Gå till innehåll

VIP-shopen


Mr_Hansen

Recommended Posts

  • Svars 275
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

VPP för FPP? =)

 

Jag är osäker på om det här är en fråga eller ett förslag, eller något helt annat, så du får gärna utveckla. :) Om du menar att man ska kunna köpa VPPs för sina FPPs så är svaret att det inte finns några planer på att införa det.

 

Jag kan meddela att FPP-butiken inte existerar längre, utan det har slagits ihop med VIP-butiken, och alltihop heter numera VIP Store. Emailadressen är följdaktligen VIPStore@pokerstars.com.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej RedClay,

 

För VPPs har man två räknare, en årlig och en på månadsbasis. De används för att bestämma din VIP-nivå, och nollställs efter varje period. FPPs är poäng som man samlar på sig för att kunna spendera i FPP-butiken, eller använda som inköp i vissa turneringar (oftast satelliter). Man kan alltså spendera dem, men de nollställs inte av oss så länge man inte är inaktiv väldigt länge (över 1 år), varpå man får en påminnelse av oss om att poängen är på väg att "gå ut".

 

För mer information kan du läsa här:

 

http://www.pokerstars.se/vip/

 

eller bara fråga här i tråden. :)

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej okej.. hade tänkt att spela in ett WSOP paket men då får man väl göra de ist nästa år, om jag förstår de rätt så börjar dom poängen räknas från 1 jan 09?

 

vet du i runda slängar hur mkt man måsta lira för att spela ihop ett sånt?

 

Du får lira en miljard händer och sen e du skyldig staten en miljard i skatt då pokerstars ej är skattefritt. Billigare för dig att köpa in direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen big deal egentligen men jag beställde en stressboll förra året från pokerstars som kosta typ 350 FFP(Tror jag)..

 

Hade inte fått den efter ett halvår så jag testade att skicka ett mail och supporten svarade att dom ska skicka den direkt och att jag även skulle få en T-Shirt för besväret!..

 

Nu ytterligare några månader efteråt har jag inte fått något ännu?..

 

Varför är det så? :roll:

 

Mvh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja så lång tid ska det inte ta iallafall, jag är ledsen. Vår VIPStore har nyligen börjat använda ett nytt ordersystem som har orsakat vissa förseningar.

 

Skicka ett nytt mail (på engelska) till VIPStore@pokerstars.com så tar de hand om det, eller så kan du skriva på svenska till support@pokerstars.com så vidarebefordrar vi din förfrågan.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej okej.. hade tänkt att spela in ett WSOP paket men då får man väl göra de ist nästa år, om jag förstår de rätt så börjar dom poängen räknas från 1 jan 09?

 

vet du i runda slängar hur mkt man måsta lira för att spela ihop ett sånt?

 

Hur långt är ett snöre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej okej.. hade tänkt att spela in ett WSOP paket men då får man väl göra de ist nästa år, om jag förstår de rätt så börjar dom poängen räknas från 1 jan 09?

 

vet du i runda slängar hur mkt man måsta lira för att spela ihop ett sånt?

 

Du kan ju börja samla poäng till nästa års WSOP nu. Poängen försvinner inte vid årsskiftet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Har precis börjat på lira på Pokerstars, men jag förstår inte riktigt vad skall man göra med poängen, kan man byta dem mot pengar?, det jag har sett i shoppen skeppas ju inte ens till sverige.

 

Har kollat vidare nu, vafan! ska man behöva spela in tusentals poäng för att sedan kunna köpa sketna bonusar som man måste spela in igen lol.

 

Hur mycket motsvarar dom där cahsbonusarna?

tex "100,000 FPPs and we will credit $1,500 bonus"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vilka produkter är det du menar? Alla varor, med undantag av vissa elektronikprodukter, kan skickas till Sverige.

 

Om du menar hur mycket bonusarna motsvarar i rakeback så beror det helt och hållet på vilken VIP-nivå du har, och vilken nivå/vilket spel du spelar. Kanske kan du söka på 2+2 för uträkningar och jämförelser som andra spelare har gjort.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag använder eran Concierge service och vill beställa en Pioneer 60" Widescreen Plasma HDTV, får jag den då för samma pris som den är i shoppen (dvs 270k FPP)?

Jag vill ju gärna ha en stor TV till Europa, och då verkar det här som en bra lösning. Men frågan är alltså om ni tar mer betalt för den eftersom den ska till Europa och inte USA eller Kanada?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag använder eran Concierge service och vill beställa en Pioneer 60" Widescreen Plasma HDTV, får jag den då för samma pris som den är i shoppen (dvs 270k FPP)?

Jag vill ju gärna ha en stor TV till Europa, och då verkar det här som en bra lösning. Men frågan är alltså om ni tar mer betalt för den eftersom den ska till Europa och inte USA eller Kanada?

 

Har du fått svar?

 

Är också nyfiken...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...