Gå till innehåll

VIP-shopen


Mr_Hansen

Recommended Posts

Hej allihop,

 

Peligroso - Enligt uppgift så har dom setts över. Det kommer en ny 40" modell för EU nästa vecka.

 

Blaabar - Det stämmer att du får dom hemskickade till din dörr. Vill du ha dem hemskickade till en annan adress går det att ordna. Var då vänlig att maila oss på support@pokerstars.com i samband med din beställning.

 

PPN - Jag skall framföra ditt önskemål till VIP-avdelningen.

 

Har ni ytterligare frågor svarar vi gärna på dem.

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStar Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 275
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej visste inte riktigt om jag skulle skriva här men det hör ju till viss del hit. Fick mitt xbox 360 elite precis nu riktigt kul. Men nätagget och medföljande strömkablar är ju anpassade till usas 170 volt lr vad det nu är. Ni som har beställt ett tidigare går detta att lösa? letade efter nån switch på baksidan som det finns på datorer för att ställa om till ett annat volt...grejs men hitta ingen. Har dom skickat fel och man ska packa ihop allt och skicka tillbax lr?

 

edit: frågan kanske ska mer ställas ska det följa med en europeisk strömkabel i paketet? För nån sån har jag inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Peligroso - En ny 40" TV lades till i shopen igår.

 

jaken - Alla beställningar till europa skickas från europa, och rätt kontakt ska ingå. Kanske har du fått en brittisk kontakt av misstag? Oavsett så kan du gå till en butik och köpa det du behöver, sedan mailar du en kopia av kvittot till vipclub@pokerstars.com, så krediterar vi ditt konto med motsvarande summa i $.

 

Vi ber om ursäkt för misstaget.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror du d går at få en deal med stars och fixa en fin klokka? (breitling) ska jag maila eller kan du fråga pokerstarsmannen?

 

Hej HoldemAron,

 

Om du är PlatinumStar eller högre så kan det gå att fixa, skicka ett mail till vipclub@pokerstars.com så kommer de att göra sitt bästa för att hjälpa dig.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej nu har jag kikat runt på ställena här som säljer box prylar. Inget av dom har någon strömkabel till xboxet det är helt enkelt inte ekonomiskt för dem för ingen kommer in och köper något sådant... Så vad göra? Hitta någonstans att beställa på internet verkar drygt ta kontakt med deras suport och få en skickad (tipps av en kompis) ta kontakt med ipshop suporten känns inte som jag vill vänta 4-6 veckor till på att dom ska skicka en sketen kabel. Gillar inte när det strular såhär

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej

 

Jag beställde för ett tag sedan "Luxury poker chip set" från VIP-shoppen och har fått designa mina egna marker :)

En mycket bra erbjudande tycker jag!

 

Men nu när jag äntligen fick mina pokermarker så fick jag tulla för dem.

Ska det verkligen vara så att jag ska stå för det?

 

Mvh

Vikingen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina önskemål för VIP-shoppen:

 

32", 34" alt 37" TV med inbygd digitalbox (Av vad jag har förstått är den 32" Tv som nu levereras till EU är så gammal att den utgått ur samsung sortiment)

 

Golfbollar (bollar med ps-logga ger "gratis reklam")

 

Digital Video Inspelare med digitalbox

 

Mobiltelefon/er

 

Flertyper av presentkort som kan användas till saker som evenmang, kläder, bio etc. Ett problem med alla amazon.com/uk/de/fr är att de många varor ej leveraras till länder lokaliserade utanför det land där site finns (amzon.de levererar många varor inom tyskland och österrike osv).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vikingen - Vänligen maila vipclub@ med en kopia på ditt kvitto från tullen så krediterar dom dig det beloppet. Du behöver inte stå för det, PokerStars VIP Club står för det.

 

Plinga - Tack för alla dina förslag, jag kommer framföra dem till VIP Cluben med en gång. Om modellen är så pass "gammal" så skall den givetvis bytas ut.

 

Har ni fler frågor eller förslag om VIP-shopen, tar vi tacksamt emot dem.

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Nu har jag äntligen kommit hem efter en utlandsvistelse.

Och när jag nu öppnade mitt paket med pokersetet så får jag se att lådan var kantstödd och snart därpå att handdaget på ena sidan är trasigt.

Jag tog foto på det när jag packade upp den.

 

Hur ska jag gå tillväga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Flesh2Flesh,

 

1. Från det vi kan gräva fram så verkar det faktiskt stämma att 40 GB PS3 *inte* är bakåtkompatibel med PS2-spel. Vi kommer att uppdatera hemsidan så fort vi har bekräftat detta 100%.

 

2. Priserna på TV-skärmar kommer att ses över nästa vecka.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

 

står fortfarande att den e bakåtkompatibel. då e den alltså det? BR

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej vikingen,

 

Vänligen maila vipclub@ så hjälper dom dig med detta då det givetvis inte är meningen att det skall vara trasigt när man packar upp det.

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support

 

 

Hur lång tid brukar det ta ungefär innan man får svar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...