Gå till innehåll

VIP-shopen


Mr_Hansen

Recommended Posts

Blev ruskigt sugen på att köpa PS3 i shoppen sen ser man levereras endast till US och CA.

Och så är det på alla spelkosoller.

Någon representant från pokerstars som vet om det finns planer på att även erbjuda europa detta?

Är väl tyvärr en viss prisskillnad på europeiska och amerikanska konsoller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 275
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev ruskigt sugen på att köpa PS3 i shoppen sen ser man levereras endast till US och CA.

Och så är det på alla spelkosoller.

Någon representant från pokerstars som vet om det finns planer på att även erbjuda europa detta?

Är väl tyvärr en viss prisskillnad på europeiska och amerikanska konsoller.

 

We are currently working on to have PS3, Xbox, and Nintendo Wii available to our European players. However, we do not have yet a definite date for when they will be offered at our VIP FPP store.

 

We are also currently working on to have them (nya iPod Touch gäller detta) available soon at our VIP FPP store.

 

Pokerstars har bästa supporten i branschen och svarar på alla mejl. Hoppas att dom skyndar på med produkterna bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ruskigt sugen på att köpa PS3 i shoppen sen ser man levereras endast till US och CA.

Och så är det på alla spelkosoller.

Någon representant från pokerstars som vet om det finns planer på att även erbjuda europa detta?

Är väl tyvärr en viss prisskillnad på europeiska och amerikanska konsoller.

 

Detta vill ja oxå ha svar på. Xbox360 och PS3 har man ju väntat på att det ska komma till shoppen sen får kan man inte beställa. Mer schysstare kläder efterfrågas oxå =)

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi beräknar att dessa produkter (PS3 etc) ska finnas tillgängliga i shopen om ungefär fyra veckor.

 

Ge gärna exempel på vilka kläder ni skulle vilja se i shopen så ska jag vidarebefordra era önskemål.

 

Det låter kanonbra!! =)

 

Kläderna skulle ja gärna se att det blir lite variation på och inte samma som har hängt med i åratal.

 

Tack för ett snabbt svar!

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kläderna skulle ja gärna se att det blir lite variation på och inte samma som har hängt med i åratal.

 

Jag kan meddela att nya kläder är på gång också.

 

nintendo wii till europa samtidigt som ps3?

 

Det är den informationen jag har.

 

Gefle IF och Brynäs IF matchtröjor vore fint.

Kiltar är också praktiskt.

 

Efterfrågan på just dessa produkter är inte så jättestor, så det kan dröja innan detta dyker upp i shopen. Om alls. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar varför det skiljer så mycket som 25000 FPP för att välja en 30" monitor i EU jämfört med USA?

 

Först tänkte jag att det kunde bero på fraktkostnader, men så såg jag att det fanns en 32" TV som det int skiljde någonting alls på mellan USA och Europa. Med tanke på att det är ungefär samma storlek så borde man ju kunna utesluta frakten!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar varför det skiljer så mycket som 25000 FPP för att välja en 30" monitor i EU jämfört med USA?

 

Först tänkte jag att det kunde bero på fraktkostnader, men så såg jag att det fanns en 32" TV som det int skiljde någonting alls på mellan USA och Europa. Med tanke på att det är ungefär samma storlek så borde man ju kunna utesluta frakten!?

 

Jag har vidarebefordrat din fråga till vår VIPClub och återkommer så fort jag har fått ett svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar varför det skiljer så mycket som 25000 FPP för att välja en 30" monitor i EU jämfört med USA?

 

Först tänkte jag att det kunde bero på fraktkostnader, men så såg jag att det fanns en 32" TV som det int skiljde någonting alls på mellan USA och Europa. Med tanke på att det är ungefär samma storlek så borde man ju kunna utesluta frakten!?

 

Jag har nu fått ett svar. Olika skattepålägg tillkommer beroende på varifrån produkten skeppas, och vart den ska skeppas. I fallet med Samsungs 30" monitor så är helt enkelt kostnaden för PokerStars ca 30% högre vid beställningar från Europa på grund av ett momspålägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nu fått ett svar. Olika skattepålägg tillkommer beroende på varifrån produkten skeppas, och vart den ska skeppas. I fallet med Samsungs 30" monitor så är helt enkelt kostnaden för PokerStars ca 30% högre vid beställningar från Europa på grund av ett momspålägg.

 

Ok. Då vet jag.

Tack för det snabba svaret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS3 finns att beställa till europa nu. 33% dyrare än för US o CA :(

Amerikanerna får dessutom varianten med 80gb-disk medan vi får nöja oss med 60gb.

 

Jag som hade fått ihop drygt 41k fpp och såg fram emot att beställa en ps3 för 42k om ett par dar, o så visar det sig att vi blir rumpklubbade av extra skatter. :(

Fick bli en 360 elite istället. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar bli billigare att beställa presentkort till amazon.de och amazon.co.uk och köpa därifrån.. 49600 poäng från Tyskland och 50500 från England (för Playstation 3 alltså). Lite osäker på om det går att beställa från Tyskland bara, och om man får rätt elkabel från England. Sen blir de väl några kronor i frakt oxå, men de borde väl gå snabbare att få hem grejerna än från pokerstars va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sony har tyvärr inte släppt 80GB-versionen till Europa än. Om/när detta sker vet vi inte. Prisskillnaden mellan US/CA och EU beror på skatt/frakt som inte påverkar Wii/Xbox.

 

Den som man kan beställa i PokerStars-shopen är: SONY PlayStation3 - Starter Pack med Resistance: Fall of Man, Ridge Racer och en extra Sixaxis Controller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Godkväll!

 

Jag har tidigare under året beställt Samsung 40" LCD TV från VIP-shoppen. Är jävligt nöjd med den, allt gick smidigt och bra med leveransen osv.

 

Nu är det ju så att jag skulle gärna få ett surroundsystem till denna utsökta TV. Jag tycker ni borde slänga upp ett gäng system i shoppen, då ni redan har många TVs och jag tror att många precis som jag känner att när man väl har en TV så är det ju perfekt med ett bra ljudsystem till :-)

 

Jag personligen skulle bli jätteglad om ni slänge upp det här:

DENON DHT-FS3 Högtalarsystem

http://www.hifiklubben.se/produkter/hoegtalare/system/denon_dht-fs3_hoegtalarsystem_svart_hoegglans.htm

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Godkväll!

 

Jag har tidigare under året beställt Samsung 40" LCD TV från VIP-shoppen. Är jävligt nöjd med den, allt gick smidigt och bra med leveransen osv.

 

Nu är det ju så att jag skulle gärna få ett surroundsystem till denna utsökta TV. Jag tycker ni borde slänga upp ett gäng system i shoppen, då ni redan har många TVs och jag tror att många precis som jag känner att när man väl har en TV så är det ju perfekt med ett bra ljudsystem till :-)

 

Jag personligen skulle bli jätteglad om ni slänge upp det här:

DENON DHT-FS3 Högtalarsystem

http://www.hifiklubben.se/produkter/hoegtalare/system/denon_dht-fs3_hoegtalarsystem_svart_hoegglans.htm

 

MVH

 

Jag har vidarebefordrat ditt förslag och återkommer så fort jag vet något om våra planer på att lägga till surroundsystem i shoppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...