Gå till innehåll

Jennez knarkarbok


Jennez

Recommended Posts

Å tredje sidan är ju du... äsch, jag orkar inte... orkar inte kasta sten i glashus, orkar inte tjafsa med Sandlåde-Stahl... Jag och AnnDea mot världen! Nej fan... usch... Jag är alldeles för trött i ögat för att skriva sammanhängande. Jag menade inte det där.

 

PM:a mig ditt nummer Smitaren. Varför skulle jag inte supa bort ditt nummer när jag super bort resten av livet liksom?

 

Vill du ha hink och spade med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 836
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Använd inte ord som du inte vet innebörden av. Du framstår mer fjantig än vanligt då.

 

Fortsätt att läsa "psykologi" på kurs du ;P Tror jag vet mer än dig när det kommer till just det ämnet ;) Du är alldeles för pessimistik för att kunna ha en djupare förståelse om dig själv ;D

 

Läs in dig lite på psyko-syntes så kanske du kan få en vidare utvecklingen av överjaget ;)

 

Hej då lilla stahlis.

 

Ps: Och sen grundar du dina åsikter på en massa orelevanta saker. Du är för oseriös ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätt att läsa "psykologi" på kurs du ;P Tror jag vet mer än dig när det kommer till just det ämnet ;) Du är alldeles för pessimistik för att kunna ha en djupare förståelse om dig själv ;D

 

Läs in dig lite på psyko-syntes så kanske du kan få en vidare utvecklingen av överjaget ;)

 

Hej då lilla stahlis.

 

Ps: Och sen grundar du dina åsikter på en massa orelevanta saker. Du är för oseriös ;D

 

Det är som en vindmölla som bara snurrar runt, runt, runt.. förutom att en vindmölla oftast fyller en funktion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu får ni fan i mig ta er jävla kvasidiskussion någon annanstans. Ni är hjärtligt välkomna att skriva i min dagbok om det inte gäller era egna sandlådediskussioner (btw, Stahl vinner, och när jag sist nämnde AnnaDea i denna dagbok var det ingen komplimang). Med den parentesen spär jag säkert på ilskan men ge nu fan i att hacka på varandra – båda två!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allvarligt talat Jennez, vad in i helvete håller du på med. Jag har den största respekt för dig, men när även du börjar använda ordet "liksom", likt en hora byter trosor, eller Irremats skriver roman, tycker jag bara att det har gått för jävla långt. har du slagit huvudet Jennez?

 

What? När använder jag det ordet? Jag tror dig iofs, har skrivit de flesta inläggen i den här dagboken under grav bakfylla och hjärnan fungerar inte som den ska i det läget. Jag lovar bot och bättring och jag lägger till och med ut en ursäkt. Förlåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allvarligt talat Jennez, vad in i helvete håller du på med. Jag har den största respekt för dig, men när även du börjar använda ordet "liksom", likt en hora byter trosor, eller Irremats skriver roman, tycker jag bara att det har gått för jävla långt. har du slagit huvudet Jennez?

 

Ja skäms Jennez, alla vet att man skriver lixom :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde att jag i min senaste krönika i First Poker ännu en gång tydligt visat på min pessimistiska inställning till skitungar som tror sig vara pokerproffs (exempelvis DaPine87 ;) ) liksom. Att det liksom sedan har påverkat mig på ett sådant sätt att jag anammat deras sätt att uttrycka sig är liksom en annan sak. Arbetsskada liksom. Jag studerar liksom det här fenomenet ganska ingående och då tar man liksom till sig uttrycken också.

 

God Jul typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1: jag är ingen skitunge

2: jag är pokerproffs ;)

 

1. Jo

2. Nej

 

Vad fan är det med svenska spel egentligen? Går det överhuvudtaget att slå den jävla variansen?? Utdragen i SEX timmar. Jag brukar inte bad beat-whina men idag har det varit så jävla in i helvetes cp-sjukt att jag nästan spyr. ALDRIG har jag varit med om dess like. Man bettar som en tok. Slowspelar ALDRIG, bombar sönder varje jävla gata för att få bort de äckliga dragfiskarna. Funkar ALDRIG och de sätter ALLTID sin äckliga jävla piss-drag. Fy fan. Synar med vad som helst på vilka preflophöjningar som helst för att de VET att de drar ut!

Kan nötfärgen hålla? Nej. Kan nötstegen hålla? Nej. Kan nötkåkshelvetet hålla då? Nej, fyrtal springer man i i då. Jag har sprungit in i åtta fyrtal på två dagar på två paralella bord.

Jag har inte satt ett enda set på 24 bordstimmar. INTE ETT ENDA!

 

Fan vad miserabel man är. Nu ska jag knäcka en bag in box och kolla på Lost tills ögonen blöder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror ju på hur man deffinerar pokerproffs, har ju snittat kanske 30K kr i månaden sen i Juni allafall och det är min enda inkomst så semiproffs måste man väl ändå va (dryg jennez ;) ) )

 

Oh yeah! You talk the talk but do you walk the walk?

 

På ett allvarligare plan: Jag respekterar dina pokerkunskaper DaPine och jag tror säkert du har snittat 30k sen i juni. Jag är till och med beredd att kalla dig proffs om du endast lever på pokern. Men utmaningen kommer inte förrän du flyttar hemifrån, skaffar dig fasta utgifter som inte mammsen kan hjälpa dig med osv.

 

Bara att gratulera till vinnande spel DaPine, men hur länge håller det? OBS! Ta nu för helfvete inte detta personligt! Du får bara vara exempel för gossar födda 88-85 där mindre än 6-7% kommer att gå vinnande ur slaget.

Kanske kommer du leva på poker resten av livet DaPine, kanske inte.

 

God Jul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde att jag i min senaste krönika i First Poker ännu en gång tydligt visat på min pessimistiska inställning till skitungar som tror sig vara pokerproffs (exempelvis DaPine87 ;) ) liksom. Att det liksom sedan har påverkat mig på ett sådant sätt att jag anammat deras sätt att uttrycka sig är liksom en annan sak. Arbetsskada liksom. Jag studerar liksom det här fenomenet ganska ingående och då tar man liksom till sig uttrycken också.

 

God Jul typ.

 

Här är nog problemet att ingen läser First Poker.

 

deffinerar

 

WTF?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...