Gå till innehåll

VIP-shopen


Mr_Hansen

Recommended Posts

Har du spelat upp dig till silver i januari så kommer du vara det resten av januari + februari. Spelar du under februari upp över 1500 VPP så kommer du behålla din silver-status även i mars, annars blir du bronze i mars.

 

Okey, det förstår jag. Men hur blir det med mängden VPP nollställs den i slutet av februari eller förblir den under hela året?

 

Förresten borde jag har status GOLD nu. Känns konstigt att det inte uppdaterats. Vad göra Pokerstars Karl? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 275
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det uppdateras automatiskt när du når 4000 VPP på en månad.

Förstår inte din andra fundering, det finns en räknare som rullar på hela året och som kollar om du blir supernova / supernova elite, samt en räknare som går varje månad och avgör bronze/silver/gold/platinum star.

 

Allt det här står mycket tydligt i klienten och på hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey, det förstår jag. Men hur blir det med mängden VPP nollställs den i slutet av februari eller förblir den under hela året?

 

Förresten borde jag har status GOLD nu. Känns konstigt att det inte uppdaterats. Vad göra Pokerstars Karl? =)

 

Du vet att ens VIPstatus räknas på VPP och inte FPP? Det kan ju vara anledningen annars att du tror du spelat in guldstatus med FPP. Du blir GOLD automatiskt så fort du uppnått rätt antal VPP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett förslag till FPP/VIP Shopen:

 

Inför något slags filtreringsfunktion liknande den som finns i spellobbyn, så att man kan t.ex få bättre överblick över endast böcker, endast turneringsinköp, endast bonusar, endast kläder osv.

 

Dessutom så eftersöker jag fler "kringböcker", dvs böcker som inte är (dåliga) strategiböcker utan titlar i stil med The Professor, the banker and the suicide king. Jag ser t.ex Holdens andra bok, men inte hans första.

 

Ber om ursäkt för att jag missade den här frågan.

 

Vi kommer att göra flera förändringar inom de närmsta månaderna som förhoppningsvis kommer att göra hela FPP-butiken mer användarvänlig.

 

Angående böcker så lägger vi hela tiden till nya till utbudet, men just nu finns det tyvärr inga planer på att lägga till några böcker av den typen som du efterlyser. Dock så finns det ju Amazon.co.uk-presentkort att köpa för FPPs, som du kan använda för att köpa vilken bok du vill.

 

Okey, det förstår jag. Men hur blir det med mängden VPP nollställs den i slutet av februari eller förblir den under hela året?

 

Förresten borde jag har status GOLD nu. Känns konstigt att det inte uppdaterats. Vad göra Pokerstars Karl? =)

 

Dina FPPs, som du kan använda för att handla med, nollställs aldrig*.

 

*EDIT: Fel av mig - de nollställs om man tjänar in 0 VPP under ett kalenderår.

 

Det finns en månatlig och en årlig VPP-räknare. För att uppnå GoldStar-status så måste man spela in 4,000 på en månad, sedan nollställs den månatliga räknaren, men inte den årliga. Du kan kolla din VIP-information genom att välja 'VIP Status' i Cashiern.

 

Tänk på att bonusen för att vara SilverStar endast räknas på dina FPPs, inte på dina VPPs.

 

Har det sagts något om plasma-TV:s för oss stackars Européer?

 

Skulle även personligen gärna vilja se en del trevliga hembiosystem och liknande.

 

Liknande förslag har vidarebefordrats tidigare, det finns planer på att lägga till fler produkter för europeiska spelare, men tyvärr vet jag inte när detta kommer att ske.

 

hur lång tid tar det att få en bok levererad normalt?

 

Förutsatt att den inte är slut på vårt lager så bör den dyka upp inom två veckor. Maila gärna till fppstore@pokerstars.com om det dröjer längre så kommer de att hjälpa dig.

 

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

Jag har sett att ni har fått in Xbox360 och Ps3 i shopen nu. Nu har jag redan en xbox360 och jag undrar vad Wii komemr att kosta? behöver bara veta ungefr 20 000 - 25 000 -30 000? Mvh raimo

 

Hej!

 

Jag letar efter 2 nya monitorer. Ser att det finns en Samsung 20 som verkar intressant. Är den på väg att bytas ut snart mot nyare eller är det den som gäller för ett tag framöver?

 

Hej,

 

Jag har vidarebefordrat era frågor och återkommer så fort jag har ett svar.

 

Hur lang tid skulle det ta att fa ihop till en IPOD nano och pa vilken niva??? den ar pa 17000 poang...vill garna ha en san. Men har 9 FPPS just nu.

 

Det är svårt att svara på, jag kan rekommendera vår VIP Calculator för att få ett humm om hur mycket du behöver spela (som har påpekats tidigare så ger den ett riktvärde, och inte en exakt uträkning):

 

http://www.pokerstars.com/vip/calculator/

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag fått svar:

 

Hejsan!

