Gå till innehåll

Jennez knarkarbok


Jennez

Recommended Posts

  • Svars 836
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sorry, Noelia, gick inte att losa. Du far ta min autograf en annan gang. Fighten ar dock ON och jag litar helt och fullt pa att mina kollegor pa First Poker kommer att sopa mattan med er och snyta sig i era Hey-munkjackor! ;)

 

GL! :D

 

LOL, jag det återstår och se!!!

Men vadå så du ska inte vara med på måndag? Tråkigt det är ju dig jag vill åt! Det är tydligen bestämt att vi ska vara i Växjö på måndag iallafall.

 

Hare!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Näääää… mobbing! :cry:

 

Ok, Hjort har rätt att uttala sig och tyvärr har han rätt. Nakenmodellen Stahl är dock en annan femma! Sist vi sågs Stahl, så hade jag ingen kagge. Eller i alla fall inte hälften så stor som nu. Vem kunde tro att fish’n’chips inte var nyttigt liksom? :P

 

Fan då. Måste gå ner i vikt nu när jag officiellt är ett fetto. Fan vad jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sng-sat till FTP's Red Rock turre med slaskrullen.

 

Fjarde handen i sen pos plockar jag upp A-A och raisar 4 BB och far en syn av BB.

 

Flop: K-7-7

 

BB betar pott och jag slar om varpa fi gar all in och jag synar och hoppas att jag slipper se en sjua.

 

Fisk-fi visar upp K-J

 

Turn: K

 

River: K

 

Varfor, VARFOR ar det alltid overkill liksom?? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sng-sat till FTP's Red Rock turre med slaskrullen.

 

Fjarde handen i sen pos plockar jag upp A-A och raisar 4 BB och far en syn av BB.

 

Flop: K-7-7

 

BB betar pott och jag slar om varpa fi gar all in och jag synar och hoppas att jag slipper se en sjua.

 

Fisk-fi visar upp K-J

 

Turn: K

 

River: K

 

Varfor, VARFOR ar det alltid overkill liksom?? :(

 

Du har inga whinerättigheter på utdragningar under de närmaste 8 månaderna ska du veta!

 

För övrigt, trevlig åsnefilé-lunch! ! !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan också… Bakfull som ett bältdjur idag.... Kårbal igår. Hade faktiskt jäkligt kul. Stahl var med och söp upp mina pengar. Skoj.

 

Ikväll blir det att försvara titeln på FTP. Ska försöka bota bakfyllan sa gott det går tills dess, har ju några timmar på mig.

 

Nickar Jennez om ngn railar. Kommer att finnas i chatten på http://www.railbirds.com under hela turneringen där ni kan fråga varför jag är en fisk och när jag beräknar ha tiltat sönder hela mitt liv. Nejdå, jag ska inte whina, mitt liv har typ aldrig varit bättre än det är nu, det är bara bakfyllan som drar ned på lyckoruset....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till dina fina resultat. Får man fråga varför ditt liv är så bra just nu?

 

Tack Ralph!

 

Mitt liv är bra för att jag klonkade för en vecka sen. Två dagar innan dess fick jag veta att jag får flytta hem till Sverige. Sjukt skönt eftersom man saknar flickvän, hund och en massa annat när man inte är hemma. Kommmer fortfarande att jobba för samma företag men med lite andra uppgifter. Jag kommer att bli Event och VIP Manager vilket kommer att bli hur kul som helst!

 

Mycket på gång på jobbet. Hela den bästa delen av EPT-säsongen drar igång efter jul, kommer definitivt åka till Köpenhamn och Monte Carlo. Sedan är det Betway London Poker Weekend i slutet av november vilket också kommer bli sjukt kul.

 

Nu ska det laddas inför nattens klonkfestival!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...