Gå till innehåll

SAJT: Ladbrokes.com


kickboxer

Recommended Posts

Är det fler än jag som fortfarande har problem att komma in på Ladbrokes? Jag får upp bilden där det står connecting to server och det går bra sen kommer loading graphics och det går också bra men sen stängs det ner och försvinner ingetnting händer. Är det fel på min dator eller har de problem på Ladbrokes?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 590
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det fler än jag som fortfarande har problem att komma in på Ladbrokes? Jag får upp bilden där det står connecting to server och det går bra sen kommer loading graphics och det går också bra men sen stängs det ner och försvinner ingetnting händer. Är det fel på min dator eller har de problem på Ladbrokes?

 

Jag kommer in utan problem. Det kan dock vara så att de utsatts för en DDOS-attack, precis som Prima och B2B blev den senaste veckan. Ditt IP-nummer kanske är blockat. Kontakta support med info om ditt IP-nummer, så fixar de säkert det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lär ju säga att jag aldrig spelat på en sån skitsite som lolbrokes.....först får jag AA går all in med 45 dollar killen följer med på sina KK och som vanligt på lolbrokes så kommer ju en K på rivern....har säkert hänt 45 gånger på lolbrokes.....så nu tackar jag skitsiten lolbrokes för ett år av skitservice med mera....tydligen är det så att man ska ha massa pengar för att vinna på AA m.m

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när jag ändå sitter här vet någon om man kan ha flera fönster uppe samtidigt på ladbrokes? Inte bakom varandra utan sidan om varandra?

 

Precis som på nästan alla andra siter går det utmärkt (även utan mini wiew och skit) bara du drar upp skärmen till 1600x1200. Har du en platt och billig skärm så kan det dock bli svårt då de bara brukar klara 1024x768 eller så... De platta skärmar som klarar den upplösningen är ganska dyra. Men det funkar iaf bra på min gamla crt 19"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bra med turneringar på ladbrokes. Blindsstrukturen är mycket bättre än på b2b och nivåerna ökar med 10-15min mellan.

 

Det finns allt ifrån 2 dollars till typ 500 dollars.

Det går oxå en stor 1500 dollars varje månad har jag för mig.

 

Jag är inte den du borde fråga eftersom jag inte har spelat där så mycket, men jag är på väg att börja på riktigt på ladbrokes. Mycket pga turneringarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NI som undrar...det finns en anledning varför Ladbrokes inte finns med bland POKERFORUM.nu:s sponsorer/samarbetspartners. Det är inte för att dom är särskilt kända för bonuserbjudanden, spelarvänlighet, effektiv support eller sponsring av sajter liknande denna...

 

Javisst, Lad har väl bra utbetalningsmöjligheter, men aldrig i livet att jag kommer att spela där mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar inte på Ladbrokes sedan 9 månader tillbaka, men jag måste ge de credit för den nya $1500 buy-in tourneyn. Jag tror definitivt det finns efterfrågan på regelbundna big buy-in tourneys. Verkar finnas bra utbud av satelliter också, men de borde kanske lägga till en ladder variant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Får fråga er eftersom ladbrokes FAQ inte var så bra. Om jag sätter in 50dollar vinner upp till 100(och vill nu ta ut dom) då som jag förstår enligt deras FAQ så betalar dom tillbaka dom 50 dollarna jag satte in med mitt VISA tillbaka till mitt VISA men hur tar man ut dom andra om man inte har neteller eller något sånt? Har dom banköverföring som unibet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första posten på detta eminenta forum.

 

Det går bra att ta ut på VISA. Jag har gjort det 5 ggr nu och det har gått smidigt och snabbt (samma dag har pengarna varit på kontot vid några tillfällen). Har inte satt in pengar själv för jag vann mitt startkapital på en CruiseMania-freeroll.

 

Hälsningar

Martin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...