FraXioN Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 Om man köper någon vara med FPP-poängen får man själv betala frakt eller är allt ordnat? Allt är ordnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 Hej, Precis som FraXioN sa så är allt fixat, vi står för frakt osv. Inga extra utgifter. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 10 Maj , 2008 Rapport Share Postad 10 Maj , 2008 VPP för FPP? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 VPP för FPP? =) Jag är osäker på om det här är en fråga eller ett förslag, eller något helt annat, så du får gärna utveckla. Om du menar att man ska kunna köpa VPPs för sina FPPs så är svaret att det inte finns några planer på att införa det. Jag kan meddela att FPP-butiken inte existerar längre, utan det har slagits ihop med VIP-butiken, och alltihop heter numera VIP Store. Emailadressen är följdaktligen VIPStore@pokerstars.com. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 18 Maj , 2008 Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 har aldrig spelat på stars tidigare och jag tänkte dom poäng som man får, hur exakt funkar de.. är dom kvar i alla evighet om man inte använder dom eller försvinner dom efter ett tag, eller ja hur funkar de egentligen..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 Hej RedClay, För VPPs har man två räknare, en årlig och en på månadsbasis. De används för att bestämma din VIP-nivå, och nollställs efter varje period. FPPs är poäng som man samlar på sig för att kunna spendera i FPP-butiken, eller använda som inköp i vissa turneringar (oftast satelliter). Man kan alltså spendera dem, men de nollställs inte av oss så länge man inte är inaktiv väldigt länge (över 1 år), varpå man får en påminnelse av oss om att poängen är på väg att "gå ut". För mer information kan du läsa här: http://www.pokerstars.se/vip/ eller bara fråga här i tråden. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 okej okej.. hade tänkt att spela in ett WSOP paket men då får man väl göra de ist nästa år, om jag förstår de rätt så börjar dom poängen räknas från 1 jan 09? vet du i runda slängar hur mkt man måsta lira för att spela ihop ett sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lisamaira Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 okej okej.. hade tänkt att spela in ett WSOP paket men då får man väl göra de ist nästa år, om jag förstår de rätt så börjar dom poängen räknas från 1 jan 09? vet du i runda slängar hur mkt man måsta lira för att spela ihop ett sånt? Du får lira en miljard händer och sen e du skyldig staten en miljard i skatt då pokerstars ej är skattefritt. Billigare för dig att köpa in direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smiskelof Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Ingen big deal egentligen men jag beställde en stressboll förra året från pokerstars som kosta typ 350 FFP(Tror jag).. Hade inte fått den efter ett halvår så jag testade att skicka ett mail och supporten svarade att dom ska skicka den direkt och att jag även skulle få en T-Shirt för besväret!.. Nu ytterligare några månader efteråt har jag inte fått något ännu?.. Varför är det så? Mvh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Ja så lång tid ska det inte ta iallafall, jag är ledsen. Vår VIPStore har nyligen börjat använda ett nytt ordersystem som har orsakat vissa förseningar. Skicka ett nytt mail (på engelska) till VIPStore@pokerstars.com så tar de hand om det, eller så kan du skriva på svenska till support@pokerstars.com så vidarebefordrar vi din förfrågan. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 okej okej.. hade tänkt att spela in ett WSOP paket men då får man väl göra de ist nästa år, om jag förstår de rätt så börjar dom poängen räknas från 1 jan 09? vet du i runda slängar hur mkt man måsta lira för att spela ihop ett sånt? Hur långt är ett snöre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 okej okej.. hade tänkt att spela in ett WSOP paket men då får man väl göra de ist nästa år, om jag förstår de rätt så börjar dom poängen räknas från 1 jan 09? vet du i runda slängar hur mkt man måsta lira för att spela ihop ett sånt? Du kan ju börja samla poäng till nästa års WSOP nu. Poängen försvinner inte vid årsskiftet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tillborg. Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 har beställt lite grejjer i shoppen men de har ej kommit. första jag beställde va 20e januari, så de va ju ett tag sen. tänkte bara se vad som kan vara problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 Hej Tillborg, Skicka oss ett mail på support@pokerstars.com, så får vi kolla upp vad som har hänt här, så länge skall det givetvis inte ta. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hest Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 Har precis börjat på lira på Pokerstars, men jag förstår inte riktigt vad skall man göra med poängen, kan man byta dem mot pengar?, det jag har sett i shoppen skeppas ju inte ens till sverige. Har kollat vidare nu, vafan! ska man behöva spela in tusentals poäng för att sedan kunna köpa sketna bonusar som man måste spela in igen lol. Hur mycket motsvarar dom där cahsbonusarna? tex "100,000 FPPs and we will credit $1,500 bonus" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Hej, Vilka produkter är det du menar? Alla varor, med undantag av vissa elektronikprodukter, kan skickas till Sverige. Om du menar hur mycket bonusarna motsvarar i rakeback så beror det helt och hållet på vilken VIP-nivå du har, och vilken nivå/vilket spel du spelar. Kanske kan du söka på 2+2 för uträkningar och jämförelser som andra spelare har gjort. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Om jag använder eran Concierge service och vill beställa en Pioneer 60" Widescreen Plasma HDTV, får jag den då för samma pris som den är i shoppen (dvs 270k FPP)? Jag vill ju gärna ha en stor TV till Europa, och då verkar det här som en bra lösning. Men frågan är alltså om ni tar mer betalt för den eftersom den ska till Europa och inte USA eller Kanada? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Hej Rebonius, För snabbast svar på den här frågan så rekommenderar jag att du skriver till vipclub@pokerstars.com och ber dem kolla upp vad prislappen skulle på. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 17 Juni , 2008 Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Om jag använder eran Concierge service och vill beställa en Pioneer 60" Widescreen Plasma HDTV, får jag den då för samma pris som den är i shoppen (dvs 270k FPP)?Jag vill ju gärna ha en stor TV till Europa, och då verkar det här som en bra lösning. Men frågan är alltså om ni tar mer betalt för den eftersom den ska till Europa och inte USA eller Kanada? Har du fått svar? Är också nyfiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 Informationen jag har fått är att det tyvärr inte går att få den till Europa genom Concierge Service. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 19 Juni , 2008 Rapport Share Postad 19 Juni , 2008 Jag har tänkt beställa Playstation 3. Följer det med alla sladdar som behövs i Sverige eller behöver jag säga till om något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 20 Juni , 2008 Rapport Share Postad 20 Juni , 2008 Hej Stormen_Per, Det är bara att beställa så kommer rätt sladdar etc, baserat på att du bor i Sverige. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frill Postad 30 Juli , 2008 Rapport Share Postad 30 Juli , 2008 Har ni några planer på att införa Iphone i shoppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 30 Juli , 2008 Rapport Share Postad 30 Juli , 2008 Har ni några planer på att införa Iphone i shoppen? Blir nog svårt då dom bara säljs med abbonemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frill Postad 31 Juli , 2008 Rapport Share Postad 31 Juli , 2008 I Sverige ja, men inte i alla länder i Europa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts