Gå till innehåll

Jennez knarkarbok


Jennez

Recommended Posts

  • Svars 836
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok... Har inte fattat det sjalv an men jag klonkade just $250 000 guaranteen pa Full Tillt. Drygt $74 000. Synd att man var stejkad... :lol:

Eh? Du har ju jobb, flickvän och andra tillgångar man kan satsa. Varför behöver du stejkas?

 

Utgick från att det rörde sig om turresplit när jag hörde om det först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok... Har inte fattat det sjalv an men jag klonkade just $250 000 guaranteen pa Full Tillt. Drygt $74 000. Synd att man var stejkad... :lol:

Eh? Du har ju jobb, flickvän och andra tillgångar man kan satsa. Varför behöver du stejkas?

 

Utgick från att det rörde sig om turresplit när jag hörde om det först.

 

“Behöver” och “behöver”. Vill någon (dumdristigt nog) stejka mig så varsågod. Nu blev det ju ett ofantligt lyckokast i just det här fallet men det är tyvärr mer undantag än regel (för att återknyta till en gammal debatt). ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

“Behöver” och “behöver”. Vill någon (dumdristigt nog) stejka mig så varsågod. Nu blev det ju ett ofantligt lyckokast i just det här fallet men det är tyvärr mer undantag än regel (för att återknyta till en gammal debatt). ;)

Visst fan ja, glömde att vi redan snackat om det. Jag antar att det bara är lite svårt för mig att smälta att någon inte vill riskera att förlora några tusen av egna pengar. Det är ju liksom halva charmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen att det jag såg dig spela var katastrofalt är en annan sak.

Som när du donkbluffade bort halva stacken med J8o på Q7Q brädan på 3 gator.

 

Man måste ju ha flyt för att vinna en så stor turre. Därför är det lika bra att göra något knasigt direkt för att ta reda på om man har turen på sin sida. Har man det så är det bara at knasa på, har man inte det så kan man lika gärna knasa ut sig direkt. Grundläggande turre-strategi ju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen att det jag såg dig spela var katastrofalt är en annan sak.

Som när du donkbluffade bort halva stacken med J8o på Q7Q brädan på 3 gator.

(Jag är inte alls bitter, INTE DET MINSTA för att du slog ut mig under tourens gång)

 

Ska villigt erkänna att varenda spel inte satt där det skulle. En enorm klonk räddade mig flertalet gånger dock. Och bluffar går inte alltid hem, hur gärna man än vill det (särskilt inte mina). Stahl satt och gastade flera gånger på MSN ”VAAAAD GöööööR DUUU?!” Som sagt, långt ifrån 100% och även om jag är en fisk så var de flesta i så fall ännu större fiskar. Har sällan skådat mer förutsägbar poker än jag gjorde inatt. Den enda spelaren i turren som jag hade respekt för var POKERPRO.

 

Btw, vem slog jag inte ut ur den turneringen liksom? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...