Gå till innehåll

SAJT: Ladbrokes.com


kickboxer

Recommended Posts

Du ser det när du sätter dig ner och skall köpa in dig, då visas en ruta med kostnaden för inköpet och hur många platser som vinner och de respektive vinsterna. Man kan då välja att göra inköpet eller lämna platsen.

 

Tack för det snabba svaret!

 

Får väl sätta in lite cash på Ladb. och vinna lite ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 590
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

VARNING

 

Ladbrokes har uppdaterat sin client och ser fräsh och bättre ut , ett par nya funktioner osv...

 

Men det finns forfarande buggar, stänger ner sig själv, i den nya clienten som tydligen skall fixas i nästa vecka.

 

Labrokes upgraded their software - there is a bug which closes down the software without warning. If you are in a pl or nl game your hand will be folded. I e-mailed them saying that if this happened to me I would expect them to reimburse me as it was a fault in their software. Their response was that because the bug didn't affect all users (I have no idea how they know this to be true) they wouldn't take responsibility. They said a fix was going in on Tuesday.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Register a Real Play Poker Account online.

 

2. Play at least 200 real cash games. (Check your Poker play history using Playcheck).

 

3. Post your Player Profile online.

 

4. Receive $25 in free stake money - automatically. Please note that all profiles submitted without a photo will receive $15.

 

Angående detta. Får man bara 25$ efter 200 real cash games eller före?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dem kan ju börja med att byta ut sina servrar, mitt under slutfasen av deras stora freeroll som börjar kl 20.30 blev vi utkastade och kom aldrig in igen,vi var endast fyra kvar och kl var ca 01.30 och jag låg naturligtvis fyra i marker och blev därmed fjärdeplacerad sånt ska ju inte få hända!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Register a Real Play Poker Account online.

 

2. Play at least 200 real cash games. (Check your Poker play history using Playcheck).

 

3. Post your Player Profile online.

 

4. Receive $25 in free stake money - automatically. Please note that all profiles submitted without a photo will receive $15.

 

Angående detta. Får man bara 25$ efter 200 real cash games eller före?

 

Ser väl ut som om du får det efter va?

 

1. Gör det

2. Gör det

3. Gör det

4. Få dina pengar...

 

Annars börjar man ju på 4an och skiter i dom andra tre? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är deras freeroll och deras pengar, de får väl göra vad de vill. Det är inte som att du har spelat för dina pengar och de är ersättningsskyldiga eller något...

 

Om jag inte har fel så gick att göra rebuy för $3 till freerollen så att det är deras pengar är inte helt sant.

(Rebuypengarna gick sedan till platserna 2-50 medan förstapriset var ett added seat till pokermillionsatelliten)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har lite frågor angående ladbrokes...

jag spelar på expekt (prima) just nu men funderar på att byta pga av den svaga dollarn. Det kanske alla har tänkt på, men har stört mig på det på senaste tiden. För alla "bra" pokerspelare så går ju pengarna bara åt ett håll dvs från dollar till krona, om man då spelar i euro så skulle man plussa minst ~20% mer? eftersom .5/1 limit dollar eller euro borde borde bli samma slags spel fast man vinner runt 9kr istället för 6.5kr.

Ja någon förstår kanske...

 

 

1. Använder ladbrokes euro? och kan man ta ut pengarna direkt till kontot?

2. Får man någon bonus? ska man skriva in någon kod när man skapar konto osv.

 

:?

...

/Niclas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Använder ladbrokes euro? och kan man ta ut pengarna direkt till kontot?

2. Får man någon bonus? ska man skriva in någon kod när man skapar konto osv.

 

:?

...

/Niclas

 

1. Nej, $. Pengar tillbaka till VISA't på ca 3 dagar.

2. Tror aldrig jag sett någon bonus på ladbrokes, dom är ganska snåla med sånt, likaså med freerolls och dyl. Kan dock vara stor chans att jag har fel ang sign up bonus, va rätt länge sen jag skrev upp mig och har inte direkt letat efter någon sådan bonus nu för tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Använder ladbrokes euro? och kan man ta ut pengarna direkt till kontot?

Inte vid borden, så problemet kvarstår ju. Den enda sidan jag kan komma på som kör i Euro är 24h.

 

2. Får man någon bonus? ska man skriva in någon kod när man skapar konto osv.

Tror man brukar kunna hitta en kod på deras hemsida som ger upp till $50 eller $100 som förstagångskund. Runt förra nyår så hade de också en re-depositbonus för gamla kunder för ungefär samma belopp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har upptäckt att en HH-textfil skapas i Empire-mappen när man startar ett nytt spel. Har inte börjat spela med riktiga pengar ännu, så jag gick in till ett bord med riktiga pengar, satte mig dock inte ner, utan lät Empire-klienten skriva ner all HH. Tittade väl på bordet i 8 timmar kanske. Sen när jag stängde ner Empire-klienten så FÖRSVANN HH-filen :shock: Jag som hade tänkt att gå igenom den i Pokertracker :cry: . Eftersom att jag själv inte har spelat något själv utan bara observerat borden så kan jag ju in Requesta någon HH från klienten heller :cry: Fan va sur man blev :x

 

Edit: Suck..lyckades posta i fel tråd. Någon vänlig moderator får väl flytta på detta inlägg :) Sorry

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte spelat på Ladbrokes på ett tag, men tänkte igår prova satelliten till Ladbrokes Grand Prix. Tidigare använde jag VISA för att sätta in pengar, men nu ville jag använda Neteller. Det var inte särskilt enkelt precis. :evil:

 

Till att börja med så krävdes det att man skrev ett mail och begärde att få byta depositionssätt. Därmed sprack planen att spela gårdagens satellit, men jag skrev i alla fall ett mail och fick sedan detta mystiska svar:

 

Thank you for your e-mail.

 

At the moment, due to the complexities of the legal issues surrounding

betting in the United States, we are unable to accept accounts from

people who register with the USA as their country of residence.

 

However we are seeking further advice on this issue and will inform

clients accordingly should this situation change.

 

If we can be of any further assistance, please do not hesitate to

contact us again.

 

Kind regards,

 

Claire

Customer Services

 

:?::?::?::?::?:

 

Jag har uppgett min riktiga adress så jag vet inte varför de tror att jag bor i USA. Kanske för att jag valt $ som valuta??? Och jag har ju spelat där förut!!! Jag fattar ingenting. :x

 

Någon som varit med om något liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...