Gå till innehåll

VIP-shopen


Mr_Hansen

Recommended Posts

  • Svars 275
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle det vara möjligt att införa donationer i VIP-shopen, t.ex för 100 FPP skulle PS kunna donera $10 till ett välgörande ändamål som man själv har valt. (Siffrorna helt tagna ur luften)

 

Det borde inte vara allt för svårt att fixa då dessa organisationerna knappas kommer tacka nej till möjligheten att få in lite pengar. Exempel på organisationer kan vara WWF, Röda Korset, Rädda Barnen och Amnesty.

 

Skulle gärna se att det här infördes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Zterpac,

 

Jag tycker att det är en bra idé, tyvärr så är det inte aktuellt att lägga till detta som standard i VIP-shopen i nuläget. Dock så har vi ju Concierge Service för SuperNovas och en "Concierge Service light" för PlatinumStars, så om man har den VIP-nivån så kan man kontakta vipclub@pokerstars.com så kanske det går att ordna något.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Concierge Service light" skrev vi om här för längesedan, jag klipper in det nedan:

 

Jag har vidarebefordrat förslaget.

 

Concierge Service är för produkter som kostar ca $3,000 och uppåt, troligen faller inte ett datorpaket av den typen du beskriver ovanför den gränsen.

 

Däremot kan man, om man är PlatinumStar eller högre, kontakta vipclub@pokerstars.com om man vill ha en produkt som inte finns i shoppen, och som kostar >$500, så kommer de att kolla upp om det är möjligt att fixa. Vi kan inte garantera något dock. Kalla det Concierge Service Light, med en liten disclaimer. :)

 

Kakkorgen är tyvärr inte aktuell till EU i nuläget.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det har inte funnits någon större efterfrågan på denna typ av varor. Om det är större paket, med klubbor, baggar osv så är det bättre att ta det som concierge service då man kan få precisdet man vill ha. Men om det är bollar osv, så kanske det kan vara något för shopen.

 

Mvh,

 

Karl,

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade siktat in mig på att plocka ut en PS3:a efter semestern då de var slut före semestern och ej skulle vara i lager förrän i slutet på juli. Nu efter semestern är de slut igen och kommer inte förrän slutet på september.

 

Hur kommer detta sig - verkar gälla alla regionerna - är det likadant för vanliga återförsäljare just nu?

 

Kan jag förboka en redan nu på något sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla glada.

 

Skickas varorna från USA eller EU när man beställer från vip-shopen. Undrar eftersom jag blir tvungen att betala moms och tullavgifter om det skickas från staterna eller?

 

Funderar på ett Wii eller ett X-Box.

 

*EDIT*

 

Någon som provat Amazon.co.uk gift card?

Är det problem att handla där till Sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som provat Amazon.co.uk gift card?

Är det problem att handla där till Sverige?

 

Jag har handlat från amazon.co.uk flera gånger utan problem, även om det inte varit med gift card, kan inte se att det skulle vara någon skillnad, dock. Bara köpt böcker dock, kan vara vissa varor som de inte levererar hit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej,

 

Just nu tillgängligt i VIP Shopen för alla SilverStar VIPs eller högre:

 

WCOOP Step 1 biljett - 500 FPPs

WCOOP Step 2 biljett - 1750 FPPs

WCOOP Step 3 biljett - 5125 FPPs

WCOOP Step 4 biljett - 13500 FPPs

WCOOP Step 5 biljett - 43500 FPPs

WCOOP Step 6 biljett - 131000 FPPs

 

eurythmech - Tack, det skall framföras. Man kan iofs begära consierge service och få hjälp på det sättet om man vill köpa något genom Dell.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...