Gå till innehåll

SAJT: Ladbrokes.com


kickboxer

Recommended Posts

  • Svars 590
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

*suck* :(

 

Tänkte börja spela lite på Ladbrokes, men det verkar vara dåligt med PLO-spelare. Hittills har jag bara sett 6-mannabord igång och det är ju livsfarligt för en nybörjare ;)

 

Brukar det fyllas några 10-manna PLO eller måste jag lira Texas?

 

Mvh,

KKT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*suck* :(

 

Tänkte börja spela lite på Ladbrokes, men det verkar vara dåligt med PLO-spelare. Hittills har jag bara sett 6-mannabord igång och det är ju livsfarligt för en nybörjare ;)

 

Brukar det fyllas några 10-manna PLO eller måste jag lira Texas?

 

Mvh,

KKT

 

Kvällar och Helger är det ofta fullt på ett eller två 0.25/0.5 ett 0.15/30 2tt 0.5/1 och har man tur så sitter det 7-8 pers. på ett 1/2 eller 2/4 plo table.

 

Tidig morgon och fm så är Ladbrokes nästan övergivet ..

Helg har jag sett 7000+

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har reggat mig på Ladbrokes.com nu och tänkte börja spela där framöver. Har skrivit in mina uppgifter och fått ett konto. Om jag ska spela poker, ska jag göra ett sepparat pokerkonto då? eller räcker mina uppgifter när jag reggade mig?

 

laddade sedan hem klienten och försökte fylla i uppgifterna till ett pokerkonto, fast då uppgifterna är exakt likadana som när jag reggade mitt konto så undrar jag givetvis om det behövs att man reggar ett specifikt pokerkonto? om inte, hur gör jag då?

 

testade iaf att fylla i alla uppgifter men kom då upp att mitt nick var upptaget, beror det på att det är min andvändare eller att någon annan har ett sådant pokernick på sajten? ska jag då bara välja ett nytt nick?

 

Tacksam för snabba svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Är det någon som förstår sig på Ladbrokes lite knepiga Turneringsystem? Tex om 45minuter startar en $5000 guaranteed turnering som kostar $10 att vara med i, men om 2h och 45min startar en $4000 guaranteed turnering som kostar $15 att deltaga i, självklart väljer jag den förstnämnda? Eller finns det någon hake jag missat?..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som förstår sig på Ladbrokes lite knepiga Turneringsystem? Tex om 45minuter startar en $5000 guaranteed turnering som kostar $10 att vara med i, men om 2h och 45min startar en $4000 guaranteed turnering som kostar $15 att deltaga i, självklart väljer jag den förstnämnda? Eller finns det någon hake jag missat?..

 

En kvalificerad gissning är att den första har max antalet 6000 medans den andra är max 3000per.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Albin: Njet, det är inte självklart. En vild gissning är att inköpet är anpassat till deras förväntade deltagarantal, så i den som är lite dyrare behöver du kanske inte vada genom fullt lika stora sjöar - eller hur jag nu skall uttrycka det. Alla Guaranteed-turneringar jag spelat på Ladbrokes hittills har fyllts till mer än den garanterade summan.

 

Så du bör snarare gå efter inköp och deltagarantal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är absolut inte på rätt humör för att skriva men jag måste få ut min vrede någonstans!

 

Efter att ladbrokes uppdaterat till sin nya mjukvara har det börjat lagga lite, inget som man brytt sig om så mycket utan bara fortsatt lira.

 

Men nu kom fan droppen satt med pocket A symbol diamond A symbol heart får fyra calls på en rais floppar A symbol spade Q symbol spade 2 symbol heart med två spader jag betar ganska hårt får alla fyra calls igen sen kommer 2 symbol spade då trycker en kille all in och de andra två gosarna som satt före mig calar Surprised Glad som fan blir man o trycker på call vad händer då ? ingenting trodde att jag calat men av min förvåning ser jag att en ny hand startats o jag är sit out!!!

 

har aldrig varit med o något värre !! !

 

 

ifx så där ja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ladbrokes uppdaterat till sin nya mjukvara

 

Ok, vad är nytt i den nya programvaran?

 

Nya färger, möjlighet att spara hand histories på hårddisken (sk game history exporter (btw kan inte vara långt borta för prima då heller))...

 

ÄR det något annat, som jag missat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...