? Så någon annan lycklig jävel har fått dina pengar? Dubbelkolla dina kontoupgifter på Laddies.

 

Jag har iofs föreningssparbanken, men dit brukar pengarna från Ladbrokes komma inom 24h.

 

Klart oroväckande problem iaf :?

 

Jag har varit en trogen användare hos Ladbrokes i snart 1 år. Och jag har nog tagit ut pengar 2ggr/månaden utan några som helst problem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du cashar ut för ofta, så det är skattemyndigheten som snott dina pengar. Dom kallar det "retroaktiv skatt" Och Per Nuder blir bara fetare..

 

Men seriöst, ring banken igen och kolla. Det kan ju ta en vecka med lite oflyt innan pengarna kommer.

Har det funkat smärtfritt förut, så borde det ju funka lika bra nu tycker jag. :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du cashar ut för ofta, så det är skattemyndigheten som snott dina pengar. Dom kallar det "retroaktiv skatt" Och Per Nuder blir bara fetare..

 

Men seriöst, ring banken igen och kolla. Det kan ju ta en vecka med lite oflyt innan pengarna kommer.

Har det funkat smärtfritt förut, så borde det ju funka lika bra nu tycker jag. :?

 

Nu så här på den 12e dagen, så finns det fortfarande inga pengar. Och banken säger fortfarande att inga inkommande utlandsbetalningar är på ingående. Nu börjar jag bli smått irriterad här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske ska du lyda NoSense tips och kolla att pengarna gått till rätt konto.

 

Ska kräva ett kontoutdrag idag, skicka det i brev till ladbrokes och kräva pengarna istället. Jag har OFTA tagit ut pengar från Ladbrokes, och har aldrig haft några problem. Ladbrokes påstår att det har kommit till mitt konto.

 

Någon som har en aning om hur jag skall gå vidare med detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte personlig erfarenhet av detta men gå omedelbart högre upp både på LB och SHB.

 

Be att få tala med chefer på båda håll och få skriftliga garantier på vad de påstår har skett - och en förklaring/beskrivning av exakt vad som skett. Be de gå in och kolla på kontot för att få berkräftelse på din sida av saken.

 

Spontant verkar problemet ha mer med LB än SHB att göra i nuläget. Gå upp i toppen direkt och tveka inte med att vara aggressiv - precis som vanligt. Spela handen tight, hårt och tydligt - om du är säker på att du har nötterna i nuläget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lirat på Lads i ett år nu, nästan uteslutande fullbords NL. Har en polare som har lirat ungefär lika länge som mig, men han har lirat short... Han har sagt flera gånger att jag borde köra short, man vinner mer där... men jag har inte gjort det, förrens ikväll. Lirade alltså 1/2 NL short, brukar lira 1/2 NL full...

 

Det gick otroligt bra, men framför allt otroligt lätt. +600$ på typ 2 timmar, tror aldrig jag har vunnit så mycket på full. Ok, jag fick hyfsade kort, men inte överdrivet bra. Jag tilläts titta på billiga floppar, och dra billigt till mina draghänder, samt fick syn på mer eller mindre alla bets efter river... I mina ögon var skillnaden på spelarna mot full table helt enorm. Och nu måste jag förstås kolla om det är fler som håller med?

 

Vann dessa pengar idag på 3 olika bord, så det var inte ett bord med extremt kassa spelare. Jag väntar mig naturligtvis inte att vinna 600$ om dagen bara för att jag byter till NL, men om kvalitén på spelarna överlag är samma som hos dem jag mötte idag så kommer jag garanterat vinna mer än jag har gjort på full table.

 

Så ni som har spelat både short å full, typ 0.5/1 - 2.5/5... är det stor skillnad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag ser att folk har haft problem med exportfeaturen med Ladbrokes mjukvara och det har jag också. Om jag väljer de 100 senaste händerna får jag ner en fil som heter Transaction Summary.txt som ger mig det jag vill ha. Problemet är när jag vill ha ut en hel dags spel för kanske två veckor sedan. När jag då klickar på export tuggar den riktigt länge och sen får jag en fil på 167 bytes som inte innehåller några händer. Har någon lyckats komma runt detta eller händer inte detta er andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladbrokes har höjt raken på lowlimitborden.

Tidigare togs $0,25 per $5.

Numera tas $0,05 per $1.

Skulle gissa att detta i praktiken innebär en ökning med c:a 50% på de lägsta borden.

 

Alltså ytterligare en anledning för mig att sluta gneta på dessa bord :?

 

En sorgens dag för oss HU FL spelare... Ladbrokes hade den lägsta raken utav alla (vad jag vet, har ni något annat tips så tas det emot tacksamt ;) ), nu är det lika sunkigt som hos de andra bolagen.

 

För mig som spelar 15k rakade HU händer i månaden så blir det rätt mycket pengar som går förlorade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man spela free rolls på Ladbrokes utan att vara real money-spelare?

Anledningen till att jag frågar är att det känns som ett bra sätt att börja spela på. Jag vill ju inte sätta in pengar på en sida utan lite erfarenhet och det är där free rolls kommer in i bilden.

 

Du måste registrera ett real money account för att kunna spela deras freerolls. Men du behöver inte sätta in några pengar, även om du registrerar dig som real money spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om någon mer än jag har haft problem med Ladbrokes Player Profile Bonus? Det har gått en månad sedan jag gjorde en profil. Jag har mailat till dem några gånger nu, och senast svarade dem så här:

 

Thank you for your e-mail.

 

Please accept our apologies for the delay in applying your Poker Player

Profile bonus. We are investigating your claim and shall get back to you

shortly.

 

Regards,

 

Rene

 

Ladbrokes customer service

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...