Gå till innehåll

VIP-shopen


Mr_Hansen

Recommended Posts

  • Svars 275
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det finns väldigt lite produkter i pokerstars vipshop för tillfället, nån som v et om den är under konstruktion, kommer det fler prylar snart?

 

Tjena Hansen, japp den kommer att uppdateras!

 

Bl.a. fick vi stora problem med dell-produkterna. Inte produkterna i sig utan Dell som bolag. Otroligt mkt byråkrati ledde till att vi letar andra leverantörer.

 

SO - tappa inte tempo i spelet - kommer att finnas en större godisbuffet att välja o vraka ibland snart ;)

 

/M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...

kickar igång den här tråden igen då eftersom pokerstars lovat att vara här och läsa lite mer.

 

Jag efterlyser lite fler saker i VIP-shopen, gärna blandat mellan elektronik och annat. kanske en x-box till exempel. Åtminstone att fler av produkterna kan levereras till europa. Vet inte hur mycket representanten här kan påverka sånt, men världens största pokersite borde kunna fixa sånt.

 

återkommer när jag tänkt ut fler förslag på produkter ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kickar igång den här tråden igen då eftersom pokerstars lovat att vara här och läsa lite mer.

 

Jag efterlyser lite fler saker i VIP-shopen, gärna blandat mellan elektronik och annat. kanske en x-box till exempel. Åtminstone att fler av produkterna kan levereras till europa. Vet inte hur mycket representanten här kan påverka sånt, men världens största pokersite borde kunna fixa sånt.

 

återkommer när jag tänkt ut fler förslag på produkter ;)

 

Kommer vara några uppdateringar i VIP-shopen denna vecka enligt scottyy på 2+2 (representant för Pokerstars VIP team).

 

Det finns presentkort för amazon.co.uk i VIP-shopen och de har tv-spel som X-Box och skickar till Sverige (om jag har fattat rätt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Surfludde och alla ni andra,

 

Kul att ni är inne och sparkar igång snacket igen.

Jag ska vidarebefordra alla era synpunkter till de som ansvarar för vår VIP-shop. Så snart ni har konkreta idéer eller önskemål på vad ni skulle vilja ha så posta dem här så tar vi upp det för diskussion.

 

Ha det bra och fortsätt tjäna in era FPP och VIP-poäng!

 

PokerStars genom Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

feta klockor hade varit kul (breitling rolex TAg heuer mm)

 

Genom Concierge service kan man få nästan vad som helst. Krävs dock att man är Supernova. Kostar 180000+ FPP och är för varor runt $3000 och uppåt. Är nog även möjligt att även få varor runt $2000, var nån på 2+2 som undrade om de kunde fixa en laptop för $2000:

------------if i use the concierge service to purchase a 2000$ laptop

 

$2000 Computer = 124,000 FPPs

 

We would refund 56,000 FPPs if you didn't want to purchase anything else.

 

Scotty

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har vipshoppen uppdaterats eller? Den skulle väl göra det den här veckan?

 

En bok jag gärna skulle se är Mathematics of poker av Ankeman et al

 

En del priser har uppdaterats. Bl.a har 20 tums skärmen från samsung sänkts från 36000 FPP till 28000 FPP.

 

Finns ju presentkort till amazon.co.uk för böcker pokerstars inte har, ett £10 presentkort kostar 1400 FPP (£50 kostar 6400 FPP och £250 kostar 30000 FPP).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...