Jag har sett att ni har fått in Xbox360 och Ps3 i shopen nu. Nu har jag redan en xbox360 och jag undrar vad Wii komemr att kosta? behöver bara veta ungefr 20 000 - 25 000 -30 000? Mvh raimo

 

Wii kommer att vara tillgänglig i butiken inom 48 timmar och kommer att kosta 28,000 FPPs.

 

Hej!

 

Jag letar efter 2 nya monitorer. Ser att det finns en Samsung 20 som verkar intressant. Är den på väg att bytas ut snart mot nyare eller är det den som gäller för ett tag framöver?

 

Det finns för närvarande inga planer på att byta ut denna monitor.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret. Hur är det med kraftfull dator till skärmarna? Något i stil med 500GB hårddisk, 1.8GHZ dual core, 3GB RAM, eller annan stationär dator till VIP-shopen, jag kan int hitta någon. Eller är detta något att höra av sig till Conc. service?

 

Jag har vidarebefordrat förslaget.

 

Concierge Service är för produkter som kostar ca $3,000 och uppåt, troligen faller inte ett datorpaket av den typen du beskriver ovanför den gränsen.

 

Däremot kan man, om man är PlatinumStar eller högre, kontakta vipclub@pokerstars.com om man vill ha en produkt som inte finns i shoppen, och som kostar >$500, så kommer de att kolla upp om det är möjligt att fixa. Vi kan inte garantera något dock. Kalla det Concierge Service Light, med en liten disclaimer. :)

 

Med vänliga hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Martin,

 

På PS3 40 GB står det att den har backward compability (till PS2:an förmodar jag). Vad jag läst har svenska 40GB versionen INTE det och därför undrar jag om det stämmer att den är backward compability. Inte för att det spelar så jättestor roll, jag har redan beställt en, men tänkte ändå kolla. Er beskrivning nedan.

 

"PlayStation 3 (40gb)

The latest console released by Sony. PlayStation 3 features an extremely

powerful processor and delivers a game play and graphical experience like

no other. Includes built in Blu-ray Disc drive, wireless networking,

backwards compatibility and more."

 

Sen undrar jag om plasma eller LCD TV-skärmarna för över 100kFPP kommer uppdateras prismässigt inom närmsta framtiden?

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Flesh2Flesh,

 

1. Från det vi kan gräva fram så verkar det faktiskt stämma att 40 GB PS3 *inte* är bakåtkompatibel med PS2-spel. Vi kommer att uppdatera hemsidan så fort vi har bekräftat detta 100%.

 

2. Priserna på TV-skärmar kommer att ses över nästa vecka.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fungerar $1k travel gift certificate för 60k FPP?

Får man det direkt eller är det lång leveranstid? Hos vem kan man betala resor med det?

 

Med presentkortet kan man boka resor via ePlatinum Travel. Se nedan för en liten FAQ:

 

http://www.pokerstars.com/fpp/store/gift-certificates/faq/

 

Jag återkommer angående leveranstiden så fort jag kan.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fungerar $1k travel gift certificate för 60k FPP?

Får man det direkt eller är det lång leveranstid? Hos vem kan man betala resor med det?

 

Nu har jag fått ett fullständigt svar:

 

Presentkortet skickas som email inom 7 dagar.

 

Som jag skrev ovan så bokar man resor via ePlatinum Travels. Eftersom resor skräddarsys så finns det ingen lista över destinationer etc på hemsidan, utan man kontaktar dem via mail eller telefon med sin förfrågan. Eftersom det är ett amerikanskt företag så kan dock utbudet vara lite begränsat för svenska kunder, därför så rekommenderar jag att man kontaktar dem på info@eplatinumtravel.com för detaljer innan man beställer presentkortet.

 

Om man är SuperNova (eller högre) så är man välkommen att boka en resa på egen hand hos valfri resebyrå, och sedan skicka kvittona till oss, så krediterar vi dig i cash eller FPPs. Kontakta vipclub@pokerstars.com om ni är intresserade av denna lösningen.

 

 

Kommer priset på 30tummaren (bildskärmen) oxå att justeras?

 

Det kommer att ses över inom de närmsta veckorna, men om en förändring kommer att ske kan jag tyvärr inte svara på.

 

stor skandal att cookie basketen bara går att få i USA.

Den såg smaskig ut ;)

 

Jag har vidarebefordrat din synpunkt som ett förslag. :)

 

Hör gärna av er med frågor och synpunkter.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får saker hemskickade till dörren va?

 

Tänkte beställa en kamera och undrar om man kan göra så att DHL (eller vilka det nu är som levererar) skickar ut den till jobbet?

 

Fick då mitt Playstation 3 som hemleverans firman brukar ju alltid ringa och fråga var de kan leverera detta.

I mitt fall blev det på en annan adress och inte ens jag som tog emot det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